ik lees dit net en..

Status
Niet open voor verdere reacties.

POCA

Die hard MF'er
11 feb 2002
784
0
Tilburg
Vind het een wijze les......


http://forum.nielsonline.com/topic.php?id=26766&singlepost=412299 (forum.nielsonline.com/topic.php?id=26766&singlepost=412299)

let op dames & heren!!!
 
Damn... hoop dat toch niet mee te maken..
Die jongen heeft wel alle pech van de wereld dat dit gebeurt met zo'n lage snelheid.

Ik hoop voor 'm dat hij snel revalideert..
 
Allereerst natuurlijk heel erg voor die jongen en zijn omgeving.

Ten tweede zou een les kunnen zijn...
Ga NIET in bv. je korte Hosen op de motor zitten :?
Het gaat 99 keer goed, maar dan de 100-ste dat het niet goed gaat.

Dit verhaal geeft eens te meer aan dat je ook met een gangetje onder de 50 goed de pineut kan zijn.

Doe er wat mee voor jezelf of doe dat niet.
Maar aanvaard de consequenties wanneer ze er zijn/komen.
Wat ik uiteraard niemand toewens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst natuurlijk heel erg voor die jongen en zijn omgeving.

Ten tweede zou een les kunnen zijn...
Ga NIET in bv. je korte Hosen op de motor zitten :?
Het gaat 99 keer goed, maar dan de 100-ste dat het niet goed gaat.

Dit verhaal geeft eens te meer aan dat je ook met een gangetje onder de 50 goed de pineut kan zijn.

Doe er wat mee voor jezelf of doe dat niet.
Maar aanvaard de consequenties wanneer ze er zijn/komen.
Wat ik uiteraard niemand toewens.

Dank je wel Lage CB....ik dacht laat me maar niet reageren, maar beter dan dit kan ik het niet uitleggen

Jeroen wil het gewoon niet snappen denk ik...of hij is boos dat er weer eens iets met scooters op het MF komt
 
Accidents will happen...
Of het nou met de scooter is, met de motor of dat je je nek breekt over een los liggende stoeptegel.
Dat hoeft hier toch allemaal niet gemeld te worden?
Of deze wel omdat ie lekker bloederig is? :?
 
Jeroen, je moet je aanmelden om mod te worden joh! Ze doen hem wel op slot als het echt niet kan hoor....daar hoef jij je echt niet voor in te zetten.

Ach ja dr moet toch iemand iets te kutten hebben hè, laat dat Jeroen nou toch eens zijn...ga je gang ik reageer dr niet meer op. Maar doe jij dat dan ook niet als je niets zinnigs te melden hebt.

Ennu, gooi um trouwens maar op slot om te voorkomen dat er meer zo gaan reageren!

SLOTJE!!!!!
 
Laatst bewerkt:
pfiuewwwww...dat zijn de mindere berichten zeg :(

hij heeft wel pech gehad....maar ben zelf ook wel es met de brommert onderuit gegleden, reed maar 40 km/h, maar wel op mn elleboog tot mn bot opengeschaafd...brrrr, dat was niet fijn!

Maar je knie zo kapotvallen, das een revalidatie van een heeele tijd :(

ik wens hem alle sterkte toe!!
 
Jeroen, je moet je aanmelden om mod te worden joh! Ze doen hem wel op slot als het echt niet kan hoor....daar hoef jij je echt niet voor in te zetten.

Ach ja dr moet toch iemand iets te kutten hebben hè, laat dat Jeroen nou toch eens zijn...ga je gang ik reageer dr niet meer op. Maar doe jij dat dan ook niet als je niets zinnigs te melden hebt.

Ennu, gooi um trouwens maar op slot om te voorkomen dat er meer zo gaan reageren!

SLOTJE!!!!!
Tja als je iets post kan je reacties krijgen van mensen die er anders over denken dan jij.
Als je daar niet tegen kan moet je dus niet posten. :P
Ik vind het ook nog al een bloederig verhaal en twijfel dan ook een beetje aan de authenticiteit van dit verhaal.
Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ik daar gelijk in heb want dit gun ik niemand.
Mar om nou elk ongeluk te posten in het motor-forum vind ik ook wel vergaan.
Denk dat bijna iedereen van ons wel mensen ken of verhalen weet van mensen die een zwaar ongeluk gehad hebben, kan je dus een aardig forum mee vullen.
Maar of je daar nou veel mee opschiet of dat het forum daar beter van word :?
Maar dit is dus mijn mening. ;)
Of ben ik nou aan het "kutten"?
Crawl
 
Accidents will happen...
Of het nou met de scooter is, met de motor of dat je je nek breekt over een los liggende stoeptegel.
Dat hoeft hier toch allemaal niet gemeld te worden?
Of deze wel omdat ie lekker bloederig is? :?

Als jij vindt dat dat niet gemeld hoeft te worden...kom dan iig niet aan met deze onhebbelijkheden.
Geloof niet dat jij het helemaal snapt. Sorry.

Jij bent dus iemand die een ander een trap na geeft wanneer hij/zij in de kreukels ligt.

Draai het eens om voor jezelf...jij ligt half dood te gaan in het ziekenhuis omdat je met je skelter bent gevallen.

Neh, maakt niet uit heh...had ook van de trap kunnen vallen!!! Ship happens.

Is goed kerel...Wij, mensen die zich wel met anderen bezig houden, hebben gassies als jou niet nodig. Hoe dus of je klep...of toon begrip/respect. Het zal je broer/zoon/vriend maar zijn :?

Enne...ik lees niks van sensatie (bloederig) in het verhaal van die vader...

Poca geeft een les door deze post...
Uiteindelijk weet iedereen dat het kan gebeuren enz...
En nee...ook ik vind het niet de bedoeling elke dag alle ongevallen te melden. maar uitzonderingen zijn er en dat is goed!!!

Edit: verhitte reactie van mijn kant. Ik neem het niet terug. Wil wel meedelen dat je het vast niet kwaad bedoelt en niet daadwerkelijk natrapt in dit soort gevallen. (hoop ik!!!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij vindt dat dat niet gemeld hoeft te worden...kom dan iig niet aan met deze onhebbelijkheden.
Geloof niet dat jij het helemaal snapt. Sorry.

Jij bent dus iemand die een ander een trap na geeft wanneer hij/zij in de kreukels ligt.

Draai het eens om voor jezelf...jij ligt half dood te gaan in het ziekenhuis omdat je met je skelter bent gevallen.

Neh, maakt niet uit heh...had ook van de trap kunnen vallen!!! Ship happens.

Is goed kerel...Wij, mensen die zich wel met anderen bezig houden, hebben gassies als jou niet nodig. Hoe dus of je klep...of toon begrip/respect. Het zal je broer/zoon/vriend maar zijn :?

Enne...ik lees niks van sensatie (bloederig) in het verhaal van die vader...

Poca geeft een les door deze post...
Uiteindelijk weet iedereen dat het kan gebeuren enz...
En nee...ook ik vind het niet de bedoeling elke dag alle ongevallen te melden. maar uitzonderingen zijn er en dat is goed!!!

Edit: verhitte reactie van mijn kant. Ik neem het niet terug. Wil wel meedelen dat je het vast niet kwaad bedoelt en niet daadwerkelijk natrapt in dit soort gevallen. (hoop ik!!!)

:} respect
 
cb releks...jij typt altijd hele verhalen altijd meteen in de verdediging...

ff 6x ademhalen...en over de rug naar benee laten glijden...

is joga wat?
wordt je rustig van :) ;)

Als jij vindt dat dat niet gemeld hoeft te worden...kom dan iig niet aan met deze onhebbelijkheden.
Geloof niet dat jij het helemaal snapt. Sorry.

Jij bent dus iemand die een ander een trap na geeft wanneer hij/zij in de kreukels ligt.

Draai het eens om voor jezelf...jij ligt half dood te gaan in het ziekenhuis omdat je met je skelter bent gevallen.

Neh, maakt niet uit heh...had ook van de trap kunnen vallen!!! Ship happens.

Is goed kerel...Wij, mensen die zich wel met anderen bezig houden, hebben gassies als jou niet nodig. Hoe dus of je klep...of toon begrip/respect. Het zal je broer/zoon/vriend maar zijn :?

Enne...ik lees niks van sensatie (bloederig) in het verhaal van die vader...

Poca geeft een les door deze post...
Uiteindelijk weet iedereen dat het kan gebeuren enz...
En nee...ook ik vind het niet de bedoeling elke dag alle ongevallen te melden. maar uitzonderingen zijn er en dat is goed!!!

Edit: verhitte reactie van mijn kant. Ik neem het niet terug. Wil wel meedelen dat je het vast niet kwaad bedoelt en niet daadwerkelijk natrapt in dit soort gevallen. (hoop ik!!!)
 
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze kunnen het sleuteltje niet vinden. of de slotjes zijn op. ;)
 
Lekker pittige discussie dit.
Kijke of ik het slotje voor kan zijn...

Kijk, die gozer heeft natuurlijk vreselijk veel pech gehad. Erg voor hem en zijn omgeving. Tuurlijk. Maar, daar is ie weer, ik zie echt niet wat we kunnen leren van zo'n freaky ongeluk. Dat we voorzichtig moeten zijn? Weten we toch al? En doen we lekker toch niet!?
Voor de rest mag iedereen van mij hier schrijven wat hij/zij wil hoor. Als ik dat dan ook mag?
 
Lekker pittige discussie dit.
Kijke of ik het slotje voor kan zijn...

Kijk, die gozer heeft natuurlijk vreselijk veel pech gehad. Erg voor hem en zijn omgeving. Tuurlijk. Maar, daar is ie weer, ik zie echt niet wat we kunnen leren van zo'n freaky ongeluk. Dat we voorzichtig moeten zijn? Weten we toch al? En doen we lekker toch niet!?
Voor de rest mag iedereen van mij hier schrijven wat hij/zij wil hoor. Als ik dat dan ook mag?

Misschien kan je er van leren dat je het wegdek goed in de gaten moet houden, of zoals LCB al zei: beschermende kleding dragen.

Maar goed: als jij niks zinnigs in te brengen hebt: snaus houden lijkt me zo!
 
Misschien kan je er van leren dat je het wegdek goed in de gaten moet houden, of zoals LCB al zei: beschermende kleding dragen.

Maar goed: als jij niks zinnigs in te brengen hebt: snaus houden lijkt me zo!

Kijk, van de meiden mot ik het hebben ;) ;) ;)

THANxxx Lage CB en Ieniemienie!
kiss.gif



Maaruh, modje...waar blijft het slotje?
 
Op zondag 09 juni 2002 18:55 schreef Jeroen12 het volgende:
Maar, daar is ie weer, ik zie echt niet wat we kunnen leren van zo'n freaky ongeluk. Dat we voorzichtig moeten zijn.


Dit verhaal bevestigd maar weer eens dat, beschermende kleding van levens belang is.

Weten we toch al? En doen we lekker toch niet!?
Daarom zal ik alleen zonder beschermende kleding rijden als me VFR van het pad de garage in rijd.

Zag er vanmiddag eentje op een BMW door schagen heen rijden in zijn korte broek en t-shirt :j , dan ben je dus in mijn ogen hele maal niet goed bij je hoofd.
 
Misschien kan je er van leren dat je het wegdek goed in de gaten moet houden, of zoals LCB al zei: beschermende kleding dragen.

Maar goed: als jij niks zinnigs in te brengen hebt: snaus houden lijkt me zo!

Met een leren broek op de scooter? Yeah, right :j
Lekker zinnig opgemerkt.
 
Op zondag 09 juni 2002 20:04 schreef Rene de Maaijer het volgende:Dit verhaal bevestigd maar weer eens dat, beschermende kleding van levens belang is.Daarom zal ik alleen zonder beschermende kleding rijden als me VFR van het pad de garage in rijd.

Zag er vanmiddag eentje op een BMW door schagen heen rijden in zijn korte broek en t-shirt :j , dan ben je dus in mijn ogen hele maal niet goed bij je hoofd.
Die was vast op weg naar zijn garage })
 
Met een leren broek op de scooter? Yeah, right :j
Lekker zinnig opgemerkt.

Als je werkelijk zo slim bent, ga ik hier maar niet verder op in. Tegen die ander halve hersencel van je kan ik echt niet op hoor :+

Jij denkt dat we hier op een brommer forum zitten en dat we daarom over beschermende kleding beginnen. Yeh right!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan