Ik stop met modden... back to black!

Spinnetje... bedankt voor alle tijd die je er in hebt gestoken. :Y


Ben benieuwd hoe je de extra vrije tijd in gaat vullen!
Ik hoop voor je dat het een verademing is! *D
 
ja, nu kan ook Spider een ban krijgen :+

Toch vind ik je geen gevallen engel. :+ :+

Eerder een wezen uit de Griekse mythologie, afgedaald vanuit de onsterfelijkheid om in de wereld van de sterfelijken een rol te vervullen. *D



Pffffffffffft, jij was toch nog op zoek naar de enige ware?
 
Dus...kom ik er nu pas achter dat spiderman een spiderwoman is??
Haha, anyway...goed gedaan de afgelopen tijd en bedankt voor het wakende oog, ook al hebben we in het offroad forum ( meest bezocht door mij) er amper weet van gehad dat er een spidermodje was.

Goedgaan!
 
Wat een verademing voor dit forum om te lezen dat jij stopt.

Mocht je nu dwangmatig genoodzaakt voelen om te reageren, doe het niet ik zal het niet lezen. :X


:W
 
En dat zomaar in mijn vakantie :o '( ;)

Spider, ontzettend bedankt wat jij de afgelopen jaren voor M-F hebt gedaan! :j
 
Wat een verademing voor dit forum om te lezen dat jij stopt.

Mocht je nu dwangmatig genoodzaakt voelen om te reageren, doe het niet ik zal het niet lezen. :X


:W

Je bent een [censuur] dat een moderator-geschil uit een ver verleden nu reden voor je is om in een afscheidstopic als dit nog even na te trappen
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me thans af of de instabiliteit van MF enige correlatie heeft met het vertrek van Spider :+
Volgens mij heeft óók het systeem een stukje vrouwelijke inbreng nodig.
 
Wat een verademing voor dit forum om te lezen dat jij stopt.

Mocht je nu dwangmatig genoodzaakt voelen om te reageren, doe het niet ik zal het niet lezen. :X


:W



Iemand die op deze manier in z'n afscheidswoord natrapt is geen knip voor de neus waard. Het zegt alles over degene die trapt en niets over degene die getrapt wordt.

Jammer dat er op MF van dit soort mensen rondlopen. Die kunnen worden gemist als kiespijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan