ik is nieuw

10 okt 2004
36
0
nieuw-vennep
Hallo,ik is nieuw.even voorstellen ze is 35 jaar en ben in het bezit van een fzr600r uit 94 en ben hier beren trots op. was een schade gevalletje maar na wat uurtjes plak en trek werk en een nieuw kopframe is hij weer bijna als nieuw.deze winter ben ik van plan een nieuw kontje aan te meten .(nee,niet voor mijn zelf maar voor de motor,) :+
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste: Welkom bij de club en ten tweede: Waar blijven dan de foto's van je 'plakfiets'? :P
 
Piccie van de fiets

full
 
Dit ben ik zelf op mijn vorige hobby, door een probleempje met mijn voet moest ik hiermee stoppen ;( en ben ik overgestapt op twee wielen met een beetje extra paardjes ertussen :]

full
 
Dag miss Black Brumby!!!

Welkom op het MF namens deze mede FZR rijdster!!

Leuk je hier te lezen! Kom je vast en zeker binnenkort weer tegen op de motor of op het MF!!

Groetjes, Lady FZR :]
 
En Hummer wat vind je van mijn plakfiets het valt niet tegen toch?Wat me ook opvalt is dat je sneller gespot word hier op het forum dan op de motor ;) .
Wat ik hier mee bedoel is dat ik dus al ruim een half jaar met een stikker rond tuf een nog niet ben gespot ;( (oke ik rij ook niet echt veel,maar toch.)
 
Laatst bewerkt:
Welkom! Je hebt nu tenmiste wat meer PK's onder je kont! En die Carfield sticker is ook wel gaaf! Daar scoor je punten mee :)


Ik ben ook gek van katten zo als je ziet.Carfield zit daar op een paar vette krassen die ik niet weg kreeg zonder die kuip telaten over spuiten.(p.s. krijg ik ook punten voor felix op mijn ruitje, zelf gemaakt en niet te missen als je me ziet rijden :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan