Ik hoor er ook bij #51219

Squishy

MF veteraan
9 apr 2008
7.384
305
Enschede
Ik zag net het zoveelste 'ik hoor er ook bij'/1e ongeluk topic en dacht..tja dan moet ik er toch ook maar eentje maken.
-O-


Twee weken terug reed ik op de provinciale weg ergens bij zutphen..ging nog even langs mn ma. Ik reed 80km/h toen er een auto van de andere kant naar links afsloeg (over mijn weghelft dus). Hij had me totaal niet gezien blijkbaar. '( had geneens tijd om te remmen want er zat maar een meter tussen.

Nou ben toen frontaal tegen zijn motorkap opgeklapt, waarna ik volgens bijstanders 3 salto's heb gemaakt.
Ik weet alles nog goed, weet zelfs nog dat ik over de kop ging. Daarna landde ik ergens in de berm op een stukje gras. Heb daarmee geluk gehad, maar nog meer het feit dat ik toen ik airborne was niks geraakt heb :$ .

Nouja, ik moest gelijk naar het ziekenhuis met een bouwconstructie om mn hoofd. Nadat ze foto's hebben gemaakt bleek ik niks gebroken te hebben. Wel last van mn rug en een gekneusde enkel, pols en rib. Nu 2 weken later gaat et al wat beter en loop ik er weer redelijk non-invalide bij.

Zet je wel aan het denken, al die verhalen van "ja ik had je niet gezien" (was trouwens ook het 1e wat de man zei ;) ).. de man heeft eerst een stukje op de voorsorteer strook moeten rijden waardoor hij me gewoon van voren zou kunnen zien. Niks dooie hoek of wat dan ook. :N

Nu nog wachten op verzekerings gebeuren... gelukkig is al herfst.. Mn volgende motor wordt iig een felle kleur en met een DIKKE uitlaat..dan horen/zien ze me tenminste aankomen! ;)

Oh, en mn GS500 is totalloss ;( en die auto trouwens ook.
large

large
 
Als je die auto ziet heb je blijkbaar wel heel veel geluk gehad.
Erg spijtig dat je motor total loss is... In ieder geval veel geluk met de verzekering afhandeling en spoedig herstel :)
 
Ik zag net het zoveelste 'ik hoor er ook bij'/1e ongeluk topic en dacht..tja dan moet ik er toch ook maar eentje maken.
-O-


Twee weken terug reed ik op de provinciale weg ergens bij zutphen..ging nog even langs mn ma. Ik reed 80km/h toen er een auto van de andere kant naar links afsloeg (over mijn weghelft dus). Hij had me totaal niet gezien blijkbaar. '( had geneens tijd om te remmen want er zat maar een meter tussen.

Nou ben toen frontaal tegen zijn motorkap opgeklapt, waarna ik volgens bijstanders 3 salto's heb gemaakt.
Ik weet alles nog goed, weet zelfs nog dat ik over de kop ging. Daarna landde ik ergens in de berm op een stukje gras. Heb daarmee geluk gehad, maar nog meer het feit dat ik toen ik airborne was niks geraakt heb :$ .

Nouja, ik moest gelijk naar het ziekenhuis met een bouwconstructie om mn hoofd. Nadat ze foto's hebben gemaakt bleek ik niks gebroken te hebben. Wel last van mn rug en een gekneusde enkel, pols en rib. Nu 2 weken later gaat et al wat beter en loop ik er weer redelijk non-invalide bij.

Zet je wel aan het denken, al die verhalen van "ja ik had je niet gezien" (was trouwens ook het 1e wat de man zei ;) ).. de man heeft eerst een stukje op de voorsorteer strook moeten rijden waardoor hij me gewoon van voren zou kunnen zien. Niks dooie hoek of wat dan ook. :N

Nu nog wachten op verzekerings gebeuren... gelukkig is al herfst.. Mn volgende motor wordt iig een felle kleur en met een DIKKE uitlaat..dan horen/zien ze me tenminste aankomen! ;)

Oh, en mn GS500 is totalloss ;( en die auto trouwens ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
gelijk rijbewijs ongeldig verklaren en nooit meer een rijbewijs geven. blinden hebben niks te zoeken in/op een voertuig. hopelijk krijg je een dikke zak met geld van de verzekering en komt alles goed!

beterschap
 
Dat doe je goed... succes met alle verzekering geneuzel... Iig voorlopig een koek blikker minder.. }) en let op die rug he... je zal niet de eerste zijn die in eerste instantie nergens last van heeft en dat er na een paar maanden toch complicaties zijn. Zie dan nog maar is te bewijzen dat die ontstaan zijn tijdens dit ongeluk als je eerder hebt aangegeven nergens last van te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nou ouwe!
Hopen op veel centjes van de tegenstander })

en een mooooiieee!!!! trapfiets ervoor terug kopen! *O*
 
Dat is een best klappertje geweest! Mazzel dat je bijna niets had!
Is je voorvork nou zo netjes afgebroken ter hoogte van je koplamp?
 
Tjonge! Gelukkig heb jij minder letsel dan dat het uiterlijk van je motor doet vermoeden. Succes met de afhandeling!
 
Poeh, wat een klapper... Blij dat je zelf 'weinig' mankeert... Had heel anders af kunnen lopen als ik het zo hoor... Sterkte!
 
zoo hé ben blij dat jij dit zo kunt na vertellen.
en dat je ook alweer over een nieuwe motor nadenkt.

tja apart dat die tegenligger je niet zag...

succes met verder herstel!

JR
 
was nieuwsgierig naar balhoofd.. O-)
zo te zien heeft ie niks..alleen voorvork vervangen kwasje verf en verpatsen O-) })
:+
-nieuwe hendels
-nieuwe leidingen
-nieuwe tank
-nieuwe voorband
-nieuwe uitlaatbochten
-nieuwe voorremmen
-nieuwe spiegels

etc:p
 
jemig de pemig wat een knal
heb jij ff mazzel gehad
welkom in de club
 
goh, wat een klapper. volgens mij zit de schrik er dan goed in. de eerste keer na de klap weer rijden lijkt mij heel raar, volgens mij ga je de eerste kilometers als een "bejaarde " rijden.....

succes met de afhandeling en je herstel!!!!
 
gelijk rijbewijs ongeldig verklaren en nooit meer een rijbewijs geven. blinden hebben niks te zoeken in/op een voertuig. hopelijk krijg je een dikke zak met geld van de verzekering en komt alles goed!

beterschap


Inderdaad, ik erger me ook rot aan die mensen die zeggen, goh ik had je niet gezien, of ik had niet in de gaten dat ik 2 keer de maximum snelheid reed, of ik had het niet gemerkt want ik was aan het praten/bellen/bananen aan het pellen/ben door de McDrive geweest en heb nu een voedselpakket op mijn schoot welke zo langzaam mogelijk naar binnen gestouwd moet worden.....
Laatst ook zo'n vent, maar agent, ik was met hun aan het praten, ik merk niet dat ik 170 rijd waar 100 is toegestaan, en daarna alleen maar aan het zeuren van het kan niet jullie meten je eigen snelheid niet die van mij als je achter me rijd......


Sorry als dit een beetje (heel erg) afwijkt van de OP maar t is wel ff prettig om er van af te zijn :)

@TS: heel veel sterkte met je herstel en verlies van je fiets, en hopelijk snel weer kilometers maken he :]
 
Whoa, dat is inderdaad een ferme knal van voren geweest!!

Dan hebben wij het eigenlijk toch "goed" dat wij van ons voertuig gescheiden kunnen worden.. ipv gordels in een auto.. :X maarja.. daar is dan ook de voorruit je grootste vijand..
 
Terug
Bovenaan Onderaan