Ik heb ut gezien

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Mmm.... heb zo eens bij de gebruikers zitten kijken en bij iedereen ff op de hompage geweest en nu cum ik tot de conclusie dat ik best een mooie site heb :icon_lol: ik als eigenlijk een beetje computer analfabeet.

Tip voor de andere met een site: Blote vrouwen! Werken altijd. Ik heb een meid met een stuk auto in haar.... eh... op mijn site geplaatst en het bezoekers aantal steeg tot een record :icon_biggrin:

Ze staat overigens nogsteeds op de site, kijk eens onder GEINTJE

 
Jezus Saint, jij hebt echt te veel vrije tijd niet meer normaal.
Als je vrije tijd nu eens gebruikt voor iets nuttigs, zoals bijvoorbeeld de andere prikborders naar dit forum overhalen. :icon_wink:
 

Hahahahahahahhaa, ik geloof niet dat de anderen veel zin hebben om naar dit forum over te stappen. Ik stap ook niet over, ik doe nu gewoon beide :icon_biggrin:

En over die vrijetijd...... die heb ik dus niet zo veel meer :icon_lol:


 

Hee Beer,

Je hebt de 600 gewoon kompleet in kaart gebracht met al die foto's. Ik heb er een keer een gehuurd voor een week. Ze rijden super!

 
Hee Beer,

Je hebt de 600 gewoon kompleet in kaart gebracht met al die foto's. Ik heb er een keer een gehuurd voor een week. Ze rijden super!

Dat was dan ook de bedoeling he.. elk stukkie schoonheid laten zien.. handig zo'n memorysticky op een sony camera (analoog ding voor bewegende delen eigenlijk).

Nu alleen nog ergens de expertise vandaan halen om er zelf ook eens iets aan te gaan doen en de binnenkant te gaan ocumenteren.. met veel te veel pics natuurlijk :icon_wink:
 
Volgende week moet je maar aan Duderuud wat extra info vragen tijdens de toertocht.
 
Ik zou ook nog wel een digi willen hebben alleen vind ik ze nog een beetje veel te duur :icon_frown: Zoveel centjes heb ik niet zomaar over.


 
Dat probleem heb ik dus ook! :icon_frown:

Ik wil heel graag een digicam, maar die dingen zijn zo aso duur man! :icon_frown:

Ken niemand een mannetje die wat leuks voor weinig kan leveren!! :icon_smile: :icon_smile:
 
mja, denk eraan om een modelletje van zo'n fl. 860,- te kopen
2.1 megapixels dus redelijke kwaliteit, zeker voor die prijs
 

Ik zou ook wel een "van de vrachtauto" gevallen moddeletje willen hebben. Het probleem met die dingen is dan vaak weer dat ze beschadigd zijn :icon_biggrin:


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan