Ik rij met 'n rooie jerrycan naar A'dam, spot me!

rijden met een jerry-can vol benzine op de motor is...

  • Levensgevaarlijk!

    Stemmen: 25 58,1%
  • volkomen veilig mits goed bevestigd

    Stemmen: 18 41,9%

  • Totaal aantal stemmers
    43
full


Tsja duwen helpt ook het verbruik te minderen :+

Jerrycan ipv schaapie en ju
 
hmmm uitslag van een enquete is afhankelijk van de vraagstelling blijkt maar weer.

Maar goed ik rij al een hele week met een verd8 uitziend pakketje op de motor.
Wat vinden de luitjes daar van?????

ff de poll resetten en weer stemmen allemaal ;)
 
weleens bedacht dat de extra gevangen wind en het extra gewicht dat je meezeult; hoger verbruik, de goedkopere benzine wel zullen compenseren?
 
wie gaat er nu lopen mierenneu*en over die paar centen?! waarschijnlijk istie al veel meer brandstof kwijt doordat die hij met dat gewicht rondzeult :?





mafkees.....
 
is dit niet stiekem een appie-bot?

appie verhaal...zucht...

[me]NapO pakt nu een biertje en een toosje met brie...*en deelt ook uit aan de mede mf'ers ...*[/me]
 
Er komen de laatste tijd steeds meer wannabe Appie_Smoke's op het forum
:^ Beetje triest inderdaad, om Appie kon ik nog wel lachen maar het begint nu bij sommigen inderdaad wat door te slaan.

Ontopic: Ik wens je alle succes ermee Gilles en veblijd on met wat piccies (bij voorkeur met de zelfontspanner terwijl je je lege tank aan het bijvullen bent) :)
 
Er zal wel een nieuw topic komen:
Hoe ver kun je komen met diesel in je tank, want dat zal wel in die jerrycan zitten. :+
Dat was het goedkoopste bij de pomp.
Ik vind het een trieste manier van aandacht trekken.
Appie rules en Gilles :r
 
Ik heb een collega (niet helemaal 100%, duidelijk) die reed op een puch ofzo (brommert) van en naar z'n werk. Wat zal het zijn 10 a 20 km? Had die l*l een jampot, ja een glazen jampot met benzine in z'n rugtas voor als ie zonder peut kwam te staan :X
20km stuk of 5 benzingestation's op de route :X
Had die lul, oeps l*l z'n tas iets te hard in de kleedkamer neer gegooit, en ik maar denken dat ik benzine rook (hele vloer, tas, schoenen, jas onde de benzine) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan