Ik rij met 'n rooie jerrycan naar A'dam, spot me!

rijden met een jerry-can vol benzine op de motor is...

  • Levensgevaarlijk!

    Stemmen: 25 58,1%
  • volkomen veilig mits goed bevestigd

    Stemmen: 18 41,9%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Cadillac, no? :)
Si. En een Chevy Corvette heeft het ook (de '80 modellen, weet je nog? Sleuteltje in het dashboard waarmee je een aantal cylinders kon (de)activeren *D :} ). BMW trouwens ook enkele modellen.

Volgens mij wordt dat gevaar overdreven. <knip> Wij rijden ook rond met een jerrycan tussen onze benen en ik heb weinig gehoord van explosies tijdens botsingen. Terwijl het verpakt zit in een materiaal dat mooie vonken trekt.
Ik wil absoluut niet beledigend overkomen, maar dit is wel een van de meest ondoordachte reacties die ik op M-F heb gelezen... Een benzinetank is er op gebouwd dat hij bij een crash of een schuiver niet doorslijt en daardoor ontploft. Een plastic jerrycannetje daarentegen :X ... Het zal ook niet door de jerrycan komen dat de benzine ontploft, maar de motor die schuift laat nogal wat vonken achter. Get the point?

[me]Hardopdenkend voornemen: Zo, en nu ga ik niet meer reageren in dit topic :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook weleens gedaan met m'n MB8, ik ging alleen bij onze zuiderburen tanken, en het was met een 15l-can. Scheelde toch weer 10 hele guldens.....Lijkt ruig, maar ben er toch ook wel achter gekomen dat je meer geld aan benzine kwijt bent dan dat je eraan verdient. Ik moet er overigens niet aan denken als je een ongeluk krijgt aangezien ik de tank op m'n rug had hangen......ach ja, je bent jong en je wilt wat......
 
De kleinste 'tank' die ik ooit heb gebruikt was een fles van de voorvorkolie (400cc of zo?). Zat al een handig slangetje aan! :9
Ik moest mijn echte tank weer ophalen bij de spuiter. :+
 
Ook een manier om je voorraad mee te zeulen :]

normal_bottles.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan