Ik kon het niet laten..........

Tja, en hoe rijdt dat nou t.o.v. de 620.....

Veel plezier ermee.


Ik heb door het slechte weer en toch wel de kou nog maar totaal 125 km. kunnen rijden, maar de indrukken tot nu toe zijn als volgt:
Het vermogen is uiteraard erg lekker. Ik moet proberen in de buurt te blijven van o.a. een SP1 en dat gaat al ietsjes beter ;) De 1000 voelt naar mijn mening wat stabieler aan. Hij is wat stugger en ligt naar mijn smaak lekkerder in de bochten, hoewel dat ook aan het formaat banden kan liggen.......
Je voelt duidelijk meer kracht onderin.

Meer indrukken volgen na meer kilometers ;)
 
Ik mis het mf-vlaggetje. heb je die meeverkocht met je vorige motor :?

en nu maar hopen op lekker weer hè Loeder :}


Ghehehe, vlaggetje zal ik er vast wel weer eens op tegen komen.......ik ken mijn pappenheimers *D
 
'k zit alleen wel een beetje tekijken of hij niet een stuk mooier is zonder dat zwarte deel achter dat kontje, achterknippers vervangen door kellermans, en de nummerplaat onder het rode deel van het kontje. en dan nog highmount termignoni's.

grinnik, ik voorzie nog aardig wat werk van het voorjaar :+
 
'k zit alleen wel een beetje tekijken of hij niet een stuk mooier is zonder dat zwarte deel achter dat kontje, achterknippers vervangen door kellermans, en de nummerplaat onder het rode deel van het kontje. en dan nog highmount termignoni's.

grinnik, ik voorzie nog aardig wat werk van het voorjaar :+

Vast wel. Ik zoek echter nog een sponsor *D
Interesse soms O-) ;)
 
'k zit alleen wel een beetje tekijken of hij niet een stuk mooier is zonder dat zwarte deel achter dat kontje, achterknippers vervangen door kellermans, en de nummerplaat onder het rode deel van het kontje. en dan nog highmount termignoni's.

grinnik, ik voorzie nog aardig wat werk van het voorjaar :+

ik zag op de beurs in utrecht er eentje waarbij de uitlaten onder het zitje waren gemonteerd en dus dat uitstekende gedeelte nie opvalt aangzien de uitlaten dit mooi opvullen... heb er helaas geen pic van '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan