Ik slaap deze nacht niet: nieuwe motor

Toen ik de fiets effe ging laten zien aan een vriend van mij ging zijn maffe Italiaanse buurman kompleet uit de bol, als ik indertijd met mijn duc stopte kwam ie al eens kijken maar nu ging ie echt uit de bol.
Heeft direct zijn (oudebrikken) sportwagen uit de garage gehaald en enkele piccies genomen met zijn digi cam

hier dus het resultaat:

misc.php


misc.php


heb er van de dealer een stickertje bijgekregen
hopelijk helpt het wat

misc.php
 
Leuk speelgoed hebben jij en je buurman zo bij elkaar...
Is mijn maat zijn buurman, eikel rijdt er nooit mee, waarschijnlijk typisch voor een Italiaan in midlife crisis. Hangen zelfs geen nr.platen op.
Gaat 2a3 keer per jaar buiten met handelaarsplaten.
 
Op zaterdag 08 juni 2002 00:39 schreef Sigma het volgende:Ben helemaal geen militair


spijtig genoeg niet genoeg om deze te kopen

http://www.roadpilot.nl/images/mvagusta/f4spr_1.jpg (foto)~

dacht dat je nog maar pas militair af was en nu beveiliging? noujah, who cares
zoals'k al zei ERG mooie fiets

Heb hem trouwens bij jou in de buurt gekocht Pooh

En waarom ben je dan niet effe langs gekomen om me proefritje aan te bieden?! :( ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 08 juni 2002 16:56 schreef poohbeer het volgende:dacht dat je nog maar pas militair af was en nu beveiliging? noujah, who cares
zoals'k al zei ERG mooie fiets
Hij is Diplomatic Security Supervisor. Need to say more :?
 
Wel een errug mooi ding he, kan me nog goed herrineren dat ik m voor het eerst in het echt zag, echt mooi!

Ik blijf trouw aan mijn Duc droom maar dit is ook echt kunst hoor!

Slaap lekker! (ik hoop dat je nu je m hebt niet te bang bent dattie gejat wordt enz, of staat ie naast het bed? of je bed in de garage?)
 
Slaap lekker! (ik hoop dat je nu je m hebt niet te bang bent dattie gejat wordt enz, of staat ie naast het bed? of je bed in de garage?)
Nog niet geslapen,Heb net gedaan met werken, heeft lekker heel de nacht op het werk in de garage gestaan (en wie daar binnen komt is een hele goeie :P )

Ben in het naar huis rijden wel 50 km omgereden, just for the fun.
 
Ow Man een MV Agusta :} :}

Ik las laatst een test in de Kicxstart / Motor / Moto73 (doorstrepen wat niet van toepassing is) en daar was de uitslag dat de Duc998 en de RSV Mille R allebei op rationele gronden de beste van het trio waren maar dat de onderbuik bij alledrie de testers riep om de MV. })
 
Ow Man een MV Agusta :} :}

Ik las laatst een test in de Kicxstart / Motor / Moto73 (doorstrepen wat niet van toepassing is) en daar was de uitslag dat de Duc998 en de RSV Mille R allebei op rationele gronden de beste van het trio waren maar dat de onderbuik bij alledrie de testers riep om de MV. })

Zoiets heb ik ook ergens gelezen. De conclusie was iets als:
'De Aprilia stuurt strakker, heeft net iets meer vermogen en is all-round net iets beter. Ik ga voor de MV!'

:+
 
Miljaarde, gij kunt ne mens nogal ne keer jaloers krijgen zulle... :9~

Proficiat, en hou hem alsjeblieft heel en mooi !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan