Ik hou het niet meer vol!!!

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Ik KAN gewoon niet wachten om op mn motor te stappen en te gaa rijden!! Ik ben helaas nog steeds rbw loos! Ik zit de hele dag al te kwijlen voor mn raam, r rijden flink wat motoren voor mn huis langs die VER doortrekken in de versnellingen :9~ :9~ :9~ :9~
Pleaze wie staat mij bij in deze moeilijke tijden!!
 
Ja dat is moeilijk he, ik zit al vele jaren te wachten tot ik eindelijk mocht, nu is het dan bijna zover, moet alleen nog even een mooi motortje kopen.

Ik kan ook niet wachten, weet dus hoe je je voelt.
 
ERRUG KLOTE!
Maargoed, heb as zaterdag eerste rijlessen. 4 uur op een circuit in Assen (nee, niet de TT!) en daarna ga ik eens a 2keer per week lessen. tot die tijd nog even kwijlen dus!
 
Ik weet hoe het voelt. Heb zelf ook 4 jaar moeten wachten vanaf het moment dat ik voor het eerst bij mijn vader achterop zat. Nog even volhouden...alles komt goed...het is nu toch :j weer.
 
Ik trek het ook niet veel langer meer.
Komt vandaag me broer z`n vriendin ook nog ff langs op d`r motor. Mooi weer he? zegt ze dan. :(
eeeeven doorbijten nog \ '(
 
De overbuurman had z\'n motor vandaag ook van stal gehaald,\'t was ook zulk mooi weer :(
Ik wordt tegenwoordig alleen maar chagie van mooi weer.
Wij wonen ook in de buurt van zo\'n weg waar ze even lekker \'t gas open draaien.\'kLoop dan ook te kwijlen in de tuin ;(
 
en eens je je rijbewijs op zak hebt is het

\"ik hou het niet meer vol, wanneer kan ik eindelijk op een 25kw-plusser???\" :(
 
was idd vandaag mooi weer om het beestje ff uit te laten :] 8-)


4 uur op een circuit in Assen (nee, niet de TT!) en daarna ga ik eens a 2keer per week lessen. tot die tijd nog even kwijlen dus!

toevallig rijles bij oosterpoort ?
 
hhmm..ff opnieuw lezen nognietingebruik

Volgens mij bedoelt hij hoe een 25KW rijder na dag 1 al op meer zit te wachten, zit DGM op meer
dan 100KW te wachten na aanschaf van zijn 600..

en als ie dat niet bedoelt weet ik het ook niet meer :?
 
Ik wil jullie niet pesten, maar het was idd
erg lekker weer de hele afgelopen week... :] :P

DOE DAT DAN OOK NIET!! ;)

Op zondag 27 januari 2002 19:32 schreef thummer het volgende:
was idd vandaag mooi weer om het beestje ff uit te laten :] 8-)toevallig rijles bij oosterpoort ?

Ja, alleen die 4 uur op circuitJE omdat het veel goedkoper scheuren is. Verder lessen ga ik bij een andere rijschool nemen, heb namelijk geen zin om met 2 man te gaan lessen ivm niveau verschillen etc tussen de 2 \"cursisten\" zoals zij dat noemen.
 
vandaag was lekker weer ja. 11 graden. Alleen vanavond dan die regen.. heb zelf ook niet gereden, moet even een nieuwe kmteller-kabel erop zetten en dan kan ik weer.
 
Wat nog veel irritanter is het wel hebben van een rijbewijs, maar niet een fiets waar je eens lekker mee kunt knallen :(
 
Wat nog veel irritanter is het wel hebben van een rijbewijs, maar niet een fiets waar je eens lekker mee kunt knallen :(

Bullshit, jij mag tenminste rijden!
Het is echt veel moeilijker om een motor te hebben staan en helemaal niet mogen rijden!
 
Hadden het er vanmiddag ook al over, maar duurt idd wel erg lang daar in België met die verzekering van je. :( Ik zou die lullo\'s eens bellen als ik jou was.

\'t Gezeik is dat\'t niemeer bij de verzekering zit maar bij de rechtsbijstandm\'pij.
Bel regelmatig met verzekering mar die weten dus ook telkens van niks.
Misschien toch maar eens nummer van die rechtsbijstand opsnorren en eens vragen wtf die vertraging allemaal veroorzaakt want echt leuk vinnik het ook al lang niemeer :(

Van dat geld komt GEEN nieuwe motor btw.. wel huur van eige stekkie.. sja, life and it\'s priorities :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan