Ik kan me niet meer aanmelden met m'n inlognaam

Speedy Gonzo

Rookie
7 apr 2005
6
0
Dieren
Raar hoor! ik kan me van het ene op het andere moment niet meer aanmelden.
Alleen nog met m'n allereerst verkregen inlognaam na de registratie.
Die heb ik natuurlijk direct veranderd na de registratie omdat je nog niet goed weet hoe het werkt, vervolgens heb ik een icoontje toegevoegd enz. enz.
Misschien.. heb ik wat gedaan wat niet moest?? ik zou het niet weten.
Inlognaam die ..?.. is: UrbanVTR
Mag ik een verklaring? en m'n inlognaam terug?
Groet, BVD!
 
Je hebt je mailadres gewijzigd in @planet.nl en dan krijg je natuurlijk geen mailtjes meer binnen en dus ook je nieuwe password niet ;)

Ik heb je mailadres gewijzigd en nu zou je weer moeten kunnen posten :)
 
Je hebt je mailadres gewijzigd in @planet.nl en dan krijg je natuurlijk geen mailtjes meer binnen en dus ook je nieuwe password niet ;)

Ik heb je mailadres gewijzigd en nu zou je weer moeten kunnen posten :)

Hmm.. nee je begrijpt me verkeerd.
Het gaat juist om het inloggen, na een poging óm in te loggen met UrbanVTR en het wachtwoord ingevuld te hebben krijg ik te zien "wachtwoord hoort niet bij account", terwijl ik dit niet aangepast heb, ben ik van mening.

En dat met het e-mail adres klopt, ik had ff een probleem met me provider om mail op te halen maar dat is nu opgelost.
 
Hmm.. nee je begrijpt me verkeerd.
Het gaat juist om het inloggen, na een poging óm in te loggen met UrbanVTR en het wachtwoord ingevuld te hebben krijg ik te zien "wachtwoord hoort niet bij account", terwijl ik dit niet aangepast heb, ben ik van mening.

En dat met het e-mail adres klopt, ik had ff een probleem met me provider om mail op te halen maar dat is nu opgelost.
Als je je emailadres wijzigt, krijg je automatisch een nieuw wachtwoord gemailed. Dit ter voorkoming van het invullen van ongeldige emailadressen. Je oude wachtwoord is dus niet meer geldig.
 
Als je je emailadres wijzigt, krijg je automatisch een nieuw wachtwoord gemailed. Dit ter voorkoming van het invullen van ongeldige emailadressen. Je oude wachtwoord is dus niet meer geldig.

Ik kan me niet aanmelden met UrbanVTR en het zogenaamde nieuwe wachtwoord wat ik van jullie krijg, alleen onder de inlognaam Speedy Gonzo, dit betekent "simpelgezegt" dat ik dus al mijn instellingen onder UrbanVTR kwijt ben...???
Kan ik me nu alleen nog maar inloggen met Speedy Gonzo? :?
Dat zou jammer zijn ;(
 
Hmm.. nee je begrijpt me verkeerd.
Het gaat juist om het inloggen, na een poging óm in te loggen met UrbanVTR en het wachtwoord ingevuld te hebben krijg ik te zien "wachtwoord hoort niet bij account", terwijl ik dit niet aangepast heb, ben ik van mening.

En dat met het e-mail adres klopt, ik had ff een probleem met me provider om mail op te halen maar dat is nu opgelost.
:N Begrijp je goed :P
Check je mail, daar zou dus een nieuw wachtwoord in moeten staan voor UrbanVTR.
 
Ben ik nou gek of geeft TS hier toe dat hij een kloon heeft :?

BAN HIM! B| :+
 
Ik kan me niet aanmelden met UrbanVTR en het zogenaamde nieuwe wachtwoord wat ik van jullie krijg, alleen onder de inlognaam Speedy Gonzo, dit betekent "simpelgezegt" dat ik dus al mijn instellingen onder UrbanVTR kwijt ben...???
Kan ik me nu alleen nog maar inloggen met Speedy Gonzo? :?
Dat zou jammer zijn ;(
Nee, Spider heeft je al een nieuw wachtwoord gemailed voor UrbanVTR. Daarmee zou je dat account gewoon weer moeten kunnen gebruiken.
 
:Y Dat wordt de volgende actie :+
109295
 
Spidertje!!!!!!!!!!!!!

[me]Kanarie wilt ook weer mail van Spider.
[/me]

[me]Kanarie mist die gezellige tijd.
[/me]


:+
 
Heb je wel je juiste mailaccount gecontroleerd :? Diegene die dus in het profiel staat van UrbanVTR

En waarom heb je je eigenlijk 2 keer aangemeld?Nee dus, we gebruiken het mailadres waaronder je je aangemeld hebt.


Oeff.. gelukt, kad me bij Planet verkeerd aangemeld... |( sorry })

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Maar enorm bedankt! :+
 
Ik was voorheen ook MOTORHEAD zonder de - tekentjes ervoor en er achter. ....
Inloggen was op geen mogelijkheid te doen. ??
Toen maar (na 2 weken lopen kl*ten) opnieuw aangemeld met een nieuw mailadres. ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan