ik rij als een trut

Is dat een nieuwe vorm van humor tegenwoordig?

Een persoon die in een topic wat 'ie zélf gestart heeft de TS (zichzelf, dus) gaat uitmaken voor een "wijf".

Er zijn betere manieren om aandacht te trekken/vragen _O-
 
@ TS: ik ook, die angst is terecht, houden zo. Het gevaar zit em vooral in de onvoorspelbaarheid van de grip bij regen. Heb (lang geleden) bij beginnende regen 2x een motor onderuit getrokken, 1x total loss. Knee-down met een beetje hellingshoek ging toen nog wel, vroeg gas geven werd onmiddellijk afgestraft. Ben ook wel eens op nat wegdek onverwacht over het voorwiel weggegleden bij (zacht) remmend insturen. Sindsdien laat ik sportief rijden op de openbare weg in de regen aan anderen over, en ik kan je hetzelfde aanraden.
 
Laatst bewerkt:
ts is een TD'er, en die steeksleutels zijn een apart volk. blijkt maar weer eens door dit topic :+
 
Geen idee waarom je dit topic omhooggeschopt hebt, maar gisteren heb ik m'n eerste wegles gehad en het zou me niks verbazen als er gisteren radiomeldingen waren waarin ze berichtten dat er files zijn ontstaan door een traag rijdende lesmotor.
80km/h is zo verdomde hard als je 't voor het eerst door het verkeer op een motor rijdt (en dan ben ik nog wel wat gewend met de auto... :S)

Wel het eerste stoplichtsprintje gewonnen van een booskijkende Golfrijder met z'n 'swa' naast zich. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan