Ik ook weer eigenaar van een Motor YEAAHHHHH

dolledwazedagen

MF veteraan
20 mrt 2003
4.866
0
Hoogwoud
Net een FZR600 gekocht. hieronder de beschrijving. en morgen ophalen!!! en dan lekker :]


Nette motor, uit '91 goed onderhouden. Nieuwe banden, nieuwe accu, balhoofdlagers vervangen en nieuwe voorvorkkeringen. Heeft 16850 miles gelopen!!!

En dan hier de foto...

74206
 
Laatst bewerkt:
Ik ben misschien wat onbeleefd en recht door zee.................maaaaaarrrrrr, WAT BETAAL JE NOU VOOR ZO'N GAVE BIKE! EN WAAR HEBBIE HEM WEG!!
KWAMEN DIE KOSTEN ER NOG OVERHEEN VAN DIE NIEUWE :? BALDRAGERS :? ENZO

BEN ERG NIEUWSGIERIG, WANT, om heel eerlijk te zijn!! IK WIL OOK ZOIETS!!

Greetz,

Starrrr
 
Ik ben misschien wat onbeleefd en recht door zee.................maaaaaarrrrrr, WAT BETAAL JE NOU VOOR ZO'N GAVE BIKE! EN WAAR HEBBIE HEM WEG!!
KWAMEN DIE KOSTEN ER NOG OVERHEEN VAN DIE NIEUWE :? BALDRAGERS :? ENZO

BEN ERG NIEUWSGIERIG, WANT, om heel eerlijk te zijn!! IK WIL OOK ZOIETS!!

Greetz,

Starrrr


Ik heb heel lang lopen zoeken naar een goede fiets. En de prijs is 2000 eurie voor deze. en ik denk zelf dat ik daar niet te duur aan ben gekomen. Dit is allemaal inclusief onderhouds historie! en het laatste grote onderhoud. Ik heb hem particulier gekocht...

Op www.aktiemotoren.nl staat er nog 1 voor 2400 ongeveer... Bij motoport geloof ik in Hengelo...
 
Hoe ben je er particulier aan gekomen dan? Via advertenties in dagbladen of via het internet via motoroccasion.nl ofzo?
Of misschien wel via via?
Is zeer mooie prijs.
Zat zelf ook in die prijs categorie te denken.
Wat betaal je verder eigenlijk aan wegenbelasting voor zo'n bike?
Verzekering is natuurlijk geheel woonplaats en leeftijd afhankelijk.

2000 euri!! Mannn.....ben jaloers!! ;-)

Ben je trouwens lang?
Rare vraag kan je denken: Maar ik ben zelf rond de 2meter en de 750 serie van de YZF uit '93 zit mij goed. Nu is het zo dat oude motoren vroeger groter waren dan nu! Zo'n R6 of CBR600 van nu zijn net opgefokte brommers (qua formaat dan voor lange mensen) No offense!!Zijn namelijk ook vette bikes, alleen beetje te klein!

Dus nu hoop ik zo'n FZR600 tegen het lijf te lopen en ik ben benieuwd of dat voor lange mensen wel te doen is!!

Thnx

Greetz,
Starrrr
 
Hoe ben je er particulier aan gekomen dan? Via advertenties in dagbladen of via het internet via motoroccasion.nl ofzo?
Of misschien wel via via?
Is zeer mooie prijs.
Zat zelf ook in die prijs categorie te denken.
Wat betaal je verder eigenlijk aan wegenbelasting voor zo'n bike?
Verzekering is natuurlijk geheel woonplaats en leeftijd afhankelijk.

2000 euri!! Mannn.....ben jaloers!! ;-)

Ben je trouwens lang?
Rare vraag kan je denken: Maar ik ben zelf rond de 2meter en de 750 serie van de YZF uit '93 zit mij goed. Nu is het zo dat oude motoren vroeger groter waren dan nu! Zo'n R6 of CBR600 van nu zijn net opgefokte brommers (qua formaat dan voor lange mensen) No offense!!Zijn namelijk ook vette bikes, alleen beetje te klein!

Dus nu hoop ik zo'n FZR600 tegen het lijf te lopen en ik ben benieuwd of dat voor lange mensen wel te doen is!!

Thnx

Greetz,
Starrrr


Zoeken, Zoeken en nog eens zoeken en dan zal je het vinden. En ja ik heb hem particulier gekocht.


Hier het nummer van motoport Hengelo. Die fzr staat ernog en is volgens mij ook een redelijk nette fiets.

074-2438376
 
Laatst bewerkt:
Ben je trouwens lang?
Rare vraag kan je denken: Maar ik ben zelf rond de 2meter en de 750 serie van de YZF uit '93 zit mij goed. Nu is het zo dat oude motoren vroeger groter waren dan nu! Zo'n R6 of CBR600 van nu zijn net opgefokte brommers (qua formaat dan voor lange mensen) No offense!!Zijn namelijk ook vette bikes, alleen beetje te klein!

Dus nu hoop ik zo'n FZR600 tegen het lijf te lopen en ik ben benieuwd of dat voor lange mensen wel te doen is!!

Thnx

Greetz,
Starrrr

Ik ben 1.92 en is goed te doen op deze fiets... maar ben slank van postuur dat scheelt wel weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan