Ik stop met modden... back to black!

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Na 6 jaar en 1 maand en twee weken modden (who's counting ;)) is het mooi geweest en draag ik mijn stokje slotje :P eind deze week graag over aan een nieuwe mod die momenteel meer tijd en energie in MF kan en wil steken dan ik.

Ik heb al die tijd met veel plezier gemod en ik wil de crew nogmaals bedanken voor de goede gezellige samenwerking *D en natuurlijk de gebruikers voor het volgooien van MF :+ Thanks!

Is er eigenlijk nog een (MF-)leven na het modden :? Ik ga het ontdekken :W
 
Heel jammer Nienke. Tegelijkertijd snap ik dat na ruim 6 jaar de slotjes en nootjes minder goed smaken dan in het begin ;)

Bedankt voor de fijne samenwerking en je enorme inzet de afgelopen jaren.

We'll keep in touch *D :j
 
Na 6 jaar en 1 maand en twee weken modden (who's counting ;)) is het mooi geweest en draag ik mijn stokje slotje :P eind deze week graag over aan een nieuwe mod die momenteel meer tijd en energie in MF kan en wil steken dan ik.

Ik heb al die tijd met veel plezier gemod en ik wil de crew nogmaals bedanken voor de goede gezellige samenwerking *D en natuurlijk de gebruikers voor het volgooien van MF :+ Thanks!

Is er eigenlijk nog een (MF-)leven na het modden :? Ik ga het ontdekken :W

6 Jaar :} :}

dat is nog langer dan waar ik ook tot nu toe gewerkt heb...


Heb je al een opvolger in beeld....... 8-)
 
dank je wel voor al je inzet! Veel plezier met het ontdekken van het leven buiten modden, enne.... als het niet bevalt kom je toch gewoon weer terug?

(ik neem aan dat je nog wel als gebruiker blijft posten)
 
dank je wel voor al je inzet! Veel plezier met het ontdekken van het leven buiten modden, enne.... als het niet bevalt kom je toch gewoon weer terug?

(ik neem aan dat je nog wel als gebruiker blijft posten)
Tuurlijk blijf ik posten :Y En mocht ik spijt krijgen, en de rest van de crew net zo omkoopbaar blijken als ik, dan ben ik zo weer terug :+


Briljant idee 8-)



Bedankt voor het bewaken van de veiligheid op dit forum spider ! :}

Waar kan ik me vrijwillig inschrijven als opvolger O-)
Mailen naar de crew :+


Dat wordt vrijdag knokken om het laatste slotje van Spider O-)
Oh damn, daar komen de vrijdagmiddagtopics :X
 
En u bent :? .

Nah :+ . Ken je niet echt als modje, maar toch bedankt voor de inzet op MF :Y .

PPppffttt..... zeker pas 3 weken aangemeld ofzo...??



Van alle nu zittende Mods zal Spider degene zijn die het meest voor M-F heeft gedaan en er het meest energie en tijd in heeft gestopt :} :}

Spider is 1 van degene die met een heel eigen manier van modden deels heeft bepaald hoe M-F door de jaren heen is geworden en gegroeid.
En naast gebruikers opvoeden heeft ze ook meerdere Mods op het rechte spoor gezet :P

Ik zal d'r gaan missen B|
 
Laatst bewerkt:
Da's een aardig track record Spider!

Veel geluk met het slotloze bestaan!
Thanks :)



PPppffttt..... zeker pas 3 weken aangemeld ofzo...??

Van alle nu zittende Mods zal Spider degene zijn die het meest voor M-F heeft gedaan en er het meest energie en tijd in heeft gestopt :} :}

Spider is 1 van degene die met een heel eigen manier van modden deels heeft bepaald hoe M-F door de jaren heen is geworden en gegroeid.
En naast gebruikers opvoeden heeft ze ook meerdere Mods op het rechte spoor gezet :P

Ik zal d'r gaan missen B|
:o :$ :$ Dank je wel Bakkie! :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan