Ik heb weer lekker pech

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Mn moeder heeft net een nieuw autotje gekocht, een Ford Fiesta. Heel geinig ding, dus was hem even aan het proberen. Na een half uurtje kwam er van de andere kant een trekker+grote aanhanger aan, dus moest iets verder aan de rand van de weg rijden. Hoor ik ineens een gigantische klap rechts van me! Dus ik stoppen en kijken, zie ik een redelijke deuk en 2 flinke krassen op het rechter portier :( :( En het enige wat aan de kant van de weg stond was een hek, maargoed die stond minstens 2 meter van de kant van de weg af, dus k kon die nooit geraakt hebben. Ik even verder op in de berm kijken, ligt daar verdomme een dikke ijzeren strip van een centimeter of 30 lang! :( Op het einde was ie gebogen, dus daar moet ik wel over heen gereden zijn waarna ie op sprong tegen het portier aan...Mn moeder was net zo wijs met dr nieuwe autotje, en ik rijd er meteen voor 300 euro schade aan...k kan je niet vertellen hoe lullig ik me voelde...
 
Op donderdag 09 mei 2002 22:33 schreef Sjaap het volgende:
Mn moeder was net zo wijs met dr nieuwe autotje, en ik rijd er meteen voor 300 euro schade aan...k kan je niet vertellen hoe lullig ik me voelde...

Kan me er wel iets bij voorstellen, aan de andere kant, het was nou niet echt jou schuld.
Gewoon een kwestie van domme pech.

PS Koop ff een bosje mooie bloemen voor je moeder, voelt ze zich vast wel weer iets beter. ;)
 
Ik kon er idd weinig aan doen, maar k vond het zo klote dat het juist mij gebeurde!
id van bosje bloemen is wel goed ja :)
 
Ik heb een raar voor gevoel dat het met dit autotje wel eens net zo kan gaan als met de auto van mn vader. Daar zat namelijk ook meteen de eerste dag dat ie hem had een flinke deuk in. Daarna veel meer schade per jaar dan in de auto's die ie daarvoor had. (En die nieuwe is dus ook nog kleiner ook...)
 
Mn moeder heeft net een nieuw autotje gekocht, een Ford Fiesta. Heel geinig ding, dus was hem even aan het proberen. Na een half uurtje kwam er van de andere kant een trekker+grote aanhanger aan, dus moest iets verder aan de rand van de weg rijden. Hoor ik ineens een gigantische klap rechts van me! Dus ik stoppen en kijken, zie ik een redelijke deuk en 2 flinke krassen op het rechter portier :( :( En het enige wat aan de kant van de weg stond was een hek, maargoed die stond minstens 2 meter van de kant van de weg af, dus k kon die nooit geraakt hebben. Ik even verder op in de berm kijken, ligt daar verdomme een dikke ijzeren strip van een centimeter of 30 lang! :( Op het einde was ie gebogen, dus daar moet ik wel over heen gereden zijn waarna ie op sprong tegen het portier aan...Mn moeder was net zo wijs met dr nieuwe autotje, en ik rijd er meteen voor 300 euro schade aan...k kan je niet vertellen hoe lullig ik me voelde...
Das pech hebben.
Is ze all-risk verzekerd :?

Een bosje bloemen doet veel bij een moeder :)
 
K#t zeg. Ze moeten die koekblikken ook niet zo breed maken. Sterkte ermee en hopelijk kun je het zondag weer goed maken.
 
Wel all-risk verzekerd, maar weet niet of het handig is om de schade te claimen of niet ivm de no-claim...


K#t zeg. Ze moeten die koekblikken ook niet zo breed maken. Sterkte ermee en hopelijk kun je het zondag weer goed maken.

De breedte is het probleem niet, "ze" moeten hun troep uit de berm halen!!

en hopelijk kun je het zondag weer goed maken.

Ze baalde natuurlijk wel ernorm, maar ik voelde me wel lulliger omdat het mijn auto niet is (wtf moet ik met een auto? ;) ) en omdat ie nog geen 150 km op de klok had staan...
 
Op donderdag 09 mei 2002 23:49 schreef Sjaap het volgende:
Wel all-risk verzekerd, maar weet niet of het handig is om de schade te claimen of niet ivm de no-claim...
Moet je ff bij Meneer de Beunhaas informeren voor hoeveel geld hij de auto maakt.
En informeren hoeveel % van je no-claim af gaat.
 
Op donderdag 09 mei 2002 22:33 schreef Sjaap het volgende:
Mn moeder heeft net een nieuw autotje gekocht, een Ford Fiesta. Heel geinig ding, dus was hem even aan het proberen. Na een half uurtje kwam er van de andere kant een trekker+grote aanhanger aan, dus moest iets verder aan de rand van de weg rijden. Hoor ik ineens een gigantische klap rechts van me! Dus ik stoppen en kijken, zie ik een redelijke deuk en 2 flinke krassen op het rechter portier :( :( En het enige wat aan de kant van de weg stond was een hek, maargoed die stond minstens 2 meter van de kant van de weg af, dus k kon die nooit geraakt hebben. Ik even verder op in de berm kijken, ligt daar verdomme een dikke ijzeren strip van een centimeter of 30 lang! :( Op het einde was ie gebogen, dus daar moet ik wel over heen gereden zijn waarna ie op sprong tegen het portier aan...Mn moeder was net zo wijs met dr nieuwe autotje, en ik rijd er meteen voor 300 euro schade aan...ik kan je niet vertellen hoe lullig ik me voelde...

Ik denk ongeveer hetzelfde als toen ik de nieuwe Subaru Impreza van m'n pa met het rechter portier tegen een paaltje parkeerde
hypocrite.gif
Kut voor je, maar het gebeurt nu eenmaal. Suc6
 
Ohwww, was jij het die mijn mooie ijzeren staaf kapot maakte! Dan stuur ik je wel de rekening }) Zo maar een beetje over mijn ijzer rijden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan