ik probeer te kneedownen maar motor hapert door 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnytje

MF'er
31 mei 2009
89
0
Goor
Had gelezen dat je snelheid constant moet houden.. maar omdat ik 25kw motor heb is dit best wel irritant omdat het soms schokken geeft omdat de motor gewoon erg inhoud. Hier van schrik je dan een beetje en durf je niet meer.. tenminste ik..

Heeft iemand tips of iemand met 25kw ook last van af en toe schokken met je motor?

Groetjss
 
Je kunt prima versnellen als je een KD wil doen.
Snelheid constant moeten houden, is het zelfde als je zegt dat de Kerstman bestaat :)
 
Had gelezen dat je snelheid constant moet houden.. maar omdat ik 25kw motor heb is dit best wel irritant omdat het soms schokken geeft omdat de motor gewoon erg inhoud. Hier van schrik je dan een beetje en durf je niet meer.. tenminste ik..

Heeft iemand tips of iemand met 25kw ook last van af en toe schokken met je motor?

Groetjss


Je kunt ook een vijl over je knie halen. :+
 
Gewoon je niepets even met de hand over de grond schuren, wel in de goede richting natuurlijk, doe ik ook. Ziet er onwijs stoer uit :Y
 
ik bind m'n niepets altijd onder m'n middenbok en dan tijdens het rijden op een rechte weg de bok ff naar beneden duwen, ziet er vet stoer uit!
 
Mijn 25 kW motor heeft ook wel een beetje last van 'haperen' :P Echter alleen als ik als een oud wijf rijd, en dat doe ik niet als ik snel bochtjes wil maken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan