ik hou van de verzekering!!

Crash Test Dummie

Die hard MF'er
1 dec 2001
300
0
Alphen aan den Rijn
Na mijn minder geslaagde ervaring met een auto een hele tijd moeten wachten op de verzekering. Die vent wou dus eerst niet betalen, en had zijn schadeformulier niet opgestuurd, waardoor het allemaal nog veel langer ging duren. Ik verwachtte dus al weinig meer, maar nu kreeg ik een brief thuis van mn rechtsbijstand verzekering:
"Wij hebben opdracht gegeven EUR 2025 over ten maken op uw rekening, dit is inclusief rente" :} :} :} :}
Jullie snappen uiteraard wel dat ik mijn geluk niet op kan.
Maar toch wel vaag eerst hoorde ik af en toe nog wat van ze, maar net een hele tijd niks, en opeens krijg je uit het niks zo'n brief, ook niet zoiets van dat ik uiteindelijk in het gelijk ben gesteld ofzo...
Maar ja mij hoor je daar niet meer over *D ik kan eindelijk mijn fiets een beetje gaan repareren :)
 
Mooi man! :)
Je had dat ongeluk op 8 juni dus dat geld heb je nu dus best wel snel. Geniet ervan en succes met je motor! :]
 
Dat zal best lukken, maar mijn motortje rijd nu met nieuwe spiegels en knippers weer gewoon als vanouds... op paar krassen na, dus die 2000 pleuros zijn wel lekker nu :9 helemaal omdat ik voor die motor er 2500 heb betaald dus rij nu een goedkoop motortje *D
 
Dat is mooi! Kan je goedkoop GSXF rijden ;)
Zelfs als je 'm straks weer verkoopt heb je nog dikke winst ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan