Ik moet het even kwijt..

Fantom

Die hard MF'er
13 jun 2006
479
0
51
Lansingerland
Bezoek site
Vandaag een actie gezien van een motorrijder die motorrijders in het algemeen in een kwaad daglicht kunnen zetten. :(
Nou moet ik niet teveel zeggen alszijnde nog de lessende medemens die gewoon nog altijd in een koekblik rijdt maar toch............. O-)

Zoals gezegd rij ik in mijn koekblik in de spits op de A17 richting moerdijk als ik voor mij een motorrijder de snelweg op zie komen en direct twee banen opschuift naar links en voor mij gaat rijden. Op zich niks mis mee. Maar goed het was druk op de weg en de linkerbaan reed ongeveer 90 km/u met rechts redelijk veel gaten. Dus ik denk ff goed opletten wat de motorrijder gaat doen zoals het een toekomstig motorrijder betaamd O-) .

Na even redelijk dicht achter de auto (peugeot) voor hem te hebben gehangen en alleen maar rechts tegen de middenas van de weg gaat hij opeens helemaal links op de rijstrook rijden. De auto voor hem gaat dan een stukje naar rechts, ik vermoed om door de auto voor hem te kunnen kijken of in zijn spiegels op de motorrijder te letten. Probeert de motorrijder links naast de auto te gaan rijden maar de auto komt weer naar links dus motor moet remmen. Vervolgens gaat de motorrijder rechts voorbij aan de auto door een gaatje van amper 3 meter (rechts reed een vrachtwagen, dus vrachtwagen moest ook van het gas) en uitgebreid nee schuddend naar de bestuurder van de auto. Vervolgens rijdt de motorrijder twee auto verder om zich daar vervolgens weer op de linkerbaan te wurmen tussen twee auto's met net (ik schat) 2,5 meter ruimte. Dus auto's weer in de ankers.

Nadat we met de hele trein de vrachtwagens voorbij zijn haalt de peugeot de motorrijder weer in over de linkerbaan omdat de motorrijder de snelweg afgaat. Wordt de bestuurder van de peugeot ook nog eens getracteerd op de bekende vingergebaren. :( :( :(

In mijn optiek deed de bestuurder van de Peug helemaal niks fout en zat de motorrijder alleen maar de duwen en vervelend te doen. Ik kan er niks aan doen ik moest het ff kwijt want hopelijk zit ik straks ook op een fiets op de weg en ik heb geen zin om dan door een gefrustreerde koekblikker van de weg te worden gereden. Ik ben geenmoraalridder en ik maak ook vaute :X in het verkeer maar dit was niet zomaar een foutje -O-

Zo dat ben ik kwijt :W :W :W

xychix

Die hard MF'er
20 mrt 2005
657
0
37
amsterdam
toch niet een met een 'hells angels' vestje aan ??

:) nah belachelijk natuurlijk. maarja als men 90 reed je mag er 100 dan valt het onder file-rijden en is het doodnormaal gedrag..... _O- _O- _O-

..... sorry ik vindt het ook geen strakke acties. ik kon het niet laten even te reageren.

please don't try that @home

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.243
13
Vlakbij Utrecht
...Vervolgens gaat de motorrijder rechts voorbij aan de auto door een gaatje van amper 3 meter (rechts reed een vrachtwagen, dus vrachtwagen moest ook van het gas)...
Dan heb je links en rechts nog ruim een meter over, ruimte zat lijkt me O-)

Ach, ik zie iedere dag auto's (en andere weggebruikers) capriolen uithalen, als ik dat allemaal moet gaan posten kan ik wel bezig blijven ;)

Kars

MF veteraan
10 jun 2003
4.909
1
37
's-Heerenberg
Rij ik op de snelweg, zit er zo'n k#t-peugeot voor me.. :(
En maar remmen om t minste, bah!
Dus ik denk, erlangs!
Maar gaat die mafkees ineens mijn kant op! |(

Dus daarna maar eens getrakteerd op wat vingerwerk.. B|

:+

Repsol_RR

MF veteraan
30 jan 2005
16.823
0
Fryslan
het ff kwijt want hopelijk zit ik straks ook op een fiets op de weg en ik heb geen zin om dan door een gefrustreerde koekblikker van de weg te worden gereden. Ik ben geenmoraalridder en ik maak ook vaute :X in het verkeer maar dit was niet zomaar een foutje -O-

Van de weg worden gereden gebeurd helaas niet alleen door de jou geschetste "gefrustreerde"koekblikker,als ze het redden flikken ze het bijna allemaal die achterlijke onoplettende,scherende,boek/krantlezende,make-up aanbrengende,bellende,game-ende,machogedrag gedragende k*tmongolen ;)

Bazzie

MF veteraan
14 jul 2003
1.892
0
Heel onze reputatie verneukt, hij heeft niet eens wat gesloopt :N Beetje motorrijder pakt nog wel een spiegeltje mee |(

voormalig mihami

Banned user
3 dec 2004
20.929
29
Vandaag een actie gezien van een motorrijder die motorrijders in het algemeen in een kwaad daglicht kunnen zetten. :(
Nou moet ik niet teveel zeggen alszijnde nog de lessende medemens die gewoon nog altijd in een koekblik rijdt maar toch............. O-)

Zoals gezegd rij ik in mijn koekblik in de spits op de A17 richting moerdijk als ik voor mij een motorrijder de snelweg op zie komen en direct twee banen opschuift naar links en voor mij gaat rijden. Op zich niks mis mee. Maar goed het was druk op de weg en de linkerbaan reed ongeveer 90 km/u met rechts redelijk veel gaten.

als je op uiterste linkse baan niet harder gaat als 90.
tsja dan hoor je op de uiterste rechtse baan thuis dunkt me. :Y
die motorrijder had gedacht dat die koek blik naar rechts van
baan zo wisselen omdat je zelf al aan geef dat er veel gaten zijn.
n auto op de uiterste linker rijstrook moet de beleeftheid hebben
om zo veel mogelijk links te gaan rijden in de file voor motorrijders.
(is niet verplicht maar wel hoflijk)
of hij(zij) wil van baanvak veranderen.