Ik mag straks weer op de motor naar huis..

Ik heb mezelf gepromoveerd tot mooi weer rijder, dus ik ga lekker met de auto naar huis..

Lekker, dakkie open, muziekie, roken, geen handschoenen/laarzen/rugbeschermer/helm/Jas/Motorbroek, lekker verstand op nul, niet opletten, niet hard kunnen, dus niet eens kijken naar flitsers.. Af en toe ff een motorrijder in de file aan de kant drukken..

Waarom zou ik überhaupt nog motorrijden? Ik lijk wel gek...









































zal toch wel nodig zijn: :+
 
Doe ook elke dag 9 km enkele reis. Wel een tip voor de 'korte stukken piloten':

Bij 9 km is je motor nl. amper warm. 's zomers niet zo'n probleem, maar in de winter (voorjaar/najaar) wel. Ga regelmatig eens een ritje van 100 km maken...
Met mijn vorige motor deed ik dat zelden, en daardoor erg veel last van sludge. Dat is van die witte motorolie, doordat er vocht in zit. Gewoon eens lekker een stuk flink doorknallen, dan heb je er stukken minder last van...
 
:) 61 km heen en weer 61 km terug..

Helaas (of was het nou gelukkig) hebben ze in de achterhoek nog niet zo veel snelweg liggen...

das dus 2 uur per dag :]
 
Ik zal wel moeten, heb geen ander vervoer meer.

Is ook niet echt een straf moet ik zeggen. :)
 
Succes allemaal. Het begint hier net te regenen.
Ik zal aan jullie denken als ik de ruitenwissers aan zet.

})

Maakt me niets uit vanmiddag ook voor het werk even op de motor weg geweest, terwijl ik ook een dienstauto kan pakken. En ja het regende. Motorrijden is altijd leuk.
 
Fiets...

Heb liever lol-km's met de motor en aangezien de meeste ww-verkeer over de snelweg gaat hoeft dat van mij niet zo nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan