Ik ook onderuit

Blitzer

Die hard MF'er
19 jun 2003
343
0
Vanmiddag heb ook ik geleerd hoe het is om over het asvalt te glijden :(

Ik kwam wat hard op een bocht af en ging twijfelen (niet doen !!!) en voor ik het wist reed ik in de berm en schroof/viel/gleed ik het asvalt op.
Ik ben geen schade expert maar ik denk dat mijn motor wel totalloss is.
Stuurkolom is helemaal afgebroken. Handvat links is afgebroken. Versnelling doet het niet meer. Op alle kanten schade aan de kuipen en blok waar mogelijk en deuk in mijn uitlaat.

Gelukkig zit ik zelf nu gewoon thuis dit te typen en ben ik met de berger meegereden ipv de ambulance. (Thx IXS :P )
Ik had mij gelukkig in mijn mooie IXS pak gehezen dus daarom valt bij mij de schade mee. Beetje last van mijn rug dus dat maar even in de gaten houden.

Ik ben all-risk verzekerd en ik had hem nog geen jaar dus als het allemaal goed gaat krijg ik binnenkort weer een nieuwe.. Maar het blijft niet leuk je liefje daar zo beschadigd op een bergingsauto te zien staan ;( '(
 
Klote man. Gelukkig ben je gezond, hopelijk duurt de afhandeling niet al te lang en kun je snel weer :]

Succes met de afhandeling en de pieken terug te krijgen!
 
Bedankt.
Er waren ook nog 2 motorrijders gestopt om te vragen hoe het met me ging en ik was als eerste door een paar koekblikkers geholpen.

Tis wel balen want dit wordt voorlopig even niet rijden waarschijnlijk '( terwijl ik toch bijna dagelijks rij...

Hopen dat dit snel afgehandeld kan worden en dat ik weer kan :] :]
 
Bedankt.
Er waren ook nog 2 motorrijders gestopt om te vragen hoe het met me ging en ik was als eerste door een paar koekblikkers geholpen.

Tis wel balen want dit wordt voorlopig even niet rijden waarschijnlijk '( terwijl ik toch bijna dagelijks rij...

Hopen dat dit snel afgehandeld kan worden en dat ik weer kan :] :]


kijk.

Gelukkig zijn dr dus toch ook nog wel relaxte koekblikkers.

;) :P
 
das niezo leuk!
idd best naar als je zo op een bocht afkomt..zo reed ik ook eens de bosjes in, met goede afloop.
watch your back.
 
Alweer een! mensen, blijven we allemaal wel bij de les?? Klees veel teveel naar mn zin dat er mensen onderuitgaan!! @topicstarten: succ6 met de ellende!!!
 
Bedankt.
Er waren ook nog 2 motorrijders gestopt om te vragen hoe het met me ging en ik was als eerste door een paar koekblikkers geholpen.

Tis wel balen want dit wordt voorlopig even niet rijden waarschijnlijk '( terwijl ik toch bijna dagelijks rij...

Hopen dat dit snel afgehandeld kan worden en dat ik weer kan :] :]


Toch wel leuk he dat sommige koekblikkers brommerts helpen? ofnie :+
 
damn is weer de zoveelste.. (R6 ook grr) balen man, en suc6 met de afhandeling
gelukkig ben je allrisks verzekerd dus dat komt wel weer goed
 
Er waren ook nog 2 motorrijders gestopt om te vragen hoe het met me ging en ik was als eerste door een paar koekblikkers geholpen.

Die koekblikkers waren waarschijndelijk normaal ook motorrijders :}
Sterkte met de afhandeling
 
Bedankt allemaal :)
Donderdag komt de schade expert een kijkje nemen dus dan gaan we wel zien.
Mijn rug heb ik geen last meer van maar ik ben nog wel stijfjes hier en daar.
Maar ja, als ik zie wat een klap ik toch nog gemaakt heb valt dat allemaal reuze mee.. *D
 
Ik lees dit nu pas...
Klote :( maar gelukkig ben je zelf nog helemaal heel en die spierpijn en die stijfheid gaan wel weer over! Ik hoop dat je zo snel mogelijk weer op je (nieuwe?) motor kunt stappen! Succes met het verzekeringswerk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan