Ik ook een crashtopic... Nu met filmpje!

Ik kan er wel heel zwaar aang aan tillen, maar als je zulke dingen gaat doen weet je dat het een keer fout kan gaan. Gelukkig heb ik zelf niks, maar helaas is de motor er erg slecht aan toe.

Foto's komen zometeen. Ik zal je ook eventjes een mailtje sturen (mag ook andersom) met prijzen van de aangeboden spullen.

Eeehh sterkte man,heb zelf ook net zo,n gevalletje achter de rug.
Als je frame nog recht is en het blok goed is ie zeker op te knappen,ik ben de mijne ook aan het opknappen.
Ik heb ook van anderen voordelig onderdelen gehad,en dat wordt je hier ook al aangeboden zag ik.
Kom op man opknappen dat ding ook al is het een tijdrovende zaak,de mijne is ook pas volgend jaar weer toppie maar kan alweer rijden.

Greetz Magnamannetje.
 
wat een mens allemaal niet doen om een topic te openen :X


maar ff zonder gein, je wilde natuurlijk op de film vastleggen hoe schuin je kon hangen in de bochten, vind het dan ook fair van je dat je zegt dat het de risico van het vak is, geen geklaag over zand of grit op de weg, de volgende keer ga je gewoon voor nog schuiner en dan zal het je wel lukken.

[me]toch ben ik heel benieuwd naar dat filmpje, we blijven toch allemaal ramptoeristen!!!![/me]
 
wat een mens allemaal niet doen om een topic te openen :X


maar ff zonder gein, je wilde natuurlijk op de film vastleggen hoe schuin je kon hangen in de bochten, vind het dan ook fair van je dat je zegt dat het de risico van het vak is, geen geklaag over zand of grit op de weg, de volgende keer ga je gewoon voor nog schuiner en dan zal het je wel lukken.

[me]toch ben ik heel benieuwd naar dat filmpje, we blijven toch allemaal ramptoeristen!!!![/me]

Ik heb het filmpje inderdaad gemaakt om te kijken hoe schuin ik door de bochten ging. Ook om te kijken hoe mijn zithouding e.d. is. Maar ik heb me zéker níet laten opjagen 'omdat ik zo nodig moest laten zien hoe goed ik was'

Meestal kunnen de mensen zulke dingen niet gescheiden houden (zeg niet dat dat hier ook gebeurt hoor ;) )
 
Klote zeg -O-
Shit, ken gelijk je advertentie van internet af -O-

Sterkte met opknappen/projectje iig
 
Shit he.. -O- Ik moet meteen aan mijn crash denken... Ik ben ook erg schieuwnierig naar het filmpje en foto's O-)

Ga je een andere fiets kopen nu? Anders zoek je ook een goedkope NTV650 ;)
 
volgens mij gaat het niet goed, ik krijg alleen maar foto's voor "voor" te zien, maar nog geen actie pics, sorry dat ik het zo zeg, toch een ramptoerist :Y
 
volgens mij gaat het niet goed, ik krijg alleen maar foto's voor "voor" te zien, maar nog geen actie pics, sorry dat ik het zo zeg, toch een ramptoerist :Y

Er gaat elke keer wat fout |(

:9

Ik snap er geen * van. :(
 
Laatst bewerkt:
Goed, de foto's zijn gelukt. Nu even weer tijd voor een paar vraagjes.

Ik heb nu 3 opties:

1. Weer helemaal in orde maken. Kost lijkt mij het meest. Ik zou evt. sommige kuipdelen nog kunnen laten lassen en zou zelf kunnen gaan plamuren. Toch gaat het een duur geintje worden :( Ook gaat er veel tijd en werk in zitten.

2. Een naked/fighter ervan maken. Gaat ook veel poen in zitten. Ook veel tijd/werk.

3. Aan een opkoper/handelaar of als project verkopen. Deze optie levert waarschijnlijk ook weer het minste geld op, maar gaat het minste tijd in zitten.

Buiten dat: als ik zelf eraan ga lopen sleutelen en er zit iets tegen wat ik niet heb opgenomen in het budget, dan heb ik weer een probleem B|





Wat zouden jullie doen? Heb al goeie tips gehoord maar ik denk nog even na :)


[EDIT] Is die tank bijv. nog uit te deuken? Ik denk van niet, maar wie ben ik :+
 
Persoonlijk zou ik er in eerste instantie zeker zelf aan beginnen.
Je kunt m nog altijd naar een opkoper brengen.
Een streetfighter zal wel het makkelijkst zijn, en waarschijnlijk ook de minste poen kosten.
jij beslist namelijk hoever je er in wilt gaan en hoeveel geld je er in wilt (blijven) steken tijdens de verbouwing.

Die tank zou je ook kunnen plamuren mits hij niet lek is, maar mooier zal het er waarschijnlijk niet op worden.
Gelukkig heb je een veelvoorkomend model motor, dus onderdelen zullen in overvloed aan te komen zijn.

Veel sterkte in ieder geval!

wil trouwens graag het filmpje zien :X
 
ik kan 'm hosten als je wilt (msn adres in profiel)

Dat zou wel prachtig zijn *O*

Ik moet alleen eerst even informeren hoe het ermee staat... zal nog wel niet klaar zijn en die mensen gaan morgen op vakantie waarvan de camera is enzo :(

Ik ga mijn best doen :9
 
Ai...ziet er pijnlijk uit -O-

Haal de advertentie even van marktplaats zou ik zeggen '(

of pas de foto's aan :X
 
Goed, de foto's zijn gelukt. Nu even weer tijd voor een paar vraagjes.

Ik heb nu 3 opties:

1. Weer helemaal in orde maken. Kost lijkt mij het meest. Ik zou evt. sommige kuipdelen nog kunnen laten lassen en zou zelf kunnen gaan plamuren. Toch gaat het een duur geintje worden :( Ook gaat er veel tijd en werk in zitten.

2. Een naked/fighter ervan maken. Gaat ook veel poen in zitten. Ook veel tijd/werk.

3. Aan een opkoper/handelaar of als project verkopen. Deze optie levert waarschijnlijk ook weer het minste geld op, maar gaat het minste tijd in zitten.

Buiten dat: als ik zelf eraan ga lopen sleutelen en er zit iets tegen wat ik niet heb opgenomen in het budget, dan heb ik weer een probleem B|





Wat zouden jullie doen? Heb al goeie tips gehoord maar ik denk nog even na :)


[EDIT] Is die tank bijv. nog uit te deuken? Ik denk van niet, maar wie ben ik :+


Hoe lang wil je nog 400cc rijden, voordat je er een fighter oid van maakt.
Als je het na een jaar zat bent, is het zonde van de moeite. Dan zou ik proberen te halen wat er te halen valt voor onderdelen e.d. en lekker een nieuwe :] kopen
 
Voor 1500 euro koop je een zxr 400 in duitsland, jouw frame nummer en kenteken er op je huidge zonder papieren in onderdelen verkopen, frame in stukken slijpen en naar de oud ijzerboer en ik zeg dat je onder de 1000 euro weer rijd .........
 
clipons en topkuip frame beugel kan je eventueel gratis af komen halen, koplamp en tellerset wil ik wel wat voor hebben, maar daar komen we wel uit denk ik.

als ik jou was zou ik er een fighter van maken, zoals ie er nu bij staat levert ie niet veel op ben ik bang.
 
fighter/café-racer van maken

stel dat je een 400 zat bent, zijn er zat mensen die hem wel van je willen kopen schat ik, mooie opstap motor

en een project is gewoon gaafffffffff :9~ *D :9~ *D :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan