Ik ook maar even..

Eric van B.

MF'er
6 aug 2006
79
2
Teteringen
Nou, dan zal ik ook mezelf en het huidige fietsje maar even voorstellen...
Eric, geboren in '66 en wonend in Breda. Rij motor sinds mijn 18e, en stam nog uit de tijd dat forums op internet niet bestonden, en we het vooral met de nieuwsgroep nl.motorfiets moesten doen. ;)
Ben begonnen op een Kawa Z650. Daarna een Kawa Z550, een Honda XL500, Kawa Z750, Yamaha FZR1000 en daarna een Yamaha YZF750. Sinds 2001 met veel plezier rijdend op een V-Raptor 1000.

Heb hem/haar nieuw gekocht, en er bij aanschaf meteen een korte kentekenplaathouder op laten zetten, en het standaard rubber laten vervangen door Dunlop D07's. Na de inrij-periode Scorpions eronder en het motormanagement laten aanpassen. Fietsje produceert nu plm. 115 achterwiel-PK's.
Bij Technoflex een andere achterschokbreker op maat laten maken. Niet omdat ik zo zwaar ben, maar vooral omdat de originele nogal zacht is, en niet instelbaar. Tot slot CarbonLorraine remblokjes erin, en gaan met die banaan!

Het is geen snelwegmonster, maar je hoeft je met deze bike echt niet te schamen op B-weggetjes, in de bergen of tijdens een circuitdag. Kan me nog wat Supersportrijders herinneren die enigszins aangeslagen waren na de eerste dag van een Eifel-training... })

Heb me de afgelopen 5 jaar dus prima vermaakt op dit beest, maar ben me nu toch aan het oriënteren op een Aprilia Tuono. De V-Raptor is nou eenmaal geen grote fiets, en een Tuono past me met mijn 1.88 gewoon beter.
Dus mocht iemand nog een hele mooie V-Raptor 1000 zoeken met weinig (8.800) kilometers, dan hou ik me aanbevolen!

Grtz, Eric.

Raptor_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank...dank...dank...voor dit hartelijke welkom! :}
Gezien de hoeveelheid gebruikers van MF en daarmee de diversiteit aan vraagstellingen en uitdagingen, ga ik hier wel wat tijd doorbrengen... :Y

Grtz, Eric.
 
Welkom :W

Enne, moooie fiets :9~ Heb je al een idee van de vraagprijs enzo?

[Edit: zag de motor inmiddels staan bij Te koop aangeboden]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan