Ik krijg 'm niet meer n z'n 2!

Speedyco

Die hard MF'er
13 jun 2006
427
0
Huizen
Ik heb probleem.

Ik ging mijn motor ophalen, rs 125 extrema, bj 2001.
En toen ik van Tiel naar Hilversum reed(+-70km), en bij hilversum de snelweg afging, begon mijn neutraal lampje te branden. bij het stoplicht weggereden kreeg ik hem niet meer in z'n 2! dus ik stoppen, maar kon niks vinden.

De vorige eigenaar heeft de kabels vervangen, en de koppelingskabel is niet helemaal jovel gelegdt, maar dat is niet het probleem.

De dealer in hilversum zei dat het 't "commandeur stifje" is...

Mijn buurman zei dat het in de versnellingsbak een een of ander haakje was waarvan het veertje kapot was(had t zelf meegemaakt)...

En schakelen van z'n 1 naar neutraal en vice versa gaat ook moelijk...

Kan iemand mij helpen? :?
 
Nou..vanmorgen weg gebracht.

Dealer: "Het zit in het blok"

dus de kosten zouden meer worden dan ik voor mijn motortje heb betaald.
Wat denken jullie?

-ander blok erin zetten?
-verkopen voor cup races of opknapper?
 
Nou..vanmorgen weg gebracht.

Dealer: "Het zit in het blok"

dus de kosten zouden meer worden dan ik voor mijn motortje heb betaald.
Wat denken jullie?

-ander blok erin zetten?
-verkopen voor cup races of opknapper?
Misschien dat je buurman er verstand van heeft en het hem laten maken voor een kratje bier :) ;)
 
Geld terug vragen waar je'm gekocht hebt, of natuurlijk op hun kosten of door hen laten fixen! Garantie heet zoiets, of verborgen gebreken. Dat is wettelijk geregeld, ook tussen particulieren. Tenzij de verkoper heeft vermeld dat er iets mis is met de versnelling, dan was je er bij aankoop van op de hoogte en is het jou verantwoordelijkheid.
 
Geld terug vragen waar je'm gekocht hebt, of natuurlijk op hun kosten of door hen laten fixen! Garantie heet zoiets, of verborgen gebreken. Dat is wettelijk geregeld, ook tussen particulieren. Tenzij de verkoper heeft vermeld dat er iets mis is met de versnelling, dan was je er bij aankoop van op de hoogte en is het jou verantwoordelijkheid.
Zo te lezen heeft ie het particulier gekocht, maar kan me vergissen.
Maar om je gelijk te krijgen bij een particulier lijkt me moeilijk en kostbare zaak.
De verkoper is niet technisch(zegt ie dan) dus kan hem niets verwezen worden...
'Hij handelde met onschuld' B|
 
geef dat tweetaktblok een enorme rotgooi :W
scoor een leuk yamaha xtz blokje of iets dergelijks en maak er een fantastische mono van.
voor de prijs van een blokje een funfactor van 110 *O* *O* *O*

anders moet je toch eerst de koppeling eens goed (laten) afstellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan