Ik heb weer een motor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[cut]maar ik ga in elk geval niet bij die club. Mij te duf,[/cut]

Da's geen mening maar een stelling, en als je 2 maanden na dato je mening herziet en je toch aanmeld, dan breng ik die stelling weer boven water. Je hebt vele leden van onze club gekwetst met je reakties. Ik heb daar 2 maanden geleden bewust niet op gereageerd, als jij stemming wilt gaan maken, dan is dat jouw zaak, betreurenswaardig, dat wel.

Als je in dit topic schrijft dat je onze beslissing een zielige vertoning bent, dan ben je in jouw ogen mischien niet aan het flamen, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik jouw reakties beneden peil, en vind ik dat je op een kinderachtige manier aan het flamen bent.

Als je twee maanden geleden uitsluitend inhoudelijk op het topic van The Collector had gereageerd, dan had je van mij weer een reaktie op je laatste email gehad destijds en waren we er samen wel uitgekomen. Jij bent degene die de deur op slot gegooid hebt Jan Kees.

Nogmaals:
[cut]maar ik ga in elk geval niet bij die club. Mij te duf,[/cut]
is geen mening maar een stelling.

Wij zijn geen club om de GSX 600F en 750F commercieel te promoten, daar heb je Nimag en de Suzuki dealers voor. Wij zijn er voor bezitters van zo'n fiets. Dat staat duidelijk op onze clubsite. Als je je dan desondanks toch wilt inschrijven dan weet je vantevoren dat dat niet gaat. Ik was destijds met je bezig om boven water te krijgen wat voor info je zoekt om dat op onze website te zetten teneinde potentiele kopers tegemoet te komen. Daar is dus niets van terechtgekomen. Per definitie bestaat onze club niet om twijfelaars over de streep te trekken, we zijn niet met een GSX 600/750F kruistocht bezig. Als je vantevoren iets over een GSX F wil weten dan kan je hier ook terecht. Je had bijvoorbeeld The Collector kunnen aanspreken. Laat hij nou toevallig een van onze leden zijn met een behoorlijke techniese kennis. Mja, DAT heb je niet gedaan.

Uit het feit dat Mr Dandy je spontaan vroeg of je ook lid van onze club werd blijkt maar weer dat wij onder elkaar niet op ons forum over deze kwestie hebben gesproken. Echter, alle reakties van jezelf zijn JOUW reakties. Je HOEFT namelijk niet te reageren en je bepaald ZELF wat je schrijft.

Ik MSN af en toe es met een paar mensen, waaronder een paar clubleden, en zie niet in waarom ik met Jan en alleman zou moeten MSN'en. Als ik mijn MSN bekend zou maken, dan zit ik binnen de kortste keren de hele avond via MSN te beppen en daar heb ik geen behoefte aan noch tijd voor. Voor jou maak ik zeker geen uitzondering.

Een normale club wil extra leden, 'Kom erin ! Kom binnen, neem eens een kijkje, kopje koffie?'. Die hebben ook vaak 'open dag/open huis' of zoals ze in Belgie zouden zeggen : 'open deur'.

Jij bent de eerste die gezegd heeft geen lid te willen worden, gezien ons ledental staat onze deur wagenwijd open.

Laat eens mensen toe die geinteresseerd maar nog niet zo'n motor hebben man

NEE man !!



jullie lijken wel angstig voor alles wat niet op een GSXF rijd.

Wij zijn geen algemene motorclub.

De GSXFClub lijkt wel op bepaalde punten wat een club juist NIET moet zijn (bijv. de toelating / interesse van buitenaf afweren tot de motor in de schuur staat). De club heeft een niet toegankelijk forum, hier bij motor-forum kan iedereen zich aanmelden en als bepaalde groepen een stukje gaan rijden hebben ze je er liever WEL dan NIET bij. Hier kan men vaak al veel informatie over bepaalde motoren geven en heeft er altijd iemand wel een antwoord klaar.

Daarom ben jij op MF beter af, bovenstaande opmerking is niet relevant en weer doorspekt met stemmingmakerij.

Dit van jullie is ongevraagd.
Ja.

jij gaat bijna huilen als een klein kind
Dacht het niet, lijkt me meer op jou van toepassing.

Ik wilde alsnog bij de club om technische kennis uit te wisselen, maar nu ik zie hoe zielig jij bent Bert, heb ik er echt geen behoefte meer aan
En laat ik nou in de peiling hebben dat het je daarom te doen was.... tsk.
Jij mag me zielig vinden hoor, anderen weten wel beter Jan Kees.

En ik ben heeeeeeeel relaxed, behalve afgelopen zaterdag toen mijn vrouw bijna te pletter werd gereden door een %#$%#$ in zo'n %#$%#$ Opel. En toen ik later een %#$%#$ Duitser met een %#$%#$ Nazihelm op een %#$%#$ sjopper tegenkwam. En toen er later in mijn favoriete bocht een %#$%#$ Volvo onnodig links bleef rijden. Verder ben ik heeeeeeeeel relaxed man.

Je besluit je post weer met een vergelijking die nergens op slaat, wij hebben nl geen duffe club, geen duf forum enzovoorts.

Moraal van vandaag : Respecteer ieders stellingname *D

Groet'n
Bert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt vele leden van onze club gekwetst met je reakties.
Ja JK...ga je schamen..je hebt ze gekwetst :P

en vind ik dat je op een kinderachtige manier aan het flamen bent.
GVD we zijn toch geen kinderen...ga dan tenminste op een volwassen manier flamen :P

Jij bent degene die de deur op slot gegooid hebt Jan Kees.
En jij ook Bert! :P


Daarom ben jij op MF beter af, bovenstaande opmerking is niet relevant en weer doorspekt met stemmingmakerij.
Dus jij wil zeggen dat MF ondergeschikt is aan jullie gsx forum...? :j
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GSX = Gebrek aan SeX? De overdosis mannelijke hormonen die hier over het scherm stuiteren wijzen daar wel op...

Ik heb trouwens een BMW, mag ik ook lid worden?? :P :P :P Is ook geen erg algemene motor... :) :)
 
Kan het nu weer op een normale manier verder :?
Kbedoel dus ONTOPIC hierzo en het Bert versus JK verhaal via de mail/MSN/ICQ/fax/whatever...
 
Op donderdag 23 mei 2002 14:47 schreef Maximum het volgende:Ja JK...ga je schamen..je hebt ze gekwetst :P
Hahha het spijt mij Bert. Moet je overal zo met de achternamen gooien ? Maakt mij niet uit hoor.

Zo goed Maximum?! ;)
GVD we zijn toch geen kinderen...ga dan tenminste op een volwassen manier flamen :PEn jij ook Bert :P
:}
Dus jij wil zeggen dat MF ondergeschikt is aan jullie gsx forum...? :j

Blijkbaar wel, en aangezien jij wheelies, stoppies en al dat soort leuk spul doet mag jij er al helemaal niet bij als je een GSXF koopt :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan het nu weer op een normale manier verder :?
Kbedoel dus ONTOPIC hierzo en het Bert versus JK verhaal via de mail/MSN/ICQ/fax/whatever...

Nee ik ga hier niet eens meer op in. Als Bert zo zielig is om mijn achternaam vaak te herhalen weet ik al met wat voor ik te maken heb.

Hij is gewoon PISNIJDIG :) Daarom zegt ie wel tig keer voornaam + achternaam, geef toe, dat doe je toch alleen als je een schijthekel aan iemand hebt ?

Doe mij maar Motor-Forum hoor, veel gezelliger en niet van die zielige zeikerds als Bert.
ICQ heeft ie niet, e-mail schiet niet op, na die aanmelding niet eens gehoord dat ik GEEN toegang kreeg (moest ik extern aanhoren), en voor MSN is hij te laf, want hij heeft geen argumenten klaarliggen :)

[admin break]
JK, reageer volwassen aub, en ga niet lopen schelden :(
[/admin break]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan