ik hoor net op de Baars dat

Weet iemand of je een kans hebt de wegbeheerder hiervoor aansprakelijk te stellen?


Dat kan je alleen als de wegbeheerder de kans heeft gehad het op te ruimen.
als het er net lag heeft hij die kans niet gehad .
ligt er rotzooi al een paar uur en heeft hij een redelijk kans gehad er iets aan te doen dan kun je hem aansprakelijk stellen.
als je zelf ergens melding van maakt vraag dan meteen even de naam van de opnemer !.
volgens mij kun je ook terecht bij het waarborgfonds.
 
Hallo allemaal tís met mij allemaal goed.

Gisteren ff de hele dag op bed gelegen ( Stijf en koppijn e.d. )

Motor total-loss ( gietstuk balhoofd afgescheurd ) en dat terwijl ik 50 -60 ging

Ikzelf ben zo geschrokken van dit ongeval dat ik dit jaar in ieder geval niet meer op een eigen nieuwe motor rijdt, misschien nog ff een keer op de Leen-BB.

Volgend jaar denk ik dat ik weer een motor aanschaf en weer lekker ga :]

SP2 of 2002 Blade here I come.
 
Voor de rest allemaal bedankt voor de belangstelling.

Toppie van een ieder die in deze topic voor mij en Hagasan zijn medeleven hebben geuit.

SUPER :} :}

(dit verdiende wel een aparte post ipv bij de vorige erbij)
 
Hallo allemaal tís met mij allemaal goed.

Gisteren ff de hele dag op bed gelegen ( Stijf en koppijn e.d. )

Motor total-loss ( gietstuk balhoofd afgescheurd ) en dat terwijl ik 50 -60 ging

Ikzelf ben zo geschrokken van dit ongeval dat ik dit jaar in ieder geval niet meer op een eigen nieuwe motor rijdt, misschien nog ff een keer op de Leen-BB.

Volgend jaar denk ik dat ik weer een motor aanschaf en weer lekker ga :]

SP2 of 2002 Blade here I come.

Gelukkig zelf niet veel last :) :)
Jammer van de motor, maar beter moter naar de klote, als jezelf.

Ik probeer hem morgen op Zolder ook heel te houden :] :]

Daar staat gelukkig ook geen vangrail met paaltjes :)
 
Hallo allemaal tís met mij allemaal goed.

Gisteren ff de hele dag op bed gelegen ( Stijf en koppijn e.d. )

Motor total-loss ( gietstuk balhoofd afgescheurd ) en dat terwijl ik 50 -60 ging

Ikzelf ben zo geschrokken van dit ongeval dat ik dit jaar in ieder geval niet meer op een eigen nieuwe motor rijdt, misschien nog ff een keer op de Leen-BB.

Volgend jaar denk ik dat ik weer een motor aanschaf en weer lekker ga :]

SP2 of 2002 Blade here I come.

Blij te horen dat het iig met jou goed gaat! :}
Zonde van je fiets maaruh...... wrom moet er een nieuwe Hond komen.....?
Er staan meer bomen in het bos hoor!
Leuke Yammies bijvoorbeeld?? .. :P
Maar ga je nu met de BB mee naar de Ring?
Je hebt nog rondjes tegoed hè!
Veel sterkte en wijsheid gewenst
8-)
 
Laatst bewerkt:
Jep hij is heeelemaal plat! :( :( Maar niet op de Baars gebeurd (gelukkig???) In ieder geval geen vangrail; wel een vluchtheuvel die mijn motor heeft getorpedeerd!! Het zou verboden moeten worden!! ;)
Maar ik mankeer niets. bestel maar weer een nieuwe... :(

PS. Rico, good luck op Zolder 2morrow!!

Grtzz HagaSan.
 
Ow Jarno, jij ook sterkte met het after-crash syndroom. En iedereen bedankt voor de reacties.

Zoals mijn maat Eric (Telefonica GSXR 600) altijd zegt:

REAAL REGELT HET ALLEMAAL !!!

Grtzz HagaSan.
 
Klinkt als vijf keer geluk bij een ongeluk...

Jarno: Volgens mij wordt dat veel BB lenen... Voor je het weet begint het toch weer te kriebelen... :) IIG sterkte...

Hagasan: Succes met de schadeafhandeling...

Voor beide heren & de drie van Hoevelaken: :} dat het zonder al te veel lichamelijke schade is afgelopen...
 
Iedereen veel succes met de afhandeling etc...

Hopen dat iedereen weer snel op de motor zit.

Het wordt tijd dat die vangrails worden verwijderd (zie ook topic over deil)... gaat soms naat net goed en vaak ook niet :(
 
je heb die zwarte bb los gereden begrijp ik?
die was toch van je vader?

Hallo allemaal tís met mij allemaal goed.

Gisteren ff de hele dag op bed gelegen ( Stijf en koppijn e.d. )

Motor total-loss ( gietstuk balhoofd afgescheurd ) en dat terwijl ik 50 -60 ging

Ikzelf ben zo geschrokken van dit ongeval dat ik dit jaar in ieder geval niet meer op een eigen nieuwe motor rijdt, misschien nog ff een keer op de Leen-BB.

Volgend jaar denk ik dat ik weer een motor aanschaf en weer lekker ga :]

SP2 of 2002 Blade here I come.
 
Shiiittt Man, Goed balen.... Op de bocht naar boven Jarno? Da's wel de lekkerste vond ik.. Niet meer dus.. Echt ff goed opletten... Zonde van de VTR ook... Was een gave tractor ;)

Haga ook man, alle sterkte van de wereld met het zoeken naar een nieuwe bike.. Gelukkig idd alleen maar materieel...
 
Op maandag 03 juni 2002 07:40 schreef Fastcruiser het volgende:
Het wordt tijd dat die vangrails worden verwijderd ...

En tijd dat die idioten de lantaarnpalen niet meer aan de buitenkant van de bocht zetten |( .
 
Laatst bewerkt:
Wat ook wel erg goed zou zijn is als de imbecielen die liters olie/diesel/andere troep op de weg knoeien :( daar eens een gigantische bekeuring voor zouden krijgen. Over dood door schuld gesproken. Ben er eigenlijk nog steeds goed ziek van dat daar op Hoevelaken geheel buiten hun schuld 3 man onderuit gaat en waarschijnlijk ook nog zelf voor de kosten kan opdraaien. Okee, ze reden heus geen 70, maar als je een klaverblad (of willekeurige andere bocht) rustig instuurt en er ligt een liter olie ben je gewoon de lul.
 
Laatst bewerkt:
Verhalen op de wegbeheerder kan je wel vergeten, dat gaat allen lukken als er iets aan de weg is en niet als er iets op ligt. Je kan het wel verhalen op de oetlul :( die daar olie heeft neer gegooit maar weet jij wie dat is???
 
In sommige gevallen is onderuit gaan door olie te verhalen. Ik weet alleen niet precies op wie en wanneer wel/niet? En dat wil ik eigenlijk wel ff weten zodat ik de goeie verklaring kan afleggen mocht ik zoiets meemaken.
 
Nog even een update voor degenen die het interesseert; één van de drie heren die op Hoevelaken een ontmoeting hadden met een plas olie bleek toch z'n kruisbanden te hebben gescheurd. Ik vond het al een beetje verdacht dat ie net na de crash nog aardig liep, toen steeds langzamer werd en toen ik 'm thuisbracht zich het tempo van een 85-jarige had toegeëigend. Maar verder was alles gelukkig OK :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan