ik rij als een trut

het was heerlijk!, zelfs geen das/handschoenen nodig gehad...........tijdens het uit de schuur rijden
;)
 
Ik rij ook als een muts hoor :')

Lekker rustig de bochten door terwijl auto's achter je zitten douwen om ervoorbij te gaan :/

Af en toe irriteer ik me eraan maar je doet er toch niks an, na de bocht het gas erop en ze zijn weg :W

Heb nog niet zo lang me rijbewijs dus k maak nu veel kilometers om het beetje te leren. Ook in de regen moet je het kunnen toch :)
 
Als ik nu naar buiten kijk begin ik ook dat idee te krijgen :P ...
Als het zo blijft wordt het een goeie rit naar huis vanmiddag!...

Om 3 uur de kerstborrel en dan lekker 2 weken niksen ;) ...

Jaaaah nog 4,5 uur...... *O* (kan bijna niet wachten)
 
pas na de bocht,.... trutje :+

je moet ze laten zien dat je superieur bent, driftend langszij gaan en na de bocht op je achterwiel wegtrekken zodra je grip hebt en dan met een rolling stoppie bij het volgende verkeerslicht aan komen zetten. Terwijl je staat te wachten burn je een donut en weer op je achterwiel weg...

denk dat ze dan niet meer zullen douwen, tenzij het er eentje is met rood/blauwe race-striping :+
 
pas na de bocht,.... trutje :+

je moet ze laten zien dat je superieur bent, driftend langszij gaan en na de bocht op je achterwiel wegtrekken zodra je grip hebt en dan met een rolling stoppie bij het volgende verkeerslicht aan komen zetten. Terwijl je staat te wachten burn je een donut en weer op je achterwiel weg...

denk dat ze dan niet meer zullen douwen, tenzij het er eentje is met rood/blauwe race-striping :+

:] wanneer doe je hem voor
 
hee vandaag mijn motor opgehaald

maar ik rij als een trut met dit weer... ben te bang om op me bek te gaan en het door de bocht kijken en gast vast houden wil ook niet meer

dr phill ?


+1 alleen ik heb geen gast vast.

ik heb gisteren avond ook met mijn nieuwe motor gereden, en na twee uurtje toch weer de grenzen een beetje verlegd door al een beetje af te schuinen in de bochten.

jammer dat ik vandaaag de motor niet heb gepakt het is prachtig weer.
 
+1 alleen ik heb geen gast vast.

ik heb gisteren avond ook met mijn nieuwe motor gereden, en na twee uurtje toch weer de grenzen een beetje verlegd door al een beetje af te schuinen in de bochten.

jammer dat ik vandaaag de motor niet heb gepakt het is prachtig weer.

Daarom ben ik zo juist wel zo blij *D 8-) ...

Ik klokt vanmorgen nog 250 en kwam daarna gelijk achter zo'n motor met blauw en rood witte race striping ;) ...
 
pas na de bocht,.... trutje :+

je moet ze laten zien dat je superieur bent, driftend langszij gaan en na de bocht op je achterwiel wegtrekken zodra je grip hebt en dan met een rolling stoppie bij het volgende verkeerslicht aan komen zetten. Terwijl je staat te wachten burn je een donut en weer op je achterwiel weg...

denk dat ze dan niet meer zullen douwen, tenzij het er eentje is met rood/blauwe race-striping :+

Jij hebt een oud wrak :+

Ik ben zuinig op me spullen :j
 
Zie je wel!

Vorig jaar reed ik ook voor het eerst, en ik reed ook als een trut.
vraag maar aan MF zaanstad, die me zelfs een keer kwijt waren omdat ik niemand kon bijhouden.

Gewoon rustig op je eigen tempo ervaring opdoen, en je leert vanzelf je eigen grenzen kennen. Je wilt tenslotte nog een poosje blijven genieten.

hahahaaha hoppa het gaat al een stuk beter
 
ik ben wel bang om te vallen omdat ik geen geld boom in de tuin heb ;( ;( ;( ;(

dr phill weet u een oplossing en dan niet zeggen

- zij wieltjes,

- niet motor rijden


- bladie bla bla ik ben dr phill

nou jah in dat geval je motor verkopen en een goedkopere halen :+

Maar je kan ook zeggen ipv niet bang zijn om te vallen. Heb vertrouwen in je banden, die worden echt niet goedgekeurd als je met een beetje rtegen niet meer door de bocht kan _O-
 
sooooow... kom net an op mn werk,

had gevroren ofzo?, weg was droog... heerlijk plat gegaan :+

had de hele tijd al "mot" met een koekblikker, die ooit een jeugdtrauma aan motoren heeft gehad ofzo. wilde constant voor me blijven rijden.
2baans S-bocht direct na een verkeerslicht heb ik de gtr een paar zwiepers gegeven, heerlijk

net als in de zomer *D

o en toen ik net mn rijbewijs had had ik geen problemen om mn vrienden bij te houden, want die had ik niet :+

(elke keer wanneer je denkt ge-evolueerd te hebben in het rijden word je doodleuk kwijtgereden wanneer het een stapje verder gaat :+ )
 
sooooow... kom net an op mn werk,

had gevroren ofzo?, weg was droog... heerlijk plat gegaan :+

had de hele tijd al "mot" met een koekblikker, die ooit een jeugdtrauma aan motoren heeft gehad ofzo. wilde constant voor me blijven rijden.
2baans S-bocht direct na een verkeerslicht heb ik de gtr een paar zwiepers gegeven, heerlijk

net als in de zomer *D

o en toen ik net mn rijbewijs had had ik geen problemen om mn vrienden bij te houden, want die had ik niet :+

(elke keer wanneer je denkt ge-evolueerd te hebben in het rijden word je doodleuk kwijtgereden wanneer het een stapje verder gaat :+ )

_O- hahah fijn hé van zulke koekblikkers :N ...

Kijk dat is wel vertrouwen hoor als je nu al zo door de bochten gumt :Y :+ ...
 
vertrouwen?

ben gewoon gek in mn kop
want:

1. ik rij op een GTR1000 (niet bepaald het sportiefste fietsje)
2. Het belangrijkste... ik rij met Macadams (soort van 50.000 km-garantie-hardheid :+ )

als er iets is wat ik niet doe bij deze banden is ze wel vertrouwen
 
met een weekje heb ik mijn 10 terug...

ik vrees t ergste....

dat ik helemaal wild ga
en alleen snachts kan rijden
omdat overdag ik teveel aandacht ga trekken en "het verkeer maar niet doorrijdt" :+

mss binnen 2 weken mn rijbewijs kwijt :X


btw: met dit weer zijn race-lijnen de ideale lijnen, lijkt t alsof je hard door de bocht gaat, terwijl je in feite alleen maar rechtdoor gaat :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan