Ik kap met supersport!

Ben ook 37!, en ik kan echt niet rustig rijden met een ss, en dat heeft volgens mij niets met je rechterhand te maken, een ss is om mee te vlammen (daar vraagt ie gewoon om en ik ook als ik erop zit, alles uit de kast) niet om mee te touren.
In m'n garage kijk ik net zo graag naar m'n Ural-span als naar m'n R1.

Voor de duidelijkheid, ook ik rij heel hard, veel te hard, schandalig hard, knie aan de grond etc met de R1. Maar ook ga ik met het ding op vakantie. Ik rij al meer dan 15 jaar motor en heb ook jongens zien verongelukken, das de negatieve kant van motorrijden. Maar het zit echt wel tussen je oren als je denkt dat je altijd hard moet gaan. Jij bent namelijk wel degene die zelf het gas los draait.

Nogmaals ik begrijp je overwegingen, maar deel ze niet.
 
Paul ik kom voor m'n werk veel in een ziekenhuis, 9 van de 10 serieuse letsels komen van de categorie supersport. Ik wil m'n eigen dwingen om op de openbare weg rustiger te gaan rijden met m'n R1 maar dan vindt ik er geen k*t meer aan! Ik betrap m'n eigen op te vaak, te veel risico. Met een bMW kun je boenderen maar ook als het een keer niet zo hard hoeft blijft het leuk en da's wat ik zoek. Blijft dat ik een geweldige tijd met supersport heb gehad, t'ís ook geen makkelijke beslissing (daar kan jij over mee praten).

Ja Erwin, ik snap het helemaal, kan je prima volgen in je gedachtengang. En idd de beslissing is heel moeilijk.... en het blijft moeilijk.....
 
hij zal met de gs ook wel de koppen aan de grond willen rijden :+
zit er nu eenmaal in en gaat er niet uit.
heb ik ook, ik wil met alles vol uit gaan .
de fazer rijd ik voornamelijk vol open O-) links en recht alles aan de grond en dat op de openbare weg zonder klaverblaadjes.
maar ik denk dat ik dat ook binnen notime met iedere andere motor probeer .
ik ben benieuwd hoe lang eR1win rustig rijd met de GS.

als mijn vrouw het goed vindt }) komt er ook bij mij een GS, komende keer naar Italy zal het voor mij iig moeten uitmaken .
 
Er1win, ik snap je beslissing best wel. Ik denk dat sommige anderen of ikzelf misschien over een tijdje ook wel hetzelfde doen of overwegen. Tenminste, dat denk ik niet, ik hou het voor mogelijk. Je blijft tenminste wel motorrijden.

Als ik het rustiger aan ga doen, koop ik een F@zertje 1000 of zo...(Joskuhhh ;) :P )
 
Hmmmm.....is dat echt zo. '( Je hoort eigenlijk niet zo veel over Buell's....dus ik weet er eigenlijk heel weinig over qua prestaties en onderhoud.

Hoe weet je dat eigenlijk,zelf 1 gehad misschien :?

Lekken van olie, uitlaat er onderuit gevallen, onderkuip door uitlaat half gesmolten, en nog een keer stil langs de weg, weet niet waarom :? maar wel een kicken motor :9~
Ik wil alles wel hebben *D

Ik begrijp de keus. Het geeft rust, ik denk dat HD ook een soort rust geeft
 
Ik heb een besluit genomen; Ik kap met supersport rijden.
Op de openbare weg vindt ik er met m'n R1 geen fuck meer aan! Ik wil laagvliegen en dat kan hier niet meer zonder al te veel risico. Om m'n R1 alleen te gebruiken voor circuitdagen vindt ik te duur. Ik heb besloten om een BMW R1150GS te kopen en dat zal voor 99,9% van de sportieve MF-ers wel een jongensdroom zijn :+
Mensen die ik via het sportieve MF forum heb ontmoet / gesproken bedankt voor de gezelligheid! Ik stort me op m'n nieuwe uitdaging. :]
PS Kijk eens onder gezocht / gevonden op het forum, onder het topic:
"Yamaha YZF-R1 2002 te koop" biedt ik m'n R1 te koop aan.
Heb vorig weekend met de GS van mijn schoonbroer dijkjes gereden, nou alsof ik een supermotard reed!!
Licht aanvoelend,comfort,zeer agiel( qua weggedrag),laat zich zo van het ene oor op het ander leggen, echt lol gehad met dat ding!( rijdt normaal sp1).
Je zal er plezier aan beleven ,MAAR, de rest ligt aan het openen van de gaskraan!!
( heel snel bochtenwerk en op sommige stukken heel hard =180+ en dat is voor politie eender op welke motor je de overtreding begaat)..
Succes.
 
large-smiley-016.gif


Geweldig! Krijg je geen spijt van.

Ken je deze ook al? http://www.bmwgsclub.nl/forum/
 
Op woensdag 27 augustus 2003 19:50 schreef Jansen XX het volgende:
(Afbeelding)

Da's een mooie, volgens mij kleur 2003?
Dit vindt ik een mooie kleur, maar die blauw/witte uitvoering spreekt mij nog net iets meer aan. Heb er zin an.
Ps. thanx voor de link!
 
Er1win, ik snap je beslissing best wel. Ik denk dat sommige anderen of ikzelf misschien over een tijdje ook wel hetzelfde doen of overwegen. Tenminste, dat denk ik niet, ik hou het voor mogelijk. Je blijft tenminste wel motorrijden.

Als ik het rustiger aan ga doen, koop ik een F@zertje 1000 of zo...(Joskuhhh ;) :P )


Ik stoppen met motorrijden? Nooit! :+ of ik moet het lichamelijk niet meer kunnen.
Ik rijd, met welke motor dan ook, ong. 15000 of meer pure fun kilometers per jaar en dat wil ik graag zo houden.
 
Heb ´m als showmodel gekocht. Is nog het oude model met 2 vonkjes. Die wit-blauwe is idd :9~ Je hebt trouwens gelijk hoor. Bij mij ging om dezelfde reden de blackbird de deur uit. Ik heb er echt geen moment spijt van.
 
Heb ´m als showmodel gekocht. Is nog het oude model met 2 vonkjes. Die wit-blauwe is idd :9~ Je hebt trouwens gelijk hoor. Bij mij ging om dezelfde reden de blackbird de deur uit. Ik heb er echt geen moment spijt van.

Die blauw witte is idd super die heeft ook die donker blauw achtig gekleurde vorkpoten en velgen :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan