Ik slaap deze nacht niet: nieuwe motor

deze is al iets leuker

t_mv_agusta_back.jpg


t_mv_agusta_side.jpg


1650 f***ing Euro's ;(
 
Sigma, bij MJK kan je zelf een pak laten maken. Kan je dus zelf je kleurtjes bepalen. EN KAN JE HET MV-LOGO ER OP LATEN STIKKEN. En dan dank ik dat je wel onder de 1250,- euro kan blijven.

Mijn pak was 2750,- gulden, maar dat komt daar de custom-logo's van m'n geboortejaardierinchineesteken (150,- mal kosten) en m'n initialen. Van MV hebben ze de mal wel liggen, dus zal niet zo duur worden.

O,ja hier mijn pak:
klapwijk.jpg
 
Laatst bewerkt:
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... van MV Agusta!

IK WIL ER OOK EEN!!! :9~ :9~ :9~
 
Sigma, bij MJK kan je zelf een pak laten maken. Kan je dus zelf je kleurtjes bepalen. EN KAN JE HET MV-LOGO ER OP LATEN STIKKEN. En dan dank ik dat je wel onder de 1250,- euro kan blijven.

Mijn pak was 2750,- gulden, maar dat komt daar de custom-logo's van m'n geboortejaardierinchineesteken (150,- mal kosten) en m'n initialen. Van MV hebben ze de mal wel liggen, dus zal niet zo duur worden.

O,ja hier mijn pak:
klapwijk.jpg
Weet ik, maar heb toch na 3 schuivers heel erg veel vertrouwen in Dainesse, bij een ander merk is het toch steeds afwachten
 
A; om te beginnen,Lookwell maakt alle lederkleding voor de Benelux in opdracht van MV!
Dus voor véééél minder als de helft bij Lookwell (Veldhoven!) kopuh!
B: Ducatie rijdt "VÉÉÉÉÉL fijner, en ikke kan het weten, vorige week op MV gereden! :}
Gasreactie is ECHT zwaar klote! :(
Maar voor een 750 loopt urt ding WEL tering hard! :} :} :}
En mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dattie is!
Bijna net zo mooi/sexy als een 916/996/748 :}
 
Laatst bewerkt:
A; om te beginnen,Lookwell maakt alle lederkleding voor de Benelux in opdracht van MV!
Dus voor véééél minder als de helft bij Lookwell (Veldhoven!) kopuh!
B: Ducatie rijdt "VÉÉÉÉÉL fijner, en ikke kan het weten, vorige week op MV gereden! :}
Gasreactie is ECHT zwaar klote! :(
Maar voor een 750 loopt urt ding WEL tering hard! :} :} :}
En mooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dattie is!
Bijna net zo mooi/sexy als een 916/996/748 :}

heb een 996 gehad en vind dat de mv leuker rijdt, rij nu eenmaal liever met 4 dan 2 cylinders

en by the way, hij is mooier dan een 916 :j
 
Op zaterdag 08 juni 2002 02:29 schreef Mar1tin het volgende:
Bijna net zo mooi/sexy als een 916/996/748 :}

Juist...is een mooie fiets, zal gerust ook wel goed rijden, maar ik zou er geen R1 voor wegdoen....of hem boven een 996/998 verkiezen...
 
:9~ Die willen we allemaal wel hebben (hoeveel sloten krijg je daarbij?). En? Vanmorgen om 7.30u bij de dealer ontwaakt?
 
Teeerrring, wat een mooie fiets :9~ :9~ :9~ :9~ .
Heel veel plezier ermee.
 
Proficiat!
Nu zou ik maar een hele goeie verzekering gaan afsluiten mét diefstalverzekering!

Stel je voor dat je hem deze week al kwijt bent...

en zorg straks voor nog wat PICCIEEES!!
 
Het is er van gekomen: na lange discusies met mijn wederhelft en veel rondkijken: een nieuwe motor
Er was wel een zonnebank nodig om mijn vrouw te overtuigen maar ik heb 'm gekocht
een MV Agusta F4 SPR


Kijk,,, nu zijn we sapdrinkenderwijs goed bezig !!!!

Dat verhaal met een zonnebank komt mij bekend voor, mijn vrouw heeft al een zonnebank, ik moet ze een ST Bernhardshond cadeau doen, wat dus al geregeld is , in een dag of 14 is deze binnen, dan kom ik aan de beurt !!!!!

:+
 
Net terug van verzekeringsagent, die vent slaapt óók niet de komende weken, ga hem nu oppikken

ff toeren en vanavond werken, zal mijn best doen voor piccies
 
JAJA Ik heb 'm
heb een klein toertje gemaakt, er staat nu 40km op de teller en alhoewel ik niet boven de 6500 toeren mag de eerste 500 km ben ik al onder de indruk. Mijn eerste impressies:
- Stuurt wel heel erg scherp, laat mijn 996 op een goldwing lijken

- Heel veel bekijks mee in het verkeer (ben ik nu ook een poser??)

- Voorkant is heel erg licht, gaat in de bocht bij 5000 toeren omhoog :}

- Achterbrug is heeeeel erg stijf

- zithouding is op het randje van onmenselijk maar wel erg effectief

- heel goede windbescherming

- gaat bij 6500 toeren al 190 :}

- Pirelli evo corsa banden voelen op het eerste zicht heeel zeker aan

piccies komen er aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan