Ik slaap deze nacht niet: nieuwe motor

De MOOISTE motor die er is mijns inziens, PURE KUNST is het! :}

Heb je de loterij gewonnen ofzo? :P
 
EINDELIJK
misc.php


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi.... :9~ :9~
Nou, van harte, kon mij ook bevallen. Zijn de orginele uitlaten gemakkelijk en niet te duur te vervangen door race exemplaren :? :9~


Enne... zondag mee naar de Ring in de minder snelle groep (je moet nog inrijden.....) Iedereen wil hem zien, en jij wilt kilometers maken, dus :?
 
Laatst bewerkt:
Patser 8-) 8-) 8-) ;)

EECHT wel vet :9~ :9~ :} :}

Je bent toch beveiligingsblablabla he?
Wordt zeker uit de Europeese Gemeenshap spaarpot betaald? want het is wel een bak centen, maar vast elke cent waard! :) :)


[zalikffdeeerstezijnmodus]
Heb je misschien nog eehhh.....MEER foto's...??? :) :) *D
[/zalikffdeeerstezijnmodus]

Als je nou zondag mee zou gaan naar de ring is ie zondagavond al ingereden 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
Da's nou een leuke machine... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Vind het op het plaatje altijd tegenvallen, maar er staat er ook eentje in dezelfde kleuren bij Safe Veenendaal... In het echt... Nog veel mooier dan welke foto dan ook... Dan past de koplamp er ook opeens veel beter bij... Mocht het toch niet bevallen, kan je hem altijd ruilen tegen een originele ZX-6R uit 98... :P

Dat wordt een erg onrustige nacht... *D

Gefeliciteerd met je nieuwe speelgoed, de vrouw gefeliciteerd met het nieuwe kleurtje en veel rij- / bruinplezier... :)
 
Je bent toch beveiligingsblablabla he?
Wordt zeker uit de Europeese Gemeenshap spaarpot betaald? want het is wel een bak centen, maar vast elke cent waard! :) :)

Nee hoor, wij zitten een straat verder

[zalikffdeeerstezijnmodus]
Heb je misschien nog eehhh.....MEER foto's...??? :) :) *D
[/zalikffdeeerstezijnmodus]

Nog niet, deze is vanmiddag bij de dealer op deparking genomen

Als je nou zondag mee zou gaan naar de ring is ie zondagavond al ingereden 8-) :]

Moet heel het we met de nacht werken (je moet wat doen om hem te kunnen betalen :P )
Enne, ga hem echt niet inrijden op de ring hoor
 
OMG verdienen militairen zoveel? Hoor je dat WKJ? ;)
Maar DAMN wat is dat een lekkere motor.. yummie :) :}
 
Laatst bewerkt:
He Sigma, als ik me zo wakker voel als ik me nu voel, blijf ik ook de hele nacht wakker.. :P


Damn...Ik zou uitgaan, wordt er weer afgebeld :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan