Ik mis mijn Husky zo erg :(

?

  • eikel

    Stemmen: 10 13,9%
  • sukkel

    Stemmen: 6 8,3%
  • mietje

    Stemmen: 1 1,4%
  • beter voor jou

    Stemmen: 1 1,4%
  • koop weer zo een ding!

    Stemmen: 42 58,3%
  • een woord een eeuh

    Stemmen: 0 0,0%
  • biertje?

    Stemmen: 7 9,7%
  • Husqvarna roels

    Stemmen: 5 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    72
ik vindt er geen reet aan om zo een lang filmpje te editte :Z

zoveel stukkies '( k'snap nie dat er mensen zijn die dat ook mooi kunnen laten
verlopen met muziek en effecten enzow


pfff wa een gedoe zeg :Z

Heb vandeweek 2 bandjes van 1 uur zitten bewerken tot een complete film, incl. overgangen en muziek. Film moest van 2 uur teruggebracht worden tot 1 uur.
Het koste me 3 uurtjes. Dus dat valt wel mee. Moet je wel een makkelijk pakket nemen. Ik heb zelf Studio 7 van Pinnacle, maar ik ben naarstig op zoek naar Studio V8 ivm branden op DVD (HINT!!!!)
 
Ik snap ff niet waar het over gaat, heb het hele topic al 2x doorgelezen en filmpjuh ook. Motor kapot ofzo?
 
Hondekop!!!! Lullo stond niet in het de poll, dus heb ik maar gekozen voor "(zeik)mietje"

Tsja, meneer denk een paar pleuri te kunnen maken op de verkoop (geld is ook niet alles jungske). En daar krijg je dus spijt van. Uiteraard, dat had je zelf ook wel kunnen zien aankomen. Lullo!! :Z

Maar voor elk probleem is wel een oplossing. Gezien die titaanhandel van je hou je binnen de korste keren weer een leuk SM'etje over. Die Canon 10-D koop je er gewoon bij. De prijs van titaan is vandaag weer gestegen O-)

Tsja, met wie moet ik die filmpies nu maken? Ik ken er maar weinig die zo leip zijn. Maar eh, waarom hebbie dat mooie stukkie eruit geknipt dat je helemaal verloren werd gereden op de dijk door een ZXR? :P :P Want dat zag er ook best grappig uit, en zeker dat geluid. Tsja, dat zou ik er ook uitgeknipt hebben :X

Heb je dat stukkie "op de vlucht voor de politie" er wel in laten zitten?" ;)
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 29 juli 2003 17:32 schreef Mark TT het volgende:
Hondekop!!!! Lullo stond niet in het de poll, dus heb ik maar gekozen voor "(zeik)mietje"

Tsja, meneer denk ene paar pleuri te kunnen maken op de verkoop (geld is ook niet alles jungske). En daar krijg je dus spijt van. Uiteraard, dat had je zelf ook wel kunnen zien aankomen. Lullo!! :Z

Maar voor elk probleem is wel een oplossing. Gezien die titaanhandel van je hou je binnen de korste keren weer een leuk SM'etje over. Die Canon 10-D koop je er gewoon bij. De prijs van titaan is vandaag weer gestegen O-)

Tsja, met wie moet ik die filmpies nu maken? Ik ken er maar weinig die zo leip zijn. Maar eh, waarom hebbie dat mooie stukkie eruit geknipt dat je helemaal verloren werd gereden op de dijk door een ZXR? Want dat zag er ook best grappig uit, en zeker dat geluid. Tsja, dat zou ik er ook uitgeknipt hebben :X

Heb je dat stukkie "op de vlucht voor de politie er wel in laten zitten?" ;)


ik d8 van wel, maar ben hem in een "spielbergbui" ergens kwijtgeraakt :X

moet er echt een keer voor gaan zitten... '(
 
Jaja, jij hoopt er gewoon op dat een Forum-administrator, een blauwe Mille rijder of een Corona GSX rijder dit voor je gaan doen O-)

:X

:P
 
he rico, na de selectie.wmv gezien te hebben...
moet ik 2 dingen kwijt:

1: wat zien die wheelies en stoppies er vet uit...
2: op sommige stukken ben je echt knetter zot en de zorgen van je vrouwtje ken ik dan begrijpen...

maar persoonlijk vind ik alle acties wel supermodderfokkingheftugVET ... :} x100

zo...nu genoeg veren... :)

peeuw-modus p.s. ik mis wel 1 ding en dat zijn de megavette brakeslides voor een bocht....dat zou het afmaken...einde-peeuw-modus
 
Laatst bewerkt:
ik zei het in veldhoven toch al tijdens de trainingen dat je er volgend jaar toch wel weer bij bent omdat je het gewoon niet kan missen.. ;)
 
ik zei het in veldhoven toch al tijdens de trainingen dat je er volgend jaar toch wel weer bij bent omdat je het gewoon niet kan missen.. ;)


tijdens het trainen reed ik wel netjes toch?


@ napo, zet mij op zo een ding en blijf maar proberen hoe ver ik gaan kan. zou nog wel wat circuitjes willen draaien van tijd tot tijd. kijk wel even hoe het gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan