Ik krijg me motor niet verzekerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met alle respect hoor, maar voor een verzekering denk ik nou niet direct aan de Hema.
En wel aan de KNMV :?
Beide verzekeringen worden uiteindelijk gedaan door http://www.aon.com/nl/nl/ (AON). Zit alleen een ander jasje omheen.

TS, vraag het eens bij www.bikerpolis.nl. Veel mensen denken dat verzekeren via tussenpersonen duurder is, maar een aantal maatschappijen werkt niet zonder en zijn wel heel concurrerend.
 
1 vraagje, was je al 21 op het moment dat je je rijbewijs haalde en heb je afgereden op een zware motor? Zo niet dan mag je volgens je rijbewijs alleen rijden op een lichte motor en dan kan ik me goed voorstellen dat de verzekering zegd je mag niet op die motor rijden dus verzekeren we je ook niet. Laat hem eerst maar begrenzen.

Heb je wel een zwaar rijbewijs, dan vind ik het onzin. Je mag er van de wet op rijden dus moeten ze je gewoon verzekeren. Het is toch juist voor die groep mensen dat de tarieven ook hoger liggen omdat je nog geen noclaim hebt opgebouwt en in een risicogroep valt.

Dus de vraag heb je een zwaar rijbewijs of niet?

Ja ik heb gewoon een zwaar rijbewijs.

En ik heb net Centraal Beheer gebeld en daar deden ze gelukkig niet moeilijk. Dus vanaf nu is de motor verzekerd. Iedereen bedankt voor de reactie's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan