Ik mis nog een guzzi california topic dus bij deze

Zo...wat is het koud hier in NL.
Kom ik terug van vakantie...motor onder hoes, is die hoes vastgevroren aan mijn (voorste) schijfrem. Daar zat blijkbaar water in en dat is dus compleet om mijn rem vastgevroren nu.
Nou ja, maar even wachten totdat het weer wat beter wordt en dan weer flink gaan rijden.

Iemand ervaring met ijs op de remschijven?? Hoop dat ze niet krom trekken daardoor.
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal, zit al maanden naar de Moto Guzzi California te kijken, denk dat dat hem voor mij is. Even proefgezeten op de motorbeurs, maar gereden nog niet.

Wie ergens in de buurt van Utrecht (+/- 50 km) wil zijn California eens laten zien, wellicht stukje meerijden, of weet iemand die zijn California wellicht van de hand wil doen.

Ik hoor het wel via pm.

Groet en rij ze, allemaal
 
Hoi allemaal, zit al maanden naar de Moto Guzzi California te kijken, denk dat dat hem voor mij is. Even proefgezeten op de motorbeurs, maar gereden nog niet.

Wie ergens in de buurt van Utrecht (+/- 50 km) wil zijn California eens laten zien, wellicht stukje meerijden, of weet iemand die zijn California wellicht van de hand wil doen.

Ik hoor het wel via pm.

Groet en rij ze, allemaal
ja een calif is een leuk speeltje , ik heb wel een oudje ( 1100 BJ' 94 ) maar ik ben er toch gelukkig mee :Y

Maar opletten hoor , voor je het weet wil je nog een guzzi , een ander model maar toch een guzzi *D *D
 
ja een calif is een leuk speeltje , ik heb wel een oudje ( 1100 BJ' 94 ) maar ik ben er toch gelukkig mee :Y
---

Bert, ik zag je filmpjes op Youtube denk ik. Witte Cali, gaaf, en blauwe Polizia.
En de bestuurder, rood geblokt shirt, ben jij dat, zal wel....

Anyway, ben nu op jacht naar Guzzi nr. 1 en laat nog even niet los.
 
Ja zo gaat dat. Ik heb er nu twee en er staan er nog twee op de verlanglijst


Precies ik had net een half jaar mijn cali toen er ineens ook een lemans 3 in de garage stond. })

Als je een V-twin zoekt en dan een met karakter en geschiedenis voor weinig geld, waar je makkelijk zelf wat aan kan doen, dan moet je een Guzzi kopen. Geeft een echt oer gevoel zo'n trillend V-blok. 8-)

Ik zeg veel motor voor weinig geld. :}


sporttoer
moto_guzzi_850_le_mans_1978_1.jpg


En ook in trek bij de dames *D

Toer
gallery%2FGirls_Gone_Guzzi%2F21.jpg


Offroad Advanture
Moto_Guzzi_Stelvio.jpg


Retro design
Moto-Guzzi-Girl-4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bert, ik zag je filmpjes op Youtube denk ik. Witte Cali, gaaf, en blauwe Polizia.
En de bestuurder, rood geblokt shirt, ben jij dat, zal wel....

Anyway, ben nu op jacht naar Guzzi nr. 1 en laat nog even niet los.

yep , ben ik *D

Ik denk dat de polizia met zijspan binnenkort op de markt gaat komen , ik heb plaats te kort ( ik heb ook nog een bmw k 1200 met zijspan )
:] :]
 
Precies ik had net een half jaar mijn cali toen er ineens ook een lemans 3 in de garage stond. })

Als je een V-twin zoekt en dan een met karakter en geschiedenis voor weinig geld, waar je makkelijk zelf wat aan kan doen, dan moet je een Guzzi kopen. Geeft een echt oer gevoel zo'n trillend V-blok. 8-)

Ik zeg veel motor voor weinig geld. :}


sporttoer
[afbeelding]

En ook in trek bij de dames *D

Toer
[afbeelding]

Offroad Advanture
[afbeelding]

Retro design
[afbeelding]
ik hou wel van het klasiek fietsje ...... wat zeg ik , ik hou van alle fietsen :Y :Y
 
Heb maar 2 Guzzi's, een Galetto staat als industrieel erfgoed in de woonkamer en de Cali Stone met EML span in de garage; zou nog wel een oude V7 willen hebben, en altijd een Idro Convert. Man, dat rijdt zooooo zalig...
 
en , niemand iets zinnigs of onzinnigs te vertellen ???

Ehh, nou, ik ben afgelopen dinsdag geslaagd voor AVD.

En vorige week zag ik zo maar een California EV te koop staan langs de weg.
Uiteraard ben ik even gaan kijken, het is toch wel wat hoor.

Ik hoop dat ie er nog staat dan gaan we snel eens proberen.
Wel effe wat anders dan de CBF600 waarmee ik de afgelopen maanden heb gelest, ik weet het. Maar als het klikt met de Cali, wat dan nog?
 
Ik weet nog toen ik voor het eerst van de les motor (ook cbf600), effe op mijn v11 reed. Was heel erg schrikken van het vermogen.
 
Ehh, nou, ik ben afgelopen dinsdag geslaagd voor AVD.

En vorige week zag ik zo maar een California EV te koop staan langs de weg.
Uiteraard ben ik even gaan kijken, het is toch wel wat hoor.

Ik hoop dat ie er nog staat dan gaan we snel eens proberen.
Wel effe wat anders dan de CBF600 waarmee ik de afgelopen maanden heb gelest, ik weet het. Maar als het klikt met de Cali, wat dan nog?
gefelicitaat hoor *D

hach , er staan er altijd wel enkele te koop op allerlei sites , is hij weg , vind je wel een andere :Y
Om terug te komen op je vorige post , de witte calif II heb ik niet meer , heb ik ingeruild voor een calif 1100 met CDI en bakschade , en voor om en bij de 400 euro''s ben ik nu in het bezit van een lekker dier :Y Een calif II is ook erg leuk hoor , je moet mij niet verkeerd begrijpen , maar een 1100 zit toch wat meer pit in en is ook 12 jaar jonger.......de EV is dan nog een jaar of 10 jonger denk ik .
De T5 moet een bakje aankomen , ging normaal aan de calif II komen , ik had hier alles bijna liggen dus....
 
Ik weet nog toen ik voor het eerst van de les motor (ook cbf600), effe op mijn v11 reed. Was heel erg schrikken van het vermogen.
Reed vandaag voor het eerst voor mezelf.

Op een Kawa GT550 (sorry, geen guzzi) en ging prima. Niet geschrokken, kon ook niet, maar wel lekker. Smaakt naar meer.
 
Hoi

Zie dat ook hier de fietsjes jongen

Zelf een Calli III met span voor de woef verder nog 2 Guzzi's met hangende tieten nl. R1100RS en R1200GS
 
Dank u wel! :)
Ben in een klap verliefd op de Falcone. :Y (hoewel de dames ook mooi zijn.) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan