Ondanks dat de CV90 veel geavanceerder is had ik wat met die YPERSHet kan geen toeval zijn dat ik bestuurder was van een PRV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks dat de CV90 veel geavanceerder is had ik wat met die YPERSHet kan geen toeval zijn dat ik bestuurder was van een PRV
Ik heb er sterke armen van gekregen,..Ondanks dat de CV90 veel geavanceerder is had ik wat met die YPERS
Maar ook Aalt heeft de polsen naar beneden!Als Aalt nou zou gaan zeuren....
Jij heb tog ook een RD350LC gehadIk heb een GPz 1100 gehad met dikke tanktas.
Dat viel mee gister ,ik ben er niet afgegaanAls je er op gaat letten gaat het mis....
Wat veel verschil kan maken in deze situatie en waar je de oplossing niet snel zoekt: grip van je kleding t.o.v. je zadel en je tank.Heb ook circuittraining gedaan. Dat ging best goed. Ik moest mn armen wat ontspannen en dichterbij t stuur gaan zitten was de tip. Misschien is dat voor mij ook een optie om te doen. Die risers.
Merk dat hier veel de aanname wordt gedaan dat ik gespannen op de motor zit. Ik zit heel relaxed hoor, maar merk gewoon dat ik erg lui ben en niet altijd zin heb om mn tank te klemmen en spieren aan te spannen om zo de druk van t stuur te halen.
Erotische zones.....Wat veel verschil kan maken in deze situatie en waar je de oplossing niet snel zoekt: grip van je kleding t.o.v. je zadel en je tank.
Wat ook helpt: voor paardrijden zijn er speciale wax-sticks te koop waarmee je leer kunt insmeren zodat het stroef wordt. Zo'n stick gebruik ik voor de erotische zones van m'n broek.
Je weet dat je met een motor dit soort afdalingen niet kunt nemen ?Ik ben een wandklimmer en heb goede buikspieren. Gewoon aanspannen in bochten of hoe ?
1) Wat voor motor heb je?Beste motor forummers.
Vraagje mbt rij-techniek.
Ik heb een nakedbike met een zitpositie die iets voorover zit. Ik ben dus geneigd om te leunen op de handlebars. Nu is dat bij rechtdoor rijden geen probleem. Maar in de bochten des te moeilijker.
Ik probeer mn onderrug aan te spannen en dichter bij mijn stuur de gaan zitten om zo meer bewegingsvrijheid te krijgen om te sturen en mn polsen niet te laten rusten. Dit kost echter best wat inspanning, als ik dit doe... maar als ik het doe dan kan ik de motor heel soepel sturen.
Echter, als ik wat meer “lui” rijd en ik hang wat meer op mn stuur. Dan gaat het wat houteriger. In vergelijking tot een meer rechtopzittende motorfiets waar je makkelijk weg komt met lui rijden. je stuur is dan sowieso los, omdat je niet hoeft te hange naar voren.
- Doe ik iets fundamenteel fout? Zo ja, wat zou dat kunnen zijn?
- Of is dit nu 1maal iets dat hoort bij een sportief zittende motorfiets?
- handlebar risers een oplossing?
- andere oplossingen? (ik dacht aan tank grip pads)
Bedankt alvast. gr