bert111
MF veteraan
Dank u wel!
Ben in een klap verliefd op de Falcone. ~(small]
hou ik eerlijk gezegd niet zo van , maar ja , smaken en kleu.........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank u wel!
Ben in een klap verliefd op de Falcone. ~(small]
Het is heel rustig/relaxt hiero, ze zijn allemaal op vakantie met de guzzi denk ik.Toch nog een stukje Guzzi op dit forum..!
verlof in Italie is leuk .....spijtig dat er zo veel Italianen zijnHet is heel rustig/relaxt hiero, ze zijn allemaal op vakantie met de guzzi denk ik.
Mischien wel naar Italie....
Ik ga graag naar Italie, ik ken Italianen als vriendelijk en behulpzaam.verlof in Italie is leuk .....spijtig dat er zo veel Italianen zijn
ja hoor...Ik ga graag naar Italie, ik ken Italianen als vriendelijk en behulpzaam.
Als je liever carburateur wil dan is een T3, cali2, of 1000 cali 3Dag Oma.
Het is nog niet zo ver. Ik rij nog tot volle tevredenheid op mijn oude BMW R80 RT, maar ben me toch heel voorzichtig al aan het orieënteren voor opvolger tezijnertijd.
Ik wil graag klassiek blijven rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar een 850 T California, een California II, of een California III.
Persoonlijk vind ik een California II de mooiste. Maar is dat ook de verstandigste keuze.
Wat vinden jullie Guzzi rijders?
Thnx.Als je liever carburateur wil dan is een T3, cali2, of 1000 cali 3
Het blok van de T3 is het oude blok wel erg mooi klassiek die oude blokken hadden vroeger alu cilinder wanden later is dit allemaal chroomwand wat natuurlijk erg duurzaam is. De t3 heeft origineel mooie RVS spatborden, Motoschmitz reviseerd ze en poeder coat het geheel dan is het echt een plaatje de T3 california.
De cali2 en cali3 heeft het nieuwe blok dikkere carterwand meer cilinder inhoud chroomwand cilinders.
Als je een 1100 cali3 hebt heb je injectie en elektronische ontsteking.
Groeten
Thnx.
Injectie vind ik niet nodig, electronische ontsteking wel. Ik vind vanaf de Cali 3 de modellen eigenlijk wat minder mooi, te veel custom achtig. De 850 het mooist, maar de Cali 2 lijkt mij de beste keuze qua cilinderwand etc. etc. Of zie ik dat verkeerd? De California II heeft toch ook chromen of metalen spatborden?
[afbeelding]
Waarom moet ie weg ??...
Dit is de mijne. En hij is nog te koop ook zie advertentie op marktplaats: ...