Ik stop met modden... back to black!

Wat een verademing voor dit forum om te lezen dat jij stopt.

Mocht je nu dwangmatig genoodzaakt voelen om te reageren, doe het niet ik zal het niet lezen. :X


:W
Zit het je nou nog steeds dwars dat de crew geen slaapplaatsen kon regelen voor het MF-feest? (Waarbij je overigens ook de reactie van Highlands zelf hebt kunnen lezen dat het niet mogelijk was.) _O- Ga je lekker om nuttige zaken druk maken :W
Pff.. als je hier al mee rond blijft lopen, wat dan als er echt iets erg aan de hand is :X :P
 
Ik vraag me thans af of de instabiliteit van MF enige correlatie heeft met het vertrek van Spider :+
Volgens mij heeft óók het systeem een stukje vrouwelijke inbreng nodig.
_O- _O-


Dat had ik al gepost.....en prompt crasht de boel weer.........dus ik weet het nu wel zeker :+
:o :+


Baksteen in een rokje :?
:N Dat staat hem niet :)


Iemand die op deze manier in z'n afscheidswoord natrapt is geen knip voor de neus waard. Het zegt alles over degene die trapt en niets over degene die getrapt wordt.

Jammer dat er op MF van dit soort mensen rondlopen. Die kunnen worden gemist als kiespijn.
:)
 
Iemand die op deze manier in z'n afscheidswoord natrapt is geen knip voor de neus waard. Het zegt alles over degene die trapt en niets over degene die getrapt wordt.

Jammer dat er op MF van dit soort mensen rondlopen. Die kunnen worden gemist als kiespijn.
:^ hele mooie woorden




nou maar hopen dat ze hier blijven staan :')
 
Zo zit er net weer aan te denken weer eens een motor te kopen zijn alle ouwe modjes weg ....baksteen uitgezonderd ........dat jullie dat volhouden is al een prestatie op zich

:} :}
 
Laatst bewerkt:
Zou Spider, bij wijze van "afscheid als mod en eerbetoon", op haar eigen topic een slotje mogen zetten, of blijft dit nog jaaaaaaaaren open? ;)
 
Net terug van vakantie, is dit mijn eerste serieuze post. Spider, bedankt kerel, en het ga je goed.
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan