Ik, mijn meisje en MoFo in de MotorEmotion

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Hehe, eindelijk is ie dan uit, de MotorEmotion waar mijn eigen verhaal van mijn BMW in staat, met ultracoolepics erbij 8-) . Verder rijdt mijn meisje rond op de Harley Sportster (ook leuke foto's :) ) en heb ik nog reclame gemaakt voor het forum :} .

Voor de speedfreaks is er een vergelijkende test tussen de Kawa ZX-12R, een R1 en de High Abuser (Hayabusa). :]

Op klassiek gebied is er een CB350F geselecteerd als scharrel van de maand, te koop voor 350 euro. :P

Verder veel leuk nieuws, handige adressen, stukkie over de Dutch open etc.

Als ik nu zeg dat iedereeen dat blad moet gaan kopen is het spam, dus dat doe ik maar niet }) . Bij deze dus.

Edit: heb nu de inhoudsopgave voor me (effe jullie verder lekker maken): stuk over de StarTwin Super Vee (hardtail chopper met 1700 cc blok), de BMW C1 ( :) ), De Guzzi Scura en de Buelldag van de North-East Buell club. :} :}

Edit: volgens mij zit Stoef ook bij die NorthEast Buell club, kan dat? Blauw pakkie / witte Buell??
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij de boekhandel of supermarkt te koop?

Wel gaaf hoor hé!!!
 
Meeste Bruna-achtige winkels etc. hebben ze wel, Appie Heijn schijnbaar ook en anders effe bellen, tel. nr. staat op www.amklassiek.nl.

[spammodus]
abbenementje nemen kan ook
[/spamnmodus]
 
Ehh, scanner kapot...maandag? Misschien morgen, als het meezit. Ik doe mijn best! :P
 
Effe het stukkie tekst over het forum:

-----------------

VIa Ralf, MotorEmotion freelancer, aardig mens, techneut, BMW-rijder en journalist in opleiding kregen we info over www.motor-forum.nl. Ralf is ook daadwerkelijk bestanddeel van het geheel en regelde recentelijk de succesvolle Oude Brikken Toer. Motorrijdende internetjunks die een virtuele hangplek hebben gecreeërd. Er zijn intussen zo'n 1500 regelmatige bezoekers. De stemming op de overzichtelijke site is vriendelijk, prettig intelligent. Enorme hufters, zoals bij die andere forums soms zo stemmingverziekend zijn, worden hier preventief geruimd. Ga maar eens kijken als je dit uit hebt...

-------------------------------------

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
JAAAAA, mooi stukkie text !!! :} :} :} :}

( Ralfie, je smiley credits raken snel op zo hoor ;) )
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 06 juli 2002 13:04 schreef Niels het volgende:
JAAAAA, mooi stukkie text !!! :} :} :} :}

(ralfie, je smiley credits raken snel op zo hoor ;) )

Ik heb nu toch wel extra punten verdiend zeker??? 8-)

 
Laatst bewerkt:
Effe het stukkie tekst over het forum:

-----------------

VIa Ralf, MotorEmotion freelancer, aardig mens, techneut, BMW-rijder en journalist in opleiding kregen we info over www.motor-forum.nl. Ralf is ook daadwerkelijk bestanddeel van het geheel en regelde recentelijk de succesvolle Oude Brikken Toer. Motorrijdende internetjunks die een virtuele hangplek hebben gecreeërd. Er zijn intussen zo'n 1500 regelmatige bezoekers. De stemming op de overzichtelijke site is vriendelijk, prettig intelligent. Enorme hufters, zoals bij die andere forums soms zo stemmingverziekend zijn, worden hier preventief geruimd. Ga maar eens kijken als je dit uit hebt...

-------------------------------------

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Leuk stukje
 
Komen de piccies:

full
 
ik heb hem vandaag gehaald de motor emotion( eerste keer van m'n leven dat ik dat blad heb gelezen :+ ) enne mooie reportage over je bmw ralfie, enne hmmmm een cb 350 voor 350 euro??, das 1`euro per cc :9

[edit] enne nu kent iedereen ralfie als stuntingman op bmw ;) mooie foto's [/edit]

[edit2] c1000 had em niet, spciaal naar appie afgereisd *D [/edit2]
 
Yep heb 'm ook gelezen. Leuk stukkie! Ook over die 350 is leuk leesvoer. (spatborden spuiten...tsssss!) Met een beetje geluk hebben ze een nieuwe abbonnee d'r bij! Waar kan ik trouwens dat stukkie over MF terugvinden??

Overigens: UITERAARD heb ik wel wat info over jouw leven als CB bezitter( :} ) gemist! Of was je dat nog niet tijdens het schrijven?
 
Met een beetje geluk hebben ze een nieuwe abbonnee d'r bij!

Heb nog een aanbieding liggen, 7 euro voor een halfjaarabonnement!! :P

[quotte]
Waar kan ik trouwens dat stukkie over MF terugvinden??
[/quote]

Staat voorin, bij het kleine nieuws, ergens rechts op de pagina :}

Overigens: UITERAARD heb ik wel wat info over jouw leven als CB bezitter( :} ) gemist! Of was je dat nog niet tijdens het schrijven?

Klopt, had het CB'tje toen nog niet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan