Ik kan wel janken..

Kubiekdriehoekje

MF veteraan
Donateur
6 mrt 2002
5.590
47
Hellevoetsluis
Motorrijder ernstig gewond op N57

Op de N57 in Hellevoetssluis is vrijdagavond een motorrijder ernstig gewond geraakt. De bestuurder reed achter een auto, die hard remde toen er plotseling een ruberen bal van een ervoor rijdende vrachtwagen viel.
De motorrijder gleed onder de remmende wagen en kwam op de rijbaan voor het tegenovergestelde verkeer terrecht. Daar werd hij overreden door een vrachtwagen.

De motorrijder is zeer ernstig gewond met spoed vervoerd naar het Erasmus Medisch Centrum. De N57 was door het ongeval enkele uren afgesloten.

Motorrijder gewond op N57

Op de N57 bij Hellevoetsluis is vrijdagavond een motorrijder zwaar gewond geraakt, toen een zilveren bal van een vrachtwagen viel.
De motorrijder moest uitwijken voor een auto voor hem die remde voor de afgevallen lading. Het slachtoffer viel op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer en werd overreden door een vrachtwagen. Het slachtoffer is met een spoedtransport naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht.

Motorrijder overleden aan gevolgen ongeval

De motorrijder uit Rockanje die eind vorige week op de N57 bij Hellevoetssluis zwaar gewond raakte bij een verkeersongeluk, is overleden.
De bestuurder reed op vrijdagavond achter een auto, die hard remde toen er plotseling een
voorwerp van een ervoor rijdende vrachtwagen viel. De motorrijder gleed onder de remmende wagen en kwam op de rijbaan voor het tegenovergestelde verkeer
terrecht. Daar werd hij overreden door een tegemoetkomende vrachtwagen.

De man werd in kritieke toestand naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam overgebracht waar hij dinsdag overleed.

Woorden schieten mij te kort, daar het een vriend van ons betreft. ;(
 
Vriendschap

Vriendschap is iets voor het leven,
maar dat leven is soms maar heel kort,
Afscheid nemen is heel moeilijk,omdat alles anders wordt

Heel erg veel sterkte toegewenst met het verlies van je vriend.


Frits
 
Heel veel sterkte toegewenst voor alle nabestaanden en vrienden !
;(

Benadrukt helaas maar weer eens hoe kwetsbaar men is als motorrijder '(
 
Sterkte gozer.. soms denk je waarom zoiets nu moet gebeuren..

Zelf is sinds dinsdag de vader van een vriend van mij overleden..de jongen is nu 17 jaar en ook al zijn moeder kwijt. Zijn moeder raakte hij al op zijn 14e kwijt.

Niet dat dit er nu iets mee te maken heeft, maar ik wil er mee aantonen wat voor ellende er soms in de wereld is :(

Hou je taai..
 
'( Sterkte.

Hieruit blijkt nog maar eens dat het grootste gevaar voor een motorrijder (helaas) niet de motorrijder zelf is, maar zijn mede-weggebruikers. '(
 
ik weet niet wat ik moet zeggen nadat ik dit gelezen heb...
gecondoleerd...en sterkte aan de nabestaande.
 
Kubiekdriehoekje: heel veel sterkte de komende tijd! En natuurlijk ook voor de familie, vrienden en bekenden.
 
Heel veel sterkte!!!

Weer het bewijs dat de motorrijder -hoe voorzichtig ook- gewoon heel kwetsbaar is. Laten we hier lering uittrekken jongens!!!

Gecondoleerd...

Paco
 
Terug
Bovenaan Onderaan