ik heb nog steeds 2 mooie streetfighters te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

boldo' r

MF'er
2 okt 2005
40
0
halsteren
ik heb nog steeds 2 mooie streetfighters te koop prijzen zijn aangepast
een honda bol d'or 900 vraag prijs 1500 euro
en een suzuki gsxr 1100 vraag prijs 2500 euro (heel snel 145 pk)
2 mooie motoren .
zien is kopen ( hoop ik)
beide motoren samen is de vaste prijs 3750 euro
met nog wat losse onderdelen.

het is een gsxr 1100 blok in een 750 frame ik heb er de kuip af gehaald daarna de voorkant aan gepakt nieuwe klokjes streetfighterstuur en streetfighterkuipje
door het stuur moesten ook de nodige kabels en leidingen verlengt worden.
het is een monster van 145 pk en dat weet je snel genoeg als je een peut gas geeft.
ik zal ook maar gelijk wat over die bol d'or vertellen
het is een leukemotor om te zien en natuurlijk om mee te rijden.
ik heb hem in 1997 gekocht van een toenmalige vriend hij was toen nog orgineel
ik heb hem door een maat van mij laten spuiten ik was toen nogal een joe bar fan en nog wel een beetje en heb hem in die stijl laten spuiten knalgeel vloeiend overlopend naar rood met zwart witte blokken en een joe bar figuurtje op de tank
ik heb de achterbrug en het achterwiel eruit gehaalt en vervangen door een achterbrug en achterwiel met 180 band van een fireblade en twee jaar geleden is ie paars gespoten met chinese tekens op de tank en sindsdien heb ik hem zo gelaten.het enigste is dat er een scheur in het zadel zit ,een nieuwe zadelovertrek kost ongeveer 50 euro bij motozoom.nl.dat was het wel zo'n beetje.

 
ik weet anders niet hoe ik hem in de aandacht kan houden nu staat ie weer bovenaan, maar als je tips heb ik ben niet zo bekent met forums
 
dat noemen ze een schopje geven..elke keer als je een reactie geeft staat hij weer bovenaan....niet meer dan 1 kickje per dag, is anders behoorlijk irritant..
 
ik heb nog steeds 2 mooie streetfighters te koop prijzen zijn aangepast
een honda bol d'or 900 vraag prijs 1500 euro
en een suzuki gsxr 1100 vraag prijs 2500 euro (heel snel 145 pk)
2 mooie motoren .
zien is kopen ( hoop ik)
beide motoren samen is de vaste prijs 3750 euro
met nog wat losse onderdelen.

het is een gsxr 1100 blok in een 750 frame ik heb er de kuip af gehaald daarna de voorkant aan gepakt nieuwe klokjes streetfighterstuur en streetfighterkuipje
door het stuur moesten ook de nodige kabels en leidingen verlengt worden.
het is een monster van 145 pk en dat weet je snel genoeg als je een peut gas geeft.
ik zal ook maar gelijk wat over die bol d'or vertellen
het is een leukemotor om te zien en natuurlijk om mee te rijden.
ik heb hem in 1997 gekocht van een toenmalige vriend hij was toen nog orgineel
ik heb hem door een maat van mij laten spuiten ik was toen nogal een joe bar fan en nog wel een beetje en heb hem in die stijl laten spuiten knalgeel vloeiend overlopend naar rood met zwart witte blokken en een joe bar figuurtje op de tank
ik heb de achterbrug en het achterwiel eruit gehaalt en vervangen door een achterbrug en achterwiel met 180 band van een fireblade en twee jaar geleden is ie paars gespoten met chinese tekens op de tank en sindsdien heb ik hem zo gelaten.het enigste is dat er een scheur in het zadel zit ,een nieuwe zadelovertrek kost ongeveer 50 euro bij motozoom.nl.dat was het wel zo'n beetje.


full
 
Die Soes kan niet van 1993 zijn. Hij is van 85 of 86 gezien het frame. Wat wel kan is dat de Soes in 93 naar Nederland geimporteerd is. En al vergis ik me eventueel een bouwjaartje 93 is het zeker niet.

Grtz Zieke
 
Die Soes kan niet van 1993 zijn. Hij is van 85 of 86 gezien het frame. Wat wel kan is dat de Soes in 93 naar Nederland geimporteerd is. En al vergis ik me eventueel een bouwjaartje 93 is het zeker niet.

Grtz Zieke

RDW zegt:

Datum eerste afgifte Nederland 13 augustus 1993
Datum eerste toelating 28 februari 1986
Datum aanvang tenaamstelling 31 juli 2004
 
is een '86er dus..

en dus ook geen 145pk zoals de 1127's hebben maar 130pk van de oudere 1052cc



maar nog steeds voldoende 8-)
 
is een '86er dus..

en dus ook geen 145pk zoals de 1127's hebben maar 130pk van de oudere 1052cc



maar nog steeds voldoende 8-)
Idd en een '93 er heeft upsd veering voor.
Heeft een losse oliekoeler en een koeler voor koelvloeistof.
Deze heeft enkel een oliekoeler, deze koeler is veel kleiner dan de koelers op de 1127 want die zijn ook nog eens gebogen :)

Maar blijven mooie fighters hoor, was dan ook bedoelt als kickje :Y
 
oeps zat er een jaartje naast.. :X

1127 was t/m 92
93 is idd een watergekoelde O-) en is dan een 1074cc
maarja die is het zowiezo niet :N




blijft lekker hoog zo :Y *O*
 
ik heb hier weinig aan toe te voegen behalve dat het toch om een 1127 cc gaat en dus 145 pk want dat blok hangt eronder alleen het frame is inderdaad ouder.
 
Welke carbs zitten op die soes? 36 of 40mm?

Een goed 1127 blokje met racepijp geeft rond 135pk op het achterwiel, geen 145. Als je dat wil moet je meer veranderen dan alleen pijp, jet kit en losse filters.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan