. IK heb voor promotiedoeleinden een Dominator 250 met zijspan.

jack1

Rookie
24 jul 2012
3
4
Ik heb een Honda Dominatir 250 met zijspan die vroeger werd gebruikt voor het promoten van de stichting Wheels4Africa bij scholen en op jaarmarkten. Het is een zg. UHURU met brancard op de zijspan. De laatste tijd gingen we er heen met de auto die ambulance moest worden waardoor hijn een aantal jaren stil heeft gestaan. (droog) Echter hij is weer van stal gehaald en er mankeren een aantal zaken aan. Het belangrijkste is de carburateur die de benzine gewoon doorlaat. Is er iemand die hem zou kunnen en willen repareren, tegen kostprijs? We zijn een goede doelenstichting die alles gratis doen en hem nu weer nodig hebben omdat de auto's die we ombouwden ruim 2x zo duur zijn geworden en slechter, waardoor we nu proberen een nieuwe aan te schaffen en die rechtstreeks op te sturen. Ik hoop op een positieve reactie omdat ikzelf er geen verstand van heb en de schenker van de motor is gestopt met z'n bedrijf.
 

Bijlagen

  • IMG_1116.JPG
    IMG_1116.JPG
    456,4 KB · Weergaven: 150
Ik heb een Honda Dominatir 250 met zijspan die vroeger werd gebruikt voor het promoten van de stichting Wheels4Africa bij scholen en op jaarmarkten. Het is een zg. UHURU met brancard op de zijspan. De laatste tijd gingen we er heen met de auto die ambulance moest worden waardoor hijn een aantal jaren stil heeft gestaan. (droog) Echter hij is weer van stal gehaald en er mankeren een aantal zaken aan. Het belangrijkste is de carburateur die de benzine gewoon doorlaat. Is er iemand die hem zou kunnen en willen repareren, tegen kostprijs? We zijn een goede doelenstichting die alles gratis doen en hem nu weer nodig hebben omdat de auto's die we ombouwden ruim 2x zo duur zijn geworden en slechter, waardoor we nu proberen een nieuwe aan te schaffen en die rechtstreeks op te sturen. Ik hoop op een positieve reactie omdat ikzelf er geen verstand van heb en de schenker van de motor is gestopt met z'n bedrijf.
hmm ok, zit je inderdaad in maasbracht, wat in Limburg lijkt te liggen ? :P

qua kostprijs zou ik niet eens arbeid willen/hoeven rekenen voor een leuk doel, maar transport van dat hele ding zal ook niet makkelijk zijn, of de reparatieplek nou 5 of 50 km verderop ligt.

Heb je enigzins een aanleg voor repareren of iemand in jouw kennisen kring die dat wel heeft ?

genoeg mensen hier die allerlei info en afbeeldingen kunnen en willen plaatsen maar als er niemand daadwerkelijk het werk wil doen heeft dat geen nut.

een ultrasoon hoeft niet perse nodig te zijn, als iemand een beetje technisch aangelegd is of de tijd en aandacht heeft om een uitleg daar over kunnen volgen kan dat al voldoende te zijn om hier de tijd er in te steken om uit te leggen waar je naar moet kijken en moet doen.

Ik lees net dat je in 2012 al 60+ was, dus in eerste plaats ; super dat je je inspant voor dit soort doelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Hi Jack,

Ik heb hier wel de nodige kennis van en ervaring mee. Momenteel staan er twee NX250's in mijn garage die ik allebei in de afgelopen twee jaar helemaal onderhanden heb genomen, waarvan eentje zelfs opgebouwd vanuit een stapel onderdelen in kratten.

Ik wil je / jullie graag helpen en daar hoef ik geen vergoeding voor.

Echter, ik woon in Amersfoort en mijn sleutelgarage ook ... begrijp ik het goed dat jij en de motor in Maasbracht zijn ?
 
Hi Jack,

Ik heb hier wel de nodige kennis van en ervaring mee. Momenteel staan er twee NX250's in mijn garage die ik allebei in de afgelopen twee jaar helemaal onderhanden heb genomen, waarvan eentje zelfs opgebouwd vanuit een stapel onderdelen in kratten.

Ik wil je / jullie graag helpen en daar hoef ik geen vergoeding voor.

Echter, ik woon in Amersfoort en mijn sleutelgarage ook ... begrijp ik het goed dat jij en de motor in Maasbracht zijn ?

Kofferbak vol met onderdelen en gereedschap en die kant op? Sponsors zat hier op m-f voor een goed doel denk ik, dan kost het je niets
 
Wat een leuke en fijne reacties. Ik had niet door dat er mensen gereageerd hadden. Daarvoor mijn excuses. Ik heb in eerste instantie een bericht gestuurd naar MSW in Weert omdat dat redelijk dichtbij is. Ik hoop dat hij me kan helpen. Als hij niet kan of wil, kom ik graag terug. Even nog ter informatie: De motor is geschonken door Bikes Unlimited in Echt, Die helaas gestopt is en de zijspan is helemaal door EZS in Zelhem nagebouwd van een paar foto's, die is overgenomen. (En LePenzZweur ik ben 77 ) Verder breng ik zaterdag weer een bagagewagentje weg die ik in November in Gambia ophaal en de inhoud ga distribueren. (kijk gerust eens op facebook van Wheels4Africa)
 

Bijlagen

  • IMG_0469.JPG
    IMG_0469.JPG
    355,2 KB · Weergaven: 47
Terug
Bovenaan Onderaan