Ik, mijn meisje en MoFo in de MotorEmotion

Op woensdag 10 juli 2002 08:44 schreef Ralfie het volgende:Heb nog een aanbieding liggen, 7 euro voor een halfjaarabonnement!! :P
Da's voor 2 boekies? :?

Ik heppem ook gehaald, maar ik heb alleen nog maar effe snel gebladert.


Maar die foto van je wederhelft is genomen voor m'n fysiotherapeutische schouder-ontspannings tip zeker? :P (ze zit er wel stoer op, ongeveer dezelfde houding als zwarzeneggert op z'n terminator-Harley ;) )
 
Da's voor 2 boekies? :?

Ik heppem ook gehaald, maar ik heb alleen nog maar effe snel gebladert.

Maar die foto van je wederhelft is genomen voor m'n fysiotherapeutische schouder-ontspannings tip zeker? :P (ze zit er wel stoer op, ongeveer dezelfde houding als zwarzeneggert op z'n terminator-Harley ;) )

-nee, 3 boekies. Scheelt toch weer 1,5 euro ongeveer :P

-snel lezen dan!! :)

-ontspannen valt niet mee als je op de snelweg rijdt en er rijdt een BX voor je waar iemand uit het raam hangt om foto's te maken... 8-) . Verder is ze erg stoer natuurlijk, dus die Arnold-pose hoort er wel bij ja :P
 
Hee das toevallig... Gisteren toevallig een boekwinkel binnen gelopen en ik keek wat tussen de motorbladen... Nu was ik geinterresseerd in een sportster en in oude honda's (en andermans oude rij-bakken) dus ik verheiligde dit blad meteen, en heb het gekocht.
Leuk dat te weten dat jullie er in staan met de sportster en de bmw,'dat schept een band'.

Maar ik vond de sportstertest wat matig, geen duidelijke conclusies ofzo. maargoed, vandaag bij een harley dag in woerden geweest en morgen in gouda, veel moois gezien.

Maar is ralffie's vriendin 1 meter 55 of iets dergelijks? De sportster lijkt wel een boss hoss als zij erop zit. :9
 
Een laag camerastandpunt doet wonderen... :P
Ze is ongeveer 1.65 ofzo, dus vandaar dat de motor vrij groot lijkt. Is ze speciaal op geselecteerd :)

Matige test, ach ja, dat is de manier van schrijven en testen. Het gaat meer om de lol dan de kale feiten. Maar je mag je opmerkingen rustig naar de redactie mailen hoor!!

En promotor heeft een tijdje geleden ook de test van die sportster gestan, volgens mij het januari nummer. Die test is iets uitgebreider. Het is wel een hele leuke motor trouwens, dus als je zoiets zoekt is dit zeker aan te bevelen :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan