Ik hou geen stepjes meer over

Peter Olthof

Rookie
17 feb 2002
8
0
3768 MB Soest
Na een pauze van 30 jaar rij ik weer motor en ik verbaas me er over hoe de wegligging is toegenomen. Wat natuurlijk uitnodigd om de grens te gaan zoeken.
Ik hou echter geen stepjes meer over. Is er een mogelijkheid om de slijtage te beperken. Wie heeft er ervaring met een praktische oplossing.
Peter Olthof
 
30 jaar is wel een lange pauze zeg.
Je kan natuurlijk race stepjes erop zetten :


misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1403/ca78504d938165c064de80cbb9a80c44 (Resize of DSC00003.JPG)​
 
Na een pauze van 30 jaar rij ik weer motor en ik verbaas me er over hoe de wegligging is toegenomen. Wat natuurlijk uitnodigd om de grens te gaan zoeken.
Ik hou echter geen stepjes meer over. Is er een mogelijkheid om de slijtage te beperken. Wie heeft er ervaring met een praktische oplossing.
Peter Olthof

Motor kopen met meer grondspeling?
 
Na een pauze van 30 jaar rij ik weer motor en ik verbaas me er over hoe de wegligging is toegenomen.

Ik wil niet vervelend doen.. (nou ja, eigenlijk toch wel).... Maar hoe kom je aan een pauze van 30 jaar bij een http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=1015 (geboortedatum in 1970?)

Direct in een Maxi Cosi achterop geknoopt en tot nu toe gewacht met het halen van een rijbewijs?
 
Na een pauze van 30 jaar rij ik weer motor en ik verbaas me er over hoe de wegligging is toegenomen. Wat natuurlijk uitnodigd om de grens te gaan zoeken.
Ik hou echter geen stepjes meer over. Is er een mogelijkheid om de slijtage te beperken. Wie heeft er ervaring met een praktische oplossing.
Peter Olthof

Wat voor fiets heb jij?
 
Ik wil niet vervelend doen.. (nou ja, eigenlijk toch wel).... Maar hoe kom je aan een pauze van 30 jaar bij een http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=1015 (geboortedatum in 1970?)

Direct in een Maxi Cosi achterop geknoopt en tot nu toe gewacht met het halen van een rijbewijs?

Waarschijnlijk de standaard datum als je niks invult :)
 
[offtopic] Je icoontje is wel leuk met die wheelie met passagier, alleen laat je maar de helft zien. Daarna flikkert namelijk de passagier eraf en maakt de CBR een enorme smak [/offtopic]

Steps aan de grond :? , ik krijg het zelf nog niet voor elkaar ...
 
Op dinsdag 26 februari 2002 22:24 schreef bzn het volgende:Ik wil niet vervelend doen.. (nou ja, eigenlijk toch wel).... Maar hoe kom je aan een pauze van 30 jaar bij een http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=1015 (geboortedatum in 1970?)

Ehm... Als je geboren bent voor 1 januari 1970 dan snapt je profielinstelling het niet meer. Ook ik ben ouder. Ik had mijn geboortedatum ingevuld (15-09-1958) maar bij mijn profiel sond er dus doodleuk 01-01-1970. Tja, ik zal hier wel te oud voor worden. Maar in ieder geval nog niet te oud om over de wegen te raggen met mijn Guz!!! :)
 
Ehm... Als je geboren bent voor 1 januari 1970 dan snapt je profielinstelling het niet meer. Ook ik ben ouder. Ik had mijn geboortedatum ingevuld (15-09-1958) maar bij mijn profiel sond er dus doodleuk 01-01-1970. Tja, ik zal hier wel te oud voor worden. Maar in ieder geval nog niet te oud om over de wegen te raggen met mijn Guz!!! :)

Mensen ouder dan 32 worden hier niet meer geaccepteerd })

Trouwens, als je je stepjes heel wilt laten, koop een allroad/offroad. Als de stepjes de grond raken raakt meestal de hele motor de grond (misschien anders met SupeMotard banden eronder)
 
Na een pauze van 30 jaar rij ik weer motor en ik verbaas me er over hoe de wegligging is toegenomen. Wat natuurlijk uitnodigd om de grens te gaan zoeken.
Ik hou echter geen stepjes meer over. Is er een mogelijkheid om de slijtage te beperken. Wie heeft er ervaring met een praktische oplossing.
wat denk je, lijkt het je niet handig als je wat meer verteld over je motor? En voor hetzelfde geld weeg je 150kg, dan willen "we" dat wel weten voor je een praktisch antwoord kunt verwachten.
 
Meen je dat nou, die van mij heeft ijzeren pinnen onder de voetsteun (chopper) aangezien dat ding niet zoveel grondspelling heeft gaat ie aardig wat over de grond, maar niet echt last van overmatige slijtage van mijn steuntje...
 
[nerd mode]
unix machines beginnen met data vanaf 1970.. vast geen toeval :?

Een denkfoutje in de forum software misschien.. die slaat dit soort dingen waarschijnlijk op in unix formaat (dus: aantal seconden sinds 1970)
[/nerd mode]
 
How Does Unix Handle Dates
All date/time data are represented using the standard Unix convention; a 32-bit signed integer containing the number of non-leap seconds since January 1, 1970, UTC. This allows accurate processing of dates in the range 1970-2038.

It is widely recognized that most 32-bit Unix systems currently include limitations that prevent the accurate representation of dates beyond the year 2038.

Most 64-bit Unix systems will not have a date problem for several hundred million years. We believe that 64 bit or larger Unix systems will be the standard long before 2038.
 
Terug
Bovenaan Onderaan