Ik is weer terug..

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Zo effies vanuit Chateau Gontier naar huus geblazen vandaag. Na 3 weekjes toiletten in Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk, Italie, Frankrijk, Spanje, Andora, Frankrijk en Belgie geprobeerd te hebben zit die thuis toch het beste. Geweldige vakantie gehad en +/- 4500km gereden.
Foto's en verslag krijgen jullie van de week nog, Hema doet niet aan 24uurs1uursservice, dus nog even geduld...
 
Zo effies vanuit Chateau Gontier naar huus geblazen vandaag. Na 3 weekjes toiletten in Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk, Italie, Frankrijk, Spanje, Andora, Frankrijk en Belgie geprobeerd te hebben zit die thuis toch het beste. Geweldige vakantie gehad en +/- 4500km gereden.
Foto's en verslag krijgen jullie van de week nog, Hema doet niet aan 24uurs1uursservice, dus nog even geduld...

Na dat rijtje landen had ik meer km's verwacht. Enne, je moet toch eens uitleggen wat 24uurs1uursservice is... :P

Welkom terug btw.
 
Na dat rijtje landen had ik meer km's verwacht. Enne, je moet toch eens uitleggen wat 24uurs1uursservice is... :P

Welkom terug btw.
dat dag en nacht je foto's binnen het uur klaar zijn :)

[ontopic] da's wel al een lekkere afstand :)
zal ik niet met de motor doen denk ik, zal nog zien hoe verslaafd ik raak :9
 
nou nou niet zo overdrijven... zo ver zijn we italie niet ingegaan, je kon nog op frankrijk pissen. En dat zouden meer mensen moeten doen! Geef mij maar spanje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan