ik hoor net op de Baars dat

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
Hagasan en Jarno onderuitgegaan zijn.... geen persoonlijke ongelukken :? wel de motor total ! :? ! :? ! :? ! :?

hoorde ook dat Jarno net tussen de palen van de vangrails doorgeschoten is....


AUB... laat ons weten dat niemand iets ernstigs overkomen is?

ps. iedereen gaat maar op zijn bek..... wordt er niet gerust op....

|(
 
ik ben vandaag op hoevelaken wezen rijden, op een gegeven moment reed ik achter een groepje aan, en daar gingen er 3!!! tegelijk onderuit!!!! lag een oliespoor van hier tot tokio, eentje tegen een lantaarnpaal aan, motor totall loss, 2 andere de berm in, eentje had moeten uitwijken voor een ander was met volle vaart de bosjes ingereden, motor was nergens meer te bekennen. gelukkig geen gewonden :} :} :}
je gaat toch wel ff anders tegen het rijden aan kijken als je zo iets voor je neus ziet gebeuren hoor.. ik rij wel ff iets rustiger.. (nadruk op ff :) )
 
het blijft opletten op de openbare weg
het is immers geen circuit.
nou maar hopen dat er niemand beschadigd is (alleen hun ego natuurlijk)
 
Is 't nu zo erg dat de ene motorrijder over de olie van z'n voorgangers uitglijd :? Laatst op de a10 ook een ongeluk en daar werd alleen een zooi zand overheen gepleurd wat nog eens grote stofwolken gaf ook |(

edit:
en daar gingen er 3!!! tegelijk onderuit!!!! lag een oliespoor van hier tot tokio
Ik dacht dat ze allemaal over een groot oliespoor uitgleden van een andere motor.. zoiets :?
 
Laatst bewerkt:
Is 't nu zo erg dat de ene motorrijder over de olie van z'n voorgangers uitglijd :?

Wil je deze zin even uitleggen.
Ik kan hem op twee manieren lezen nl.

(En 1 van die manieren zou niet zo vriendelijk zijn van je ;) )
 
Pffff, geen fjn bericht. enne CB ik denk dat het als volgt bedoelt is: Het is zwaar vervelend dat je uitglijdt over de olie van een voorganger.

Indien dit niet de betekenis is, dan is het wel errug cynisch.
 
Is 't nu zo erg dat de ene motorrijder over de olie van z'n voorgangers uitglijd :? Laatst op de a10 ook een ongeluk en daar werd alleen een zooi zand overheen gepleurd wat nog eens grote stofwolken gaf ook |(

edit:Ik dacht dat ze allemaal over een groot oliespoor uitgleden van een andere motor.. zoiets :?

ik bedoelde te zeggen dat er daar 3 onderuit gingen omdat er een aardig oliespoor lag...
 
Dat vervelende commentaar dat de openbare weg een circuit is dat hoef ik alleen maar van oom Agent te horen en niet hier! :(
Bovendien is mijn vraag of het hier Jarno van Hurk betreft? Ik ben namelijk met hem gaan rijden in de ieffel en zou het enorm KUUUUUUUUUUUUUT vinden als hem iets ernstigs is overkomen.... '(

LAAT AUB WAT INFO HOREN IPV BETWETERIG GEPREEK :j
 
Dat vervelende commentaar dat de openbare weg een circuit is dat hoef ik alleen maar van oom Agent te horen en niet hier! :(
Bovendien is mijn vraag of het hier Jarno van Hurk betreft? Ik ben namelijk met hem gaan rijden in de ieffel en zou het enorm KUUUUUUUUUUUUUT vinden als hem iets ernstigs is overkomen.... '(

LAAT AUB WAT INFO HOREN IPV BETWETERIG GEPREEK :j

Hoezoo betweterige preek. Fazertje geeft alleen aan dat je altijd op moet letten en dat het geen circuit is. Hij veroordeelt niemand. Eh de meesten houden dat ook in achterhoofd. Maar ja poep gebeurt.

Kzou zeggen: COOL DOWN 8-)
 
Hmm kutzooi... net reed ik nog ff met Sander en GertJan (de 3 musketiers :P ) op het klaverblad van Heerenveen, ging niet echt lekker... was moe en laagstaande zon waardoor je weinig zag, ben toen gestopt en op de vluchtstrook gaan staan, en 2 minuten later schiet een Kawa ZZR die daar ook rondreed de bocht uit, zo naar beneden, net niet een sloot in. Rijder had gelukkig niet maar z'n fiets was wel behoorlijk beschadigd...
 
Hoezoo betweterige preek. Fazertje geeft alleen aan dat je altijd op moet letten en dat het geen circuit is. Hij veroordeelt niemand. Eh de meesten houden dat ook in achterhoofd. Maar ja poep gebeurt.

Kzou zeggen: COOL DOWN 8-)
Bart houdt er zo zijn eigen interpretatie op na.. :P
 
hier bart ingelogd als TP: Ik was alleen wat geschrokken en ergerde me een beetje sorry... :z :z


Maar weet er nu iemand al concreet wat meer :?
 
Dat vervelende commentaar dat de openbare weg een circuit is dat hoef ik alleen maar van oom Agent te horen en niet hier! :(
Bovendien is mijn vraag of het hier Jarno van Hurk betreft? Ik ben namelijk met hem gaan rijden in de ieffel en zou het enorm KUUUUUUUUUUUUUT vinden als hem iets ernstigs is overkomen.... '(

LAAT AUB WAT INFO HOREN IPV BETWETERIG GEPREEK :j

Ja ze hadden het idd over Jarno vd Hurk. Hij is blijkbaar onderuit gegaan en volgens omstaanders die het hebben zien gebeuren heeft ie niets ernstigs....Behalve dan dat ie gruwelijk geschrokken was en gezegd zou hebben te gaan stoppen met motorrijden..... ;(

Maarja, ik heb het ook maar gehoord...hij schijnt heel veel geluk te hebben gehad, zijn achterwiel schoof weg in de bocht.

***Net een mailtje van Jarno teruggehad:***

Ja ik ben ok maar de motor is Total Loss Frame in de poeier
en zelf de schrik er goed in.

Ik weet niet precies wat er is gebeurd maar in 1 keer was het achterwiel weg , ik ONDER de vangrail door ( phhew )
maar de motor niet die raakte een paaltje.

 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren daar geweest en heb het net niet zien gebeuren maar inderdaad heeft Jarno veel geluk gehad dat hij niet een paaltje heeft geraakt!! Zijn fiets heeft het er zeer slecht afgebracht, die zal wel total loss zijn!!!
We zagen dat de voorste las in het frame barsten vertoonde!! Dat is toch niet mis dacht ik zo, en hij reed echt zo hard niet!!
Dus oppassen daar op de Baars, wij zelf hadden ook last van een uitbrekend achterwiel. Ik weet niet of daar iets op de weg gelegen heeft, maar ik vertrouwde het gisteren echt even niet meer. De zin is dan ook echt even over.
Ik wens Jarno en Hagasan hierbij ook even sterkte!!! Jongens laat even weten hoe het verder gaat!!

Groeten,

ZXRené

Oh, ik ben net iets te laat met posten zie ik, hierboven staat nog meer accurate info!!!
 
Laatst bewerkt:
In welke bocht is het gebeurt? Viaduct op of viaduct af? In die bocht tegen het viaduct op liggen wat bitumen.

Jarno, gelukkig heb je het er zelf goed afgebracht. Enne van dat stoppen met motorrijden. Ga snel op de BB van je pa rijden, om een beetje van de schrik te bekomen.
 
In welke bocht is het gebeurt? Viaduct op of viaduct af? In die bocht tegen het viaduct op liggen wat bitumen.

Jarno, gelukkig heb je het er zelf goed afgebracht. Enne van dat stoppen met motorrijden. Ga snel op de BB van je pa rijden, om een beetje van de schrik te bekomen.

Viaduct op!! Klopt, daar is de weg wat gerepareerd met bitumen. Verder dacht ik gisteren echt dat er een klein spoor lag van iets, maar ik kan het me ook ingebeeld hebben. Ik maakte ook even een klein uitstapje met mijn achterwiel, dus dan ga je al gauw rare dingen denken. Mijn maat op zijn GSXR750 ook trouwens!!! :?
 
Heee HAGA :J hahahahahah :+ Ik kan me nog een mailtje herinneren waar jij grappig was over mijn schuiver. *D

What goes around, come's around!

Maaruu, ik heb het je al gezegd: Vrouwelijk geslachtsdeel. Gelukkig ben je zelf oke en je bike goed verzekerd.

[me]The Saint zegt: Sterkt met het uitzoeken van een nieuwe bike.[/me]
 
Das dus (alweer) goed klote!
Vanmiddag nog wel even op Hoevelaken gereden om m'n gloednieuwe achterbandje voorzichtig te ontmaagden. Was er op dat moment erg rustig, heb 2 andere motorrijders gezien die na een rondje of 2à3 weer weg waren.
 

Bovendien is mijn vraag of het hier Jarno van Hurk betreft? Ik ben namelijk met hem gaan rijden in de ieffel en zou het enorm KUUUUUUUUUUUUUT vinden als hem iets ernstigs is overkomen.... '(

LAAT AUB WAT INFO HOREN IPV BETWETERIG GEPREEK :j


frustraties ? zegt het eens jong.

Uit bovenstaannde proef ik dat je het voor jezelf enorm KUUUUUUUUUUUUUT vindt als jarno
gevallen zou zijn.
volgens mij zou dat enorm KUUUUUUUUUUUUUT zijn voor jarno :j .
 
Laatst bewerkt:
Met die drie op Hoevelaken ging het redelijk goed. Alleen die met de GSXR1000 (total loss '( ) kreeg wel steeds meer last van z'n knie. In ieder geval lag er plotseling olie op de weg (ze waren er al eerder rustig langs gereden), gingen de GSXR1000 en de Fireblade daardoor onderuit en moest de Kawa om ze te ontwijken rechtdoor. Weet iemand of je een kans hebt de wegbeheerder hiervoor aansprakelijk te stellen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan