Ik moet het toch even kwijt: nieuwe ouwe motor!

Ranjaman

MF'er
4 jul 2002
164
0
enschede
Hallo!

na 4 jaar genoten te hebben van mijn yamaha fz600 heb ik toch maar besloten iets anders te kopen. Ik stuitte op deze gpx en was meteen verliefd; zo'n kleurstelling, dat kan toch niet!
gpx0.jpg


Rijdt net iets beter dan de fz600 en is iets minder oud. ietsje maar, want deze motor is ook al 18 jaar oud. Na de testrit was ik enthousiast en misschien was de aankoop wel een tikkeltje inpulsief. Maar na de eerste 60km had ik nog geen spijt, dus ik heb er vertrouwen in :]
gpx4.jpg

dat flipup ruitje moet er nog af, want echt mooi vind ik dat niet.

Kent iemand deze motor toevallig, hij valt toch behoorlijk op dacht ik zo.

Nog even een cliché foto met mijn twee hartendieven (als in: mijn vriendin en mijn motor):
gpx1.jpg

*D *D *D

Ik heb er meteen maar een nieuwe ketting+tandwiel op laten leggen. De thermostaat bleek kapot, maar die is kostenloos vervangen. Er staat 13k op de teller, maar net als de kleuren kan dat helemaal niet. Wat de werkelijke km stand is, is een grote onbekende..

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Arjan.
 
Laatst bewerkt:
leuk fietsje :]

km stand is wel grappig ja

EDIT: Arjan, ja excuses niet goed gelezen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, ik vind jou humor erg aanstekelijk en het feit dat je dat ding gewoon koop helemaal geweldig. :D

Veel plezier met je nieuwe motor, je zal d'r in ieder geval veel bekijks mee hebben!
 
13k? mijn motor van 1 jaar is al voorbij de 15k.... (tja ik vind motorrijden ook zo leuk :D)

maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

en ietsjewat afgezaagd: maar hou de glimmende kant boven ;)
 
gefeliciteerd met je aankoop! het is een... uhhhh... motor met unieke accenten O-) .

geen koekblikker die jou ooit over het hoofd zal zien ;) .

geniet ervan!!
 
Hmja, bijzondere kleurencombi......


Dat was toch politiek correct of niet?



Veel fijne kilometers in ieder geval.
 
Hey Arjan dit is iig niet mijn oude :) Die had ik namelijk omgebouwd naar een Europeaan...

Veel plezier ermee, kun je leuk mee kneedownen:

full
 
goeie keuze. ik rijd ook een GPX en die dingen zijn lichtvoetig en lekker snel weg bij het stoplicht. Een motor om het sportief rijden op te leren. Laag zwaartepunt.

Flip op ruitje is niet cool, maar wrs wel handig. Ik zou er ook geen nemen, maar op de snelweg zou ik soms wensen dat ik er een had :+
 
Veel plezier op je nieuwe motor.
De kleurstelling, is.... erhmmmm uiterst bijzonder te noemen :)
 
Nee, sorry ik ken je motor niet :N maar ik herken wel waar je deze motor gekocht hebt, motor apeldoorn toevallig?!? *D
Veel plezier met je fiets in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan