ik rij als een trut

met een weekje heb ik mijn 10 terug...

ik vrees t ergste....

dat ik helemaal wild ga
en alleen snachts kan rijden
omdat overdag ik teveel aandacht ga trekken en "het verkeer maar niet doorrijdt" :+

mss binnen 2 weken mn rijbewijs kwijt :X


btw: met dit weer zijn race-lijnen de ideale lijnen, lijkt t alsof je hard door de bocht gaat, terwijl je in feite alleen maar rechtdoor gaat :+

hahah ben ik met je eens!... :Y :+ ...

BTW: Ik heb bijmekaar ook nog geen 2 weken gereden in heel mijn motorrijbewijs carriere en net 1500 km op de teller en ook al mijn rijbewijs kwijt geweest!... |( ...zo'n 4 weken terug gebeurd...

Niet trots op maar goed!...Ook voor te hard rijden overigens...
 
ik heb eerder 150.000 km op 8 verschillende tellers :+

laatst idd bijna kwijt ivm snelheid, reed 110/120 waar je 100 mocht... (big deal)....
matrixborden over t hoofd gezien die op 70 stonden...

dan ben je ineens een criminele wegpiraat :Z

je hebt toch al wat langer je rbw enzo (marshall @ cpz) of heb ik nu de verkeerde voor me? :+
 
ik heb eerder 150.000 km op 8 verschillende tellers :+

laatst idd bijna kwijt ivm snelheid, reed 110/120 waar je 100 mocht... (big deal)....
matrixborden over t hoofd gezien die op 70 stonden...

dan ben je ineens een criminele wegpiraat :Z

je hebt toch al wat langer je rbw enzo (marshall @ cpz) of heb ik nu de verkeerde voor me? :+

Nee je hebt denk ik een ander voor je :Y ...
Heb sinds maart vorig jaar mijn rijbewijs maar heb voorheen zo'n 5 jaar wel intensief geraced!...En wil uiteindelijk ook wel gaan marshallen maar dat zit er nu nog niet in!...Ben er al wel achter dat het wat betreft rijstijl en tijden wel moet lukken :+ ...

Maar dan blijft het echte racen in je bloed hé ;) ...
 
ik wil ook weer wat vaker op t circuit vertoeven
is alleen lastig zonder B (vrouwtje ook geen B)
en geen circuitfiets...

straatfiets is leuk voor de eerste keer, circuit verkennen, beetje haantjesgedrag en met je zx 10 uit 1990 een zx10R uit 2005 totaal zoek rijden.

de keer daarop alles zoek gereden in groep 2 met mn TLR, enige jammere was die tankslapper op t rechte stuk met 200 :+


maar we gaan offtopic :+


zo te zien wordt t aardig weer, wsl meer mensen op de motor...
kom zo regelmatig BMWrijders tegen, die mij niet eens een blik gunnen (terwijl ik in erger weer rij dan zij :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog toen ik mijn r6 mocht ophalen.

verkoper zei nog rustig ivm coating op de banden. dus ik deed dat.
2de rotonde net na de bocht een beetje gas, voel me kont zo wegglijen. meteen gas los en rustig naar huis gereden :+

nog geen 10 min later 5 cm sneeuw.

gewoon lekker rustig aan doen. en alles heel houden :]
 
tijdje terug alweer...

vrouwlief wilde niet rijden met t weer, maar moest nieuwe lenzen hebben

dus maar bij mij achterop door den haag heen crossen :+

hier waren we net binnen, 5 min
full
 
haha die laatst snap ik inet


"
btw: met dit weer zijn race-lijnen de ideale lijnen, lijkt t alsof je hard door de bocht gaat, terwijl je in feite alleen maar rechtdoor gaat ""

enneh.. als het een beetje klote weer is en je ziet op de weg 2 band afdrukken van koekblikken... rijden jullie dan daar tussen in of op het rechter spoor of op het linker spoor??

en heb af en toe dat ik stukkie snelweg pak of weilandje waar je 80 mag rijdne.. maar dan is het echt niet leuk rijden met zware tegenwind :Dtips ?
 
heel kort door de bocht: hoe rechter de motor is, hoe harder je kunt, dus als je een bochtje af kunt snijden zonder snelheid te verliezen/nadelige gevolgen, wordt dat gewoon gedaan :+
motor recht houden ipv schuin scheelt snelheid


ik rij gewoon overal doorheen, wel meestal in het linkerspoor als er spoorvorming is, of in t midden
hangt ook af van aankomende bochten enz
 
zware tegenwind: zware motor met veel vermogen

jezelf kleinmaken, want jij bent de grote windvanger (en draagt niet bij aan t gyroscopisch effect) :+
 
heel kort door de bocht: hoe rechter de motor is, hoe harder je kunt, dus als je een bochtje af kunt snijden zonder snelheid te verliezen/nadelige gevolgen, wordt dat gewoon gedaan :+
motor recht houden ipv schuin scheelt snelheid

En dan kom je zwaar onderstuurd iedere bocht uit.....
:] :] :] :]

Het "poser-schuinhangen" ben ik met je eens, maar om lekker soepel te rijden zul je je fiets weldegelijk lekker moeten kantelen. Ook met dit weer. Alleen iets langer wachten met gas-erop.

En kijk uit voor die reparatiesporen. Kutdingen.
:]
 
hier in den haag heb ik een paar mooie rotondes/s-combinaties die ik knap hard kan nemen, ook met nat weer (lekker 2 banen gebruiken) van de ene hoek naar de andere, over de apexen

(ok ok, om half 7 is er weinig verkeer... om half 6 al helemaal weinig) :+
minimaal sturen, maximaal rendement

in de zomer is het alles aan de grond rijden daar
 
hier in den haag heb ik een paar mooie rotondes/s-combinaties die ik knap hard kan nemen, ook met nat weer (lekker 2 banen gebruiken) van de ene hoek naar de andere, over de apexen

(ok ok, om half 7 is er weinig verkeer... om half 6 al helemaal weinig) :+
minimaal sturen, maximaal rendement

in de zomer is het alles aan de grond rijden daar

Ik rijd ook behoorlijk de race lijnen aangezien dat na 5 jaar in me hoofd zit, maar ik rijd wel met me hart! :+ ...

Zoals ik jou hoor kan je miss. beter naar het circuit gaan!...Aangezien je zo over van die rotondes knalt!... ;) ...
 
circuit is nog niet open

geld ervoor is ook ff lastig (bodemloze put-zx10)
en geen circuit-fiets..

straatfiets wil ik liever niet meer doen :+
 
circuit is nog niet open

geld ervoor is ook ff lastig (bodemloze put-zx10)
en geen circuit-fiets..

straatfiets wil ik liever niet meer doen :+

Circuit is open hoor :Y zaterdag waren ze al flink aan het gummen op CPZ!...

Maar wat ik bedoel is je hebt hard rijden en je hebt hard rijden...snap je? :+ ...
 
Update

Bij deze wil ik bekend maken dat ik mezelf niet langer meer als een trut vind rijden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de nieuwe rossi ben.. maar mischien wel de look a like :+
 
Update

Bij deze wil ik bekend maken dat ik mezelf niet langer meer als een trut vind rijden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de nieuwe rossi ben.. maar mischien wel de look a like :+
Roflol
Nu maar hopen dat het niet gaat regenen :)
 
Update

Bij deze wil ik bekend maken dat ik mezelf niet langer meer als een trut vind rijden.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de nieuwe rossi ben.. maar mischien wel de look a like :+

Dus rijd je wel weer als een trut O-) , want Rossi (en de rest) rijd ook niet bij regen!!
O-) :X O-) ( zie topic: Motorsport: Moto GP Quatar) ;)

:+ :+ :+
 
regen is een ander verhaal waar ik niet op in ga
:W
Ik zeg slotje, of er moeten meerdere trutten op dit forum zitten ? ;(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan