guzzicali III
Die hard MF'er
Hallo Guzzi rijders en eventuele toekomstige liefhebbers,
Als het om het echte motorrijden gaat zowel zomer als winter dan hebben we het toch onder meer ( we willen niemand te kort doen) over guzzi toerfietsen. Betrouwbaar en trouw voor zijn baasje.
Ik rijd nu twee jaar motor was altijd al motor gek maar het heeft tot mijn 38ste geduurd tot ik motor rijbewijs ben gaan halen. Ik was op marktplaats aan het shoppen wat ik een leuke motor vond.
Bijvoorbeeld:
harley viel af te duur en niet erg sportief wel mooiste om te zien.
Ben wel italië fan rijd een alfa 145QV dus. En tweecilinder loopt lekker stoer en heeft veel koppel dat had de voorkeur.
Aprillia rvs super mooie fietsen te snel om op te beginnen boven budget.
Ducati (o.a monster) erg mooie techniek super sportief. Alleen zijn ze me te populair geworden. Het is een beetje een mode fiets geworden.
Toen kreeg ik het "aha erlebnis" MotoGuzzi de spagetti Harley.
Eigenzinnig en kan je met je gewone gereedschap kist aan sleutelen en eewig op rijden. Dus een beetje de guzzi advertenties in de gaten gehouden terwijl ik met mijn rijbewijs bezig was. Ik was op zoek naar een cali 2 maar mijn oog viel op een cali 3 met weinig kilometers gezien de scherpe prijs wilde de verkoper snel zaken doen.
Het bleek dat hij twee cali's had een 1000 en een 1100 en net bezig was zijn nieuwe woning om de tuin en garage te realiseren daarom wilde hij ook snel verkopen denk ik. Ik was eerst bang dat er iets niet pluis zou zijn met de fiets maar het bleek een goede koop te zijn naar wat optische opknap werk polijsten lampjes velgjes nieuw in de poeder coat, zag de California 3 er weer super uit elektronische ontsteking (sachse) er op gezet "pof pof pof" loopt als een klok stationeer.
Ben nog naar de verkoper gereden toen ik hem klaar had ik vond mijne er beter uitzien als zijn eigen 1100. Hij was zelf ook zichtbaar verrast dat hij zo'n mooie motor verkocht had.
Ik rijd er al twee jaar met veel plezier mee rond ik moet er elke dag even op rijden zo wie zo naar mijn werk anders wel gewoon voor de lol.
Het zijn erg praktische motor fietsen het windscherm is erg praktisch en koffers heb je gewoon nodig wil een motor praktisch in gebruik zijn. Ik heb de orginele koffer vervangen door leren tassen dat vond ik mooi.
Hier een foto van mijn werk paard.
Als het om het echte motorrijden gaat zowel zomer als winter dan hebben we het toch onder meer ( we willen niemand te kort doen) over guzzi toerfietsen. Betrouwbaar en trouw voor zijn baasje.
Ik rijd nu twee jaar motor was altijd al motor gek maar het heeft tot mijn 38ste geduurd tot ik motor rijbewijs ben gaan halen. Ik was op marktplaats aan het shoppen wat ik een leuke motor vond.
Bijvoorbeeld:
harley viel af te duur en niet erg sportief wel mooiste om te zien.
Ben wel italië fan rijd een alfa 145QV dus. En tweecilinder loopt lekker stoer en heeft veel koppel dat had de voorkeur.
Aprillia rvs super mooie fietsen te snel om op te beginnen boven budget.
Ducati (o.a monster) erg mooie techniek super sportief. Alleen zijn ze me te populair geworden. Het is een beetje een mode fiets geworden.
Toen kreeg ik het "aha erlebnis" MotoGuzzi de spagetti Harley.
Eigenzinnig en kan je met je gewone gereedschap kist aan sleutelen en eewig op rijden. Dus een beetje de guzzi advertenties in de gaten gehouden terwijl ik met mijn rijbewijs bezig was. Ik was op zoek naar een cali 2 maar mijn oog viel op een cali 3 met weinig kilometers gezien de scherpe prijs wilde de verkoper snel zaken doen.
Het bleek dat hij twee cali's had een 1000 en een 1100 en net bezig was zijn nieuwe woning om de tuin en garage te realiseren daarom wilde hij ook snel verkopen denk ik. Ik was eerst bang dat er iets niet pluis zou zijn met de fiets maar het bleek een goede koop te zijn naar wat optische opknap werk polijsten lampjes velgjes nieuw in de poeder coat, zag de California 3 er weer super uit elektronische ontsteking (sachse) er op gezet "pof pof pof" loopt als een klok stationeer.
Ben nog naar de verkoper gereden toen ik hem klaar had ik vond mijne er beter uitzien als zijn eigen 1100. Hij was zelf ook zichtbaar verrast dat hij zo'n mooie motor verkocht had.
Ik rijd er al twee jaar met veel plezier mee rond ik moet er elke dag even op rijden zo wie zo naar mijn werk anders wel gewoon voor de lol.
Het zijn erg praktische motor fietsen het windscherm is erg praktisch en koffers heb je gewoon nodig wil een motor praktisch in gebruik zijn. Ik heb de orginele koffer vervangen door leren tassen dat vond ik mooi.
Hier een foto van mijn werk paard.
Laatst bewerkt: