Ik moet het toch ff showen!!

hallo, ik wil je even laten zien dat je toch de goede kleur hebt gekozen....
full
 
Als ik zo'n kleur mooi had gevonden dan had ik wel een kawa gekocht :)
er was trouwens niet zoveel keus wbt. de kleuren; zwart, zilver-grijs of deze fluo rooie.

Mijn poes heeft hem ook goed gekeurd als favoriete plek om de tuin te overzien en te controleren op indringers van buiten af. Ze voelt zich waarschijnlijk gesteund door die grote kat op de zijkant van de Mille :+

full
 
Nope, dat was ik niet. Ik heb ook geen idee welke Mac je bedoelt behalve de Mac in Spijkenisse.


Ja die mac bedoel ik dus ook.
Zag dat je ook uit Spijk komt dus vandaar de vraag ;)
Ik stond net bij de mac voor een Mcf (ijsje) en toen hoorde ik een V-twin achter me de parkeerplaats op rijden.
3 minuten later reed ie weer weg linksaf richting Spijk en dat klonk erg mooi dus vandaar de vraag *D
Maar begrijp dat je het dus niet was, maar ik kom je vast nog wel tegen ;)
 
Met zo'n motor val je ons niet lastig hor :9~ :9~ :9~
COngratz met je prachtige bike 8-)
 
OK, ff voor de duidelijkheid, die kat word nergens vanaf geschopt! ;) Zolang ze niet haar nagels slijpt aan mijn zitje vind ik het best. Verder kan ze weinig schade toebrengen, knappe poes die de motor omgooit.
 
Mooi fietsje, maarre, nog geen MF-sticker :? . Lastig te spotten dan. :+ 8-)

Komt er denk ik ook niet op, de bovenste 2 letters in de kentekenplaat staan uit het midden, dan is die MF-sticker zo'n stom gezicht. Is de balans zeg maar weg. Ik had wel een nieuwe besteld maar tot nu toe nog niet geplakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan