ik maak het weer mee...

Rico

MF veteraan
9 okt 2001
2.161
0
Het sprookjesbos :)
kom thuis zie ik een berichtje op me telefoon :? ff bellen en wa denk je.....

luister maar eens ;(

http://reggie126.tripod.com/waavjes/bekeuring.wav (reggie126.tripod.com/waavjes/bekeuring.wav)


kunnen ze dit hardmaken denk je of zou het bangmakerij zijn.....
 
Laatst bewerkt:
Je moet em met je rechtermuisknop aanklikken, en dan \'opslaan als\' kiezen.
 
Je merkt het snel genoeg denk ik he.. Wel vreemd dat ze je er voor opbellen though :?
 
ik heb nog niet geluisterd, maar is het niet
iets van de treiterlijn??

Kan me niet voorstellen dat ze bellen?

Of aanhouden, of een acceptgiro... that\'s it
zover ik weet..

hmm..hij is binnen, ff luisteren..


Fake... geen lokatie, tijdstip en niet erg concreet... \'je krijgt een bekeuring\' meer zegt
ie niet..

Ik zou je vriendenkring maar eens in de gaten
houden :P
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt nep.
Waarom zullen ze je opbellen :?
Je hebt ook een geinlijn.
Dan bellen ze je op en houden je voor de gek.
Nergens druk over maken, joh
 
Is het niet die ene lijn waar je vrienden je in de zeik mee kunnen nemen? Was laatst nog in het nieuws, ben ff de naam kwijt. Denk gewoon dat het een zieke grap is van één van je vrienden.

Politie neemt volgens mij nooit contact op, telefonisch dan.
 
[ontopic]
Kan wavje niet downen/beluisteren, dus kan niet oordelen...
[/ontopic]

[offtopic]
Hee yuri, ik ben zeker wel een enthousiaste rijder, zit alleen TIJDELIJK zonder motor! :)
[/offtopic]
 
Is het niet de treiterlijn of zo ?

Kon het allemaal niet echt geweldig horen maar was volgens mij dus door rood licht en een wheelie :?

Zou zelf wel even schrikken maar het lijkt mij dat ze eerder een briefje moeten/zullen sturen in plaats van een belletje. Gewoon afwachten of er ook daadwerkelijk iets gaat gebeuren, herken je die stem misschien ?
 
Is het niet die ene lijn waar je vrienden je in de zeik mee kunnen nemen? Was laatst nog in het nieuws, ben ff de naam kwijt. Denk gewoon dat het een zieke grap is van één van je vrienden.

Politie neemt volgens mij nooit contact op, telefonisch dan.
 
Is het niet die ene lijn waar je vrienden je in de zeik mee kunnen nemen? Was laatst nog in het nieuws, ben ff de naam kwijt. Denk gewoon dat het een zieke grap is van één van je vrienden.

Politie neemt volgens mij nooit contact op, telefonisch dan.

Ja ze nemen nooit zo contact met je op. Ik heb het niet gehoord, maar zal ongetwijfeld van de Treiterlijn zijn. Kutlijn.. was laatst idd in het nieuws, een man kreeg te horen dat z\'n vrouw was overleden bij een ernstig ongeluk ofzo. ongelukkig genoeg had die man eerder al z\'n dochter verloren in een ongeluk dus die vent ging als een gek op zoek naar z\'n vrouw. Daar kwam ie erachter dat ze ongedeert was. Jammer genoeg is er niets aan deze treiterlijn te doen :( gewoon een zieke grap in het geval van deze man dan. Als ik er dan achter zou komen wie het had gedaan had ie zelf mooi onder de groene zoden gaan liggen.
 
alles klopt tot op de minuut nauwkeurig en ik heb een 15 minuten lopen walgen op de vlashoflaan en kom thuis en er is gebeld, het moet wel een vethol zijn....
 
ik luister \'m thuis wel, maar dat duurt nog 3 uur. Ben al vanaf 7.45u aan het werk. :(
Van de treiterlijn zijn volgens mij standaard berichtjes, als je hier wat dingen hoort die kloppen over tijd enz.... wie weet ;)
Ik ga weer ff verder werken :)
 
Politie bellen en vragen of het klopt, lijkt mij zeeeeeeer sterk verhaal, volgens mij zegt een agent nooit \'bekeuring\' maar praat hij over een \'verbaal\', en als het al waar was dan pakken ze je ook voor die wheelies.
 
\'Meneer de oom agent, klopt het dat ik nog een
bekeuring open heb staan voor door rood rijden
en wheely-en??\' :P
 
Mmm.. vind het een heel vreemd verhaal dat ze je gaan bellen. Lijkt mij een beetje zonde van hun tijd, blauw moet toch op staat lopen? :? Niet achter hun telefoon zitten.
 
alles klopt tot op de minuut nauwkeurig en ik heb een 15 minuten lopen walgen op de vlashoflaan en kom thuis en er is gebeld, het moet wel een vethol zijn....
klopt het van het door het rode licht rijden en wheely\'s en de straatnaam.

3dingen kunnen gebeuren

1 je wordt uitgenodigd voor een gesprek op het bureau.
2 gewoon een acceptgiro in je brievenbus.
3 het berichtje is fake, dus er niks aan de hand.
 
ik luister \'m thuis wel, maar dat duurt nog 3 uur. Ben al vanaf 7.45u aan het werk. :(
Van de treiterlijn zijn volgens mij standaard berichtjes, als je hier wat dingen hoort die kloppen over tijd enz.... wie weet ;)
Ik ga weer ff verder werken :)

Waarom werk jij zo lang?

(mijn dagen duren eig nooit langer dan 12 uur)
 
Terug
Bovenaan Onderaan