Ik hebbe ook fotootjes

mooie fiets. alleen jammer van die semi aantrekkelijke vrouw persoon. doet afbreuk aan je fiets.
 
Jij weet ook alles LCB ;)

We kwamen erop toen we het hadden over wat die fotograaf allemaal doet met zijn toestel.
Dus ik zei "O, dan ken je Max ook wel!"
Kwamen ze net vandaan zei hij. Wel lache dus en kleine wereld!!!

Ik ben dan ook een enorm contactgestoord persoon heh, vergeet dat niet ;)

Nielsie zeker ook nog gesproken zaterdag haha })
 
Mooi ook dat je je kenteken op de eerste foto hebt weggehaald en het vervolgens op de tweede foto laat staan!
 
echt wel een mooie motor, de kleurstelling zit helemaal goed (is dikwijls niet het geval bij Honda) en ook die uitlaten zijn om van te snoepen.
...



alleen spijtig van ... (en nu stop ik, ieder zijn smaak laat ik maar zeggen)
 
Mooi ook dat je je kenteken op de eerste foto hebt weggehaald en het vervolgens op de tweede foto laat staan!

Ik weet heb al een mailtje gestuurd. Ze zouden het kenteken aanpassen.

Ik wil nog een paar kleine dingetjes wijzigen en dan ben ik helemaal tevreden!! (ben ik al *D )
 
Idd een mooie fiets, ziet er goed uit (vrouwtje is idd mijn smaak niet, al ziet dat kontje er in leer best toch wel :9~ uit)
 
Ik weet heb al een mailtje gestuurd. Ze zouden het kenteken aanpassen.

Ik wil nog een paar kleine dingetjes wijzigen en dan ben ik helemaal tevreden!! (ben ik al *D )
die geeditte is nog steeds te lezen
 
Ze hebben voor het gemak maar even de foto overnieuw gemaakt. Alleen dan zonder nummerplaat!!

Met dank aan Gerben. :}
 
Laatst bewerkt:
Ben ik druk bezig met modellen in Latex komt er steeds zo'n mailtje binnen over nummerplaten. Meteen maar effe aangepast en hij ziet er inderdaad zonder plaatje achterop stukken beter uit :}

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2721/80f6c9a5233ff4f1a5909a9f4ff2c93e (haha.jpg)​
 
Ben ik druk bezig met modellen in Latex komt er steeds zo'n mailtje binnen over nummerplaten. Meteen maar effe aangepast en hij ziet er inderdaad zonder plaatje achterop stukken beter uit :}

Wil jij geen gekke dingen met mijn Winnie doen ;)
LOL

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Ben ik druk bezig met modellen in Latex komt er steeds zo'n mailtje binnen over nummerplaten.

Ik zal je ook ff een paar mailtjes sturen dan ;)

Maare: Leuk dat je je heb aangemeld. Ook gaan posten nu heh })
 
Terug
Bovenaan Onderaan