Ik mis het zoooo...

Strada Bobb

MF'er
29 mei 2005
111
0
amersfoort
Het is te koud, te veel pekel en rotzooi op de weg. Was het maar voorjaar.. ;(
Die korte ritjes af en toe... Ik zou zo graag weer door de lentebloesem willen
toeren. :9 Gewoon droge weg, zonnetje, lekker scheuren op landweggetjes, de zij-
kanten van m'n banden wegslijten, met grof gas lekker wegstampen uit de bochten...
Argggg Help !!! Please, laat die lente komen! Please!!! Nee, ik rij het hele jaar
door, maar ik mis dat lente gevoel, van heeeee, dit is lekker weer om te rijen...
*O*
Het is niet alleen die motor, of die nou goed is of niet, het is de ambiance van
motor, weg, heerlijk weer, relaxed rijen, plat gooien, gassen, remmen, de lente
lucht insnuiven, het kan weer, het mag weer, dit is het... Motorrijden is net
zoiets als dichtkunst weet u... Het gaat om het gevoel, net als bij mooie muziek,
maar dan nog veel lijfelijker. :9

Ik ben zo ongeduldig, ik wil zo graag dat het weer komt, dat mooie moment, al is
het maar een paar seconden, alle ingredienten aanwezig dat je met volle teugen
helemaal geniet van motorrijden in z'n heerlijkste momenten. :9~

Wat mij troost nu, is dat ik weet dat zo'm moment echt wel weer aanbreekt zodra
de Lente z'n jonge groen weer laat zien bij een heerlijketemperatuur. Ik tril al
bij de gedachte om op die zondagochtend m'n bike weer te mogen beklimmen, wetende
dat DIE kick er aan zit te komen... :9 :9 :9~ :9~ :9~ :9~

Sorry, dat moest ik even kwijt. Na 3 borretjes, en na een goed gesprek met een
mede motorfanaat... Je zou er per ongeluk lyrisch van worden... ;) Hips...
 
Alles goed met je?

Ik stap morgenvroeg om 06:00 op de fiets(zo'n trapding ja) en ga fluitend naar mijn werk (12km ver), en op zo'n moment denk ik: ben blij dat ik NIET op de motor zit; pekeltroep en brrrrrrrrrr.
 
Ben het met je eens dat het in de lente heerlijk rijden is. Wanneer je naar je werk rijdt, rij je in de opkomende zon. Droge weg. Heerlijk.

Maar een droge weg nu geeft me ook nog steeds veel genoegen. Ik geniet nu nog steeds elke dag van een heerlijke rit, zelfs al het regent.
 
Ik heb vorige week mijn meisje ook weggebracht in verzekerde bewaring met spijt in mijn hart. Nog minimum 2 maand moet ik zonder kunnen en ik droom er nu al van..

Waar blijven nu die die-hard rijders die ons mietjes noemen?
 
"TransAlp geval"

Oftewel, ik zie een motor maar ik weet niet wat voor 1. :W

Edit, maar volgens mij moet ik dit uit de naam zien te ontcijferen :Y Valt nog wel mee gelukkig :+

Ducati Multistrada. Geen Transalp geval. Niks mis met een Transalp, maar ik rij
toch liever ook m'n off the road machientje. Ook zeerrrrr geschikt om in de Lente
lekker te keer te gaan tussen het jonge groene bloesem. ( bospaadjes ) Met de Duc
pak ik liever de stille landweggetjes. Ondanks de hobbels en de straffere vering
toch zeer goed te nemen om de schaamrandjes weg te werken in de Lente ... ;) ;) ;)

Slurrrrp, nog maar een borreltje.. :9
 
mietjes :P

Ik ga morgen lekker toeren met mn meissie...en mijn vriendin *O*

Ik rij liever in de vrieskou dan met 30 graden. Goede kledij en dr is niet veel an de hand. Uiteraard mis ik de lente wel...

Verder mijn oprechte deelneming voor jullie gemis!
 
Wanneer je naar je werk rijdt, rij je in de opkomende zon.

Da's nou precies wat ik niet mis. Lekker in de opkomende zon....
55 km Tilburg - Helmond met de zon vol in je gezicht, zo laag boven de snelweg dat er niet langs te kijken valt :(

En daarbij hebben pekel en andere troep me nog nooit tegen gehouden. Nu ff kerstvakantie, maandag weer :]
 
Pfffftttttt, GAAN MET DIE BANAAN!


Opgekropte geilheid moet er gewoon uit! Als je wilt rijden dan moet je het gewoon doen. F*ck de pekel, f*ck de kou. Kom op, pak die brommer uit de schuur en knallen! :]
 
* zucht * wil je dat niet meer doen?
Dacht ik er net even niet aan........

Misschien mag ik volgende week naar een preview van nieuwe Beemer modellen :9~ :9~

De kou doet me niks, zodra de pekel weg is...... :] :]
 
Ik had vanmorgen maar een half excuus nodig (even nog de stad in eind van de dag om een boek te kopen ivm aanstaande wintersport). Ben dus lekker met de motor vandaag. :Y
 
Mijn schatje staat ook in de schuur. 2 de kerstdag heb ik nog even een stukje gereden. Ik baalde er van dat mijn accu leeg was en ik me eigen rot heb moeten duwen om hem aan te krijgen.
 
daar heb ik dus iets op gevonden...
aanstaande zondag heb ik een leuke Monster 750 gehuurd voor een gezellig ritje van 250 km... De helm, een motorjack en zomerhandschoentjes krijg ik erbij. Dat wordt dus lekker :]







ff voor de goeie orde, ik zit voor m'n baas in Melbourne Australie... en met 26 graden is het prima te doen...
*D
 
daar heb ik dus iets op gevonden...
aanstaande zondag heb ik een leuke Monster 750 gehuurd voor een gezellig ritje van 250 km... De helm, een motorjack en zomerhandschoentjes krijg ik erbij. Dat wordt dus lekker :]







ff voor de goeie orde, ik zit voor m'n baas in Melbourne Australie... en met 26 graden is het prima te doen...
*D





sjees zo kan ik het ook ja
hier is het maar een paar graden boven 0 en met die pekel op de weg.....
Dat wil ik me fiets niet aandoen ;)

Veel rijplezier daar, maar dat moet vast wel goedkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan